Gå til innhold

La Traviatas dagbok

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei snuppa!!!

Jammen har den magen din vokst. Tenker det ikke blir bare bare å skjule det til jul nei :ler:

Hørtes veldig godt ut med andebrys til middag. Det hadde vi til forret i bryllupet, og gjett om det var godt.

Har ikke kommet meg til frokost enda, men jeg er på vei. Skal hente MArthe som er hos mormoren sin. Vi var i bryllup i går og det var kjempe koselig. Nydelig brud.

Ha en super søndag!!!!

:klem:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei Glossy! :klem:

Så stas med bryllup, det er jammen lenge siden jeg har vært i!

"Alle" i familien har allerede gifta seg, og i venneflokken tror jeg ingen har planer om det heller!

Har gått en deilig tur med Brage i det fine været! Det er så godt å komme seg ut i frisk luft, men jeg kjenner at kondisen min er blitt dårligere i oppoverbakkene!

Sitter og koser meg med pikekyss som mannen lagde av eggehvitene som ble til overs fra iskrem-laginga. Nam nam! :sikle:

Nå er han i gang med å male mer på rommet til Brage, og jeg har lyst til å brodere litt før han våkner igjen. Har ikke kommet så fryktelig langt ennå. Det er en sånn "klokkestreng" med babymotiver på og så skal det stå "Brage", fødselsdato, dåpsdato, vekt og lengde. Den er veldig søt!

Holder på med babykurven foreløpig.

:vinke:

Skrevet

Gratulerer med graviditeten. :klappe:

:sjenert: Jeg er ikke så mye inne på KG lenger, så beklager forsinket gratulasjon.

Det må jeg si... Dere ligger ikke på latsiden. ;)

Jeg kommer nok til å knipe igjen noen år til..... :ler:

:klem:

Skrevet

Så flink og kreativ du er !!!! Både oppussing og brodering. Har ikke heeelt den store kreavtive hjernen jeg da, så skrikking av grytelapper holder i massevis for meg :ler:

Slankekrigen er sett og jeg tror jeg tar en tidlig kveld. Bryllup tar på ;)

Natta!!

Skrevet

Søndagsklem til deg :klem:

Skrevet

:klem: tilbake til Sirka, Glossy og LB! :)

Sitter og hører på "20 spørsmål" på nettradioen mens jeg surfer på KG, det er så gøy! :ler:

Har vært i bursdagen til tanta mi nå i kveld, det var veldig koselig. Fant et skjørt som ikke stramma for mye, og tok på meg en stor svart pengenser som jeg tror skjulte det meste... :rodme:

Brage langa innpå kake til den store gullmedalje, når han ikke zooma rundt på stuegulvet eller hamret løs på orgelet! :ler:

Tror kanskje det ble noen hakk stillere og roligere etter at vi dro... :sjenert:

I morgen skal jeg til legen på første sv.skapskontroll. Ålreit å komme inn i systemet, og få helsekort og sånt. Er ikke sikker på om hun skal gjøre GU, men tror egentlig ikke det.

Sov godt jenter! :klem:

:sove:

Skrevet

Lykke til imorgen da!! Så spennende :)

Jeg føler liksom litt på at når jeg har med meg Maren bort, er det fryktelig vanskelig å holde fokus i samtalene... Må følge med turboen som fyker rundt over alt og søler, synger, gråter, sjarmerer, klatrer, slår seg etc. Kaffen blir fort kald for å si det sånn :ler: Men det er jo koselig også da, men roligere blir det nok når vi drar.

Ha en fin søndagskveld. Vi har sett "kopps" på nrk og jeg må bare le. Er så sykt!! :hoho:

Skrevet

Ja, den er sykt morsom! Har sett den før, flere ganger.

Det er mer radiokveld for meg i kveld. Har nå fått med meg "Humor-extra", "20 spørsmål" og om ikke lenge begynner Radioteatret! Jeg er veldig glad i skikkelige krimhørespill.

Så nå skal jeg straks krype under dyna med høretelefoner til klokkeradioen på nattbordet! :digge:

Natta folkens! :vinke:

Skrevet

Lykke til på svangerskapskontrollen da snuppeluppa!

Å pusse opp er så koselig, jeg kunne ha gjort det hele tiden jeg, mens mannen blir litt lei av alle ideene mine til stadighet :ler:

Brodere er deilig avslappende, det gjorde jeg masse før.

Nei nå tordner det og lyner sånn her at det er helt ekkelt!

For et vær :overrasket:

Ha en fin dag vennen :klem:

Skrevet

Charmina : :klem:

Ikke så mye nytt dessverre :ler:

Bortsett fra at det er TOMT for smokker i huset! :overrasket::overrasket:

KRISE!!! :grine:

Venter på mannen som snart kommer fra jobb. Jeg orker ingenting i dag, så han kan få lov til å begynne på middagen.

Synes formen min bare blir verre og verre jeg :sur:

Skrevet

Takk Soul! :klem:

Tror kanskje det er en forkjølelse i anmarsj. Vondt i halsen, tett i nesa og formen er så laber at jeg bare såvidt orker å sitte på KG (og da er det ille altså!).

Skal slenge meg på sofaen og få med meg 71 grader nord snart!

Skrevet

Bare innom med en god klem! Håper mannen skjemmer deg bort litt i kveld og at du bare sitter med bena på bordet og slapper av :sjarmor:

Smokker ja - husker det styret der med Henrik. Sånn sett er det litt lettere med Martine som bruker tommelen, men værre når man skal avvenne de da!

Ha en fin kveld Traviata snuppa mi :klem:

Skrevet

Håper du føler deg litt bedre i dag da vennen!! Ikke så lenge siden du var syk sist, så jeg forstår om du er lei altså!

Du får la mannen pusle godt om deg!!!!! :klem:

Masse lykke til på svangerskapskontrollen i dag! Du har jo vært igjennom det før..så du vet jo hva du går til! Men alltids spennende allikevel tror jeg nok! Det er jo et helt nytt lite menneske som blir laget inni deg nå! :hjerter_rundt: Herlig tanke!

Håper du får en finfin tirsdag snuppa!!

God :klem: fra Madden

Skrevet

Huff da - håper ikke jeg har smitta deg!

Brygger på noe om dagen jeg også så nå sitter jeg her og spiser c-vitaminer som det skulle vært godterier. :ler:

Skrevet

P.S. Takk for hilsener alle sammen! :klem:

Skrevet

God Bedring vennen min :kose:

Håper du kommer deg fort!

Tenker på deg - det må da hjelpe ;)

Klem fra Charmina :klem:

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...