HedvigR Skrevet 16. desember 2011 #421 Del Skrevet 16. desember 2011 Nå blir jeg nesten litt rørt, og jeg som har litt dårlig selvbilde! Tusen takk Jeg må si meg enig med alle sammen Slik går det når 5 kompiser skal lage kakehus. Men pepperkakehus skal være litt uperfekte, det er en del av sjarmen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 16. desember 2011 #422 Del Skrevet 16. desember 2011 Noz er kul!! takk i lige måde og du er veldig vakker! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Setareh Skrevet 16. desember 2011 #423 Del Skrevet 16. desember 2011 Nå blir jeg nesten litt rørt, og jeg som har litt dårlig selvbilde! Tusen takk litt dårlig selvbilde??!! nei nå må du virkelig gi deg! Du er så utrolig skjønn, minner meg mye på de pene " vivikes modellene" :D :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HedvigR Skrevet 16. desember 2011 #424 Del Skrevet 16. desember 2011 her er meg, ganske så full og sløv i blikket Og der var Noz og ja :D Du er jo rett og slett nydelig, men det visste jeg selvfølgelig allerede Elsker stilen din Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 16. desember 2011 #425 Del Skrevet 16. desember 2011 her er meg, ganske så full og sløv i blikket http://imageshack.us/photo/my-images/24/nhhhd.jpg/ Du er skikkelig fin, på en utrolig spesiell måte! Ser for meg sånn rampete Pippi Langstrømpe slash Ronja Røverdatter type:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bandit Skrevet 16. desember 2011 #426 Del Skrevet 16. desember 2011 Nå blir jeg nesten litt rørt, og jeg som har litt dårlig selvbilde! Tusen takk Seriøst? Dkjønne øyne og et herlig smil, selvom det var noe tilbakeholdent. Og flotte trekk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bandit Skrevet 16. desember 2011 #427 Del Skrevet 16. desember 2011 Du er skikkelig fin, på en utrolig spesiell måte! Ser for meg sånn rampete Pippi Langstrømpe slash Ronja Røverdatter type:-) Enig. Hun er kjempesøt, med en liten frekk twist. Jeg liker absolutt det jeg ser. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 16. desember 2011 #428 Del Skrevet 16. desember 2011 (endret) litt dårlig selvbilde??!! nei nå må du virkelig gi deg! Du er så utrolig skjønn, minner meg mye på de pene " vivikes modellene" :D :D Jupp, var aldri den populære jenta på ungdomskolen og Vgs, og utrolig treig med å få meg kjæreste..... Lang og tynn bengel som var særdeles sjenert.... men takker for komplimentet:-) Endret 16. desember 2011 av maya76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SemperFi Skrevet 16. desember 2011 #429 Del Skrevet 16. desember 2011 her er meg, ganske så full og sløv i blikket http://imageshack.us/photo/my-images/24/nhhhd.jpg/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Setareh Skrevet 16. desember 2011 #430 Del Skrevet 16. desember 2011 Jupp, var aldri den populære jenta på ungdomskolen og Vgs, og utrolig treig med å få meg kjæreste..... Lang og tynn bengel som var særdeles sjenert.... men takker for komplimentet:-) jeg var heller ikke no særlig da jeg var 13:P Men du er pen nå, og det bør du nyte! fine deg! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cody Skrevet 16. desember 2011 #431 Del Skrevet 16. desember 2011 Jupp, var aldri den populære jenta på ungdomskolen og Vgs, og utrolig treig med å få meg kjæreste..... Lang og tynn bengel som var særdeles sjenert.... men takker for komplimentet:-) hvis du har dårlig selvbilde, hva slags selvbilde ville mindre pene hatt da? herpa selvbilde?? nei seriøst, du er veldig pen! hadde bedd deg på date jeg om jeg hadde muligheten.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 16. desember 2011 #432 Del Skrevet 16. desember 2011 hehe...åssen tolker man en twisted smailey? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 16. desember 2011 #433 Del Skrevet 16. desember 2011 jeg var heller ikke no særlig da jeg var 13:P Men du er pen nå, og det bør du nyte! fine deg! 35 år nå, og mannen min mener jeg er verdens skjønneste og snilleste (men det er han og da)... Men, ungdomstida ville nok vært litt enklere hadde jeg hatt mere selvtillitt og ikke blitt ditchet (hater å bruke engelske ord, men vet ikke helt hva man kan likestille det med på norsk) av klassen og skolens "dronninger"..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cody Skrevet 16. desember 2011 #434 Del Skrevet 16. desember 2011 Meg! Litt uklart bilde da, ble tatt en kveld da mannen og meg var ute og luftet oss litt.... https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/190261_4833891506_524726506_51695_5847_n.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 16. desember 2011 #435 Del Skrevet 16. desember 2011 (endret) Slik går det når 5 kompiser skal lage kakehus. HA! det var jo ingenting her er en minidel av pepperkakelandsbyen jeg lagde på torsdag ( sammen med andre såklart) legg merke til vinduene, de er ekte godteri vi knuste kjærligheter og la det det vinduene skal være, før vi stekte veggene, så smelta det i ovnen- og vips- godteriiivinduer (landsbyen består også av kirke med jesus på og gravstener, tipi, iglo,skolebuss, boligblokk og dyr og trær og vei i hele byen osv...) http://imageshack.us/photo/my-images/822/pepperkakee.jpg/ Endret 16. desember 2011 av NozMonster Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Slowpoke Skrevet 16. desember 2011 #436 Del Skrevet 16. desember 2011 (endret) Jeg vil være med bitte litt jeg også Edit: Nå pyser jeg ut :gjeiper: Endret 17. desember 2011 av Slowpoke 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bandit Skrevet 16. desember 2011 #437 Del Skrevet 16. desember 2011 Jeg vil være med bitte litt jeg også En stor pluss herfra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 16. desember 2011 #438 Del Skrevet 16. desember 2011 (endret) her er meg, ganske så full og sløv i blikket Du ser akkurat ut som jeg tenkte! Og du passer kjempegodt til navnet ditt - Nusselig Monster Endret 21. desember 2011 av Aldrisur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Setareh Skrevet 16. desember 2011 #439 Del Skrevet 16. desember 2011 Noz er så utrolig søt, men samtidig ganske sexy :D 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Slowpoke Skrevet 16. desember 2011 #440 Del Skrevet 16. desember 2011 En stor pluss herfra! Takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg