Gjest NozMonster Skrevet 16. desember 2011 #341 Del Skrevet 16. desember 2011 så fin du er SemperFi :)jeg synes du ser ekstremt koselig ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 16. desember 2011 #342 Del Skrevet 16. desember 2011 jeg synes marregutt skal legge ut bilde jeg! han har aldri gjort det i noen tråder han som er sååååååååå selvdigger, bør vel ikke være for feig til å vise sitt ytre! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Antlers Skrevet 16. desember 2011 #343 Del Skrevet 16. desember 2011 (endret) Åh, nå ble jeg nysgjerrig. Har ingen i slekta eller noe som ligner på meg, så lurer på hvordan hun ser ut. Hvor er hun ifra da? Hun er fra Østlandet. Ikke så veldig langt unna Oslo, faktisk. Jeg har veldig lyst til å legge ut bilde så du kan se selv, men kan nesten ikke utlevere henne på den måten heller Endret 16. desember 2011 av Antlers Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SoWanted Skrevet 16. desember 2011 #344 Del Skrevet 16. desember 2011 Passa dårlig overens med avataren din... Enig i det. Jeg tror Tormod83 gjorde en aldri så liten "drite på leggen sin". For all del, ikke noe galt med ansiktet, men man ser jo at avataren ikke er ekte, noe han tidligere har hevdet for at den er. Tormod83: Du fjerner bildet ved å redigere innlegget og slette vedlegget. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 16. desember 2011 #345 Del Skrevet 16. desember 2011 (endret) Off-tåpic, men, SoWanted? Visste ikke det gikk an å bytte brukenavn? Tipper det var du som het Wanted før? (Flaut med tre etterfølgende spørsmålstegn, menmen) Endret 16. desember 2011 av Lutetium 71 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SoWanted Skrevet 16. desember 2011 #346 Del Skrevet 16. desember 2011 Off-tåpic, men, SoWanted? Visste ikke det gikk an å bytte brukenavn? Tipper det var du som het Wanted før? (Flaut med tre etterfølgende spørsmålstegn, menmen) Er det flaut å stille tre spm etter hverandre? :gjeiper: Da har jeg hørt det også. Ja, det er meg. Er jo samme bilde fortsatt. Men hadde jeg skiftet bilde, så hadde vel ingen kjent meg igjen. Veldig ot, men jeg skulle egentlig skifte til Khaleesie. Men det var tatt. Så spurte jeg om jeg kunne skifte til "True Khaleesie". Da fikk jeg til svar: "Sorry, men det er faktisk noen som holder på å registrere seg akkurat nå med dette brukernavnet.." Er det mulig??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 16. desember 2011 #347 Del Skrevet 16. desember 2011 Passa dårlig overens med avataren din... mmmhm, dålig overens med bilde han la ut i tidligere tråder også.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SemperFi Skrevet 16. desember 2011 #348 Del Skrevet 16. desember 2011 THIS MOMENT IS BROUGHT TO YOU BY AKWARD MOMENTS LTD. Pleier som regel ikke å være så slem, men på tide at jeg lager en akward penguin. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SemperFi Skrevet 16. desember 2011 #349 Del Skrevet 16. desember 2011 så fin du er SemperFi :)jeg synes du ser ekstremt koselig ut Mange takk unge NozMonter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pet Skrevet 16. desember 2011 #350 Del Skrevet 16. desember 2011 Mange takk unge NozMonter. Husk at koselige menn bare blir "venner", da. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SoWanted Skrevet 16. desember 2011 #351 Del Skrevet 16. desember 2011 Husk at koselige menn bare blir "venner", da. Du er så morsom, Pet. Me likey!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 16. desember 2011 #352 Del Skrevet 16. desember 2011 Husk at koselige menn bare blir "venner", da. jeg kunne jo ha spurt han om han ville være nett-kjæresten min, men det er jo soooo 90`s lizzoooooom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pet Skrevet 16. desember 2011 #353 Del Skrevet 16. desember 2011 jeg kunne jo ha spurt han om han ville være nett-kjæresten min, men det er jo soooo 90`s lizzoooooom Å? Hvordan var det i the 90`s, da? Du kan jo bare spørre hvis du har lyst. Tror du er litt hypp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
danbanan Skrevet 16. desember 2011 Forfatter #354 Del Skrevet 16. desember 2011 (endret) Ett bilde til av meg, men godt mulig jeg er feig igjen og sletter det :gjeiper: Endret 16. desember 2011 av danbanan 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 16. desember 2011 #355 Del Skrevet 16. desember 2011 Er det flaut å stille tre spm etter hverandre? :gjeiper: Da har jeg hørt det også. Jau, jeg ser på det som dårlig norsk. Må variere littegrann, vet du! (Smailies er unnateke) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SoWanted Skrevet 16. desember 2011 #356 Del Skrevet 16. desember 2011 Ett bilde til av meg, men godt mulig jeg er feig igjen og sletter det :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Antlers Skrevet 16. desember 2011 #357 Del Skrevet 16. desember 2011 Ett bilde til av meg, men godt mulig jeg er feig igjen og sletter det :gjeiper: Pluss for sandaler uten sokker i Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
danbanan Skrevet 16. desember 2011 Forfatter #358 Del Skrevet 16. desember 2011 Pluss for sandaler uten sokker i ..er forresten ikke kristen, selv om jeg før(av en eller annen merkelig grunn) hadde et kors rundt halsen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
danbanan Skrevet 16. desember 2011 Forfatter #359 Del Skrevet 16. desember 2011 (endret) ..og et bilde til(kjeder meg tydeligivs) Endret 16. desember 2011 av danbanan 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pet Skrevet 16. desember 2011 #360 Del Skrevet 16. desember 2011 Jau, jeg ser på det som dårlig norsk. Må variere littegrann, vet du! (Smailies er unnateke) Ute etter komplimenter, eller? Da har du kommet på rett plass for her er det mye hissige smårips. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg