FruN Skrevet 16. desember 2011 #441 Del Skrevet 16. desember 2011 Hva i all verden har du tatovert på armen, Nozze? Ellers veldig fint bilde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SemperFi Skrevet 16. desember 2011 #442 Del Skrevet 16. desember 2011 Men pepperkakehus skal være litt uperfekte, det er en del av sjarmen Indeed, hva mer kan du forvente av så mange kokker på et kjøkken? Blir bare søl, jeg skylder på gutta, og de skylder på andre og hverandre. hehe...åssen tolker man en twisted smailey? Tja, det er opp til fantasien det. Det er akkurat det som er fint med smileys. HA! det var jo ingenting her er en minidel av pepperkakelandsbyen jeg lagde på torsdag ( sammen med andre såklart) legg merke til vinduene, de er ekte godteri vi knuste kjærligheter og la det det vinduene skal være, før vi stekte veggene, så smelta det i ovnen- og vips- godteriiivinduer (landsbyen består også av kirke med jesus på og gravstener, tipi, iglo,skolebuss, boligblokk og dyr og trær og vei i hele byen osv...) http://imageshack.us/photo/my-images/822/pepperkakee.jpg/ Ok, jeg ble utkonkurrert . Du bruker innebygget cheat, damer kommer med ekstra bake talent innebygget. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 17. desember 2011 #443 Del Skrevet 17. desember 2011 (endret) Alltid masse bilder på fredagskveldan! Imponert over Noz, Slowpoke og maya76! Lunem fikk jeg desverre ikke med meg. Veldig synd, da Sandra Bullock er en babe! Må bla meg bak her og dele ut påeng. (Beklager jeg sporet av tråden her, isted.) Edit: Glemte AloeVera! Fin oppned dame. Endret 17. desember 2011 av Lutetium 71 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SemperFi Skrevet 17. desember 2011 #444 Del Skrevet 17. desember 2011 Alltid masse bilder på fredagskveldan! Imponert over Noz, Slowpoke og maya76! Lunem fikk jeg desverre ikke med meg. Veldig synd, da Sandra Bullock er en babe! Må bla meg bak her og dele ut påeng. (Beklager jeg sporet av tråden her, isted.) Edit: Glemte AloeVera! Fin oppned dame. Jeg har alle bildene som legges inn, digg med script som plukker opp bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 17. desember 2011 #445 Del Skrevet 17. desember 2011 Må bare legge inn et dårlig bilde av meg og min skjønne Berner Sennen jente! Matmors stolthet...... https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/photos-ak-snc1/v4936/132/85/632755972/n632755972_3326639_3920013.jpg 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 17. desember 2011 #446 Del Skrevet 17. desember 2011 Jupp, var aldri den populære jenta på ungdomskolen og Vgs, og utrolig treig med å få meg kjæreste..... Lang og tynn bengel som var særdeles sjenert.... men takker for komplimentet:-) Kan ikke begripe at du ikke var populær på ungdomskolen? Du er fantastisk flott, ferdig med den saken! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 17. desember 2011 #447 Del Skrevet 17. desember 2011 Jeg har alle bildene som legges inn, digg med script som plukker opp bilder. Wow! Men blir det ikke mye utsortering, plukke vekk bilder som stammer fra artiklene til kg osv? Hvordan gikk det med databygginga forresten? (Håper ikke jeg sporer av tråden igjen) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 17. desember 2011 #448 Del Skrevet 17. desember 2011 (endret) Må bare legge inn et dårlig bilde av meg og min skjønne Berner Sennen jente! Matmors stolthet...... ******fjernet bildelink****** Du kunne jo vært modell, jo! Fin hund også! Endret 17. desember 2011 av Lutetium 71 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Slowpoke Skrevet 17. desember 2011 #449 Del Skrevet 17. desember 2011 Du er flott Maya76. Nydelig hund også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 17. desember 2011 #450 Del Skrevet 17. desember 2011 Kan ikke begripe at du ikke var populær på ungdomskolen? Du er fantastisk flott, ferdig med den saken! Sier bare skolenerd og sjenert......Dessuten hadde jeg ikke langt blondt, tuppert hår med Ballgenser og oppbretta levisbukser med binderser nederst (ja, det glade 90-tall)... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 17. desember 2011 #451 Del Skrevet 17. desember 2011 (endret) Du kunne jo vært modell, jo! Fin hund også! Nå blir jeg nesten sjenert her... Men har verdens skjønneste (og dummeste) hund da! (og se bort ifra de kraftige ballettleggene...) Endret 17. desember 2011 av maya76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cecilia L Skrevet 17. desember 2011 #452 Del Skrevet 17. desember 2011 Nå blir jeg nesten sjenert her... Men har verdens skjønneste (og dummeste) hund da! (og se bort ifra de kraftige ballettleggene...) Har hunden kraftige ballettlegger? De klarer jeg ikke å se... Du er nydelig, Maja. Utrolig vakker! Se på deg selv i speilet da, kvinne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 17. desember 2011 #453 Del Skrevet 17. desember 2011 Nå blir jeg nesten sjenert her... Men har verdens skjønneste (og dummeste) hund da! (og se bort ifra de kraftige ballettleggene...) Tror jeg begynner å utvikle grå stær (jeg er jo så gammal), for jeg ser bare pene bein. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 17. desember 2011 #454 Del Skrevet 17. desember 2011 (endret) Har hunden kraftige ballettlegger? De klarer jeg ikke å se... Du er nydelig, Maja. Utrolig vakker! Se på deg selv i speilet da, kvinne! He-He, mine ballettlegger! Berneren vår er den minst grasiøse i nabolaget...... Men jeg danser klassisk da (ærlig talt, hvis du ser på bildet så går muskelen helt ned i solsenga...) Endret 17. desember 2011 av maya76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 17. desember 2011 #455 Del Skrevet 17. desember 2011 (endret) Må bare legge inn et dårlig bilde av meg og min skjønne Berner Sennen jente! Matmors stolthet...... Du er vakker, og har en skjønn bernerjente! Og du nevner at jenta di er den minst grasiøse i nabolaget ... da bor ikke du i mitt nabolag, for å si det sånn. Min bernerfrøken danker ut de fleste! EDIT: Fjerna link. Endret 17. desember 2011 av kisskissbangbang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bellabulla Skrevet 17. desember 2011 #456 Del Skrevet 17. desember 2011 jeg hører rykter om at danbanan er så kjekk, også rekker jeg aldri å se bildene hans før han sletter dem er verdens mest nysgjerrige person, så gjerne legg ut et nytt og la det bli ;p Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Marregutt Skrevet 17. desember 2011 #457 Del Skrevet 17. desember 2011 Må bare legge inn et dårlig bilde av meg og min skjønne Berner Sennen jente! Matmors stolthet...... https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/photos-ak-snc1/v4936/132/85/632755972/n632755972_3326639_3920013.jpg MILF-ALERT! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
challenger Skrevet 17. desember 2011 #458 Del Skrevet 17. desember 2011 (endret) Tar med enda et bilde, som er litt mere tydelig.... var i Afrika på jobb i år, og det er tatt derifra..; Herregud så pen du er! En vakker dame:) Edit* fjernet bildelinken Endret 17. desember 2011 av challenger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 17. desember 2011 #459 Del Skrevet 17. desember 2011 Herregud så pen du er! En vakker dame:) Tusen takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kosemose Skrevet 17. desember 2011 #460 Del Skrevet 17. desember 2011 (endret) Tråd ryddet for avsporing Kosemose, mod ps. Husk å ikke siter andres innlegg med bilde i. Da mister de som har lagt ut bilde mulighet til å redigere/slette bildet etterpå. Ta litt hensyn til hverandre!! Endret 17. desember 2011 av Kosemose 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg