Gå til innhold

La Traviatas dagbok

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei =)

Lykket til da, håper det skjer i helgen! Håper dere får en liten baby i armene deres veldig snart :Nikke:

:hjerte:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå har det kanskje skjedd allerede? :wink:

Men jeg skriver lykke til...i tilfelle! :-)

Skrevet

Lørdag kl. 10.20 fikk vi en flott gutt som skal hete Brage! Han veide 3720 g og var 51 cm lang. Alt står bra til med mor & barn.

Fødselen ble ganske intens og hard, og han måtte til slutt hjelpes ut med vakuum/sugekopp. Men han er verdens skjønneste gutt og vi koser oss fælt sammen.

Hilsen La Traviatas husbond.

Skrevet

:danse::hoppe: Gratulerer sååå mye med den lille prinsen!! :hoppe::danse:

:danse::babysmokk::babygutt::babysmokk::babygutt::danse:

Stooor klem fra Capri :klem:

Skrevet

Næmmenhæhh.... der var'n ute :P

Gratulerer så mye, da venter det mye kos i tiden fremover. Lykke til alle 3 :wink:

Skrevet

Gratulerer så mye, endelig var han på plass! :babygutt: :blomst_opp:

Skrevet

Åååå endelig var han her!! Gratulerer så mye med gutten deres! :blomst_opp: :hoppe:

Gleder meg til å høre fra deg!

Skrevet

GRATULERER!

Det er jo supert! :-)

Håper dere fortsetter å bare kose dere... :hjertesmil:

Skrevet

Gratulerer med gutten!!!

:babygutt: :dagensrose: :babygutt::hjerte::hjerte::hjerte::babygutt: :dagensrose: :babygutt:

Skrevet

Gratulerer så masse med den lille prinsen! :babygutt:

Skrevet

Nå er vi tilbake fra sykehuset, og det er deilig! Lille Brage sov hele veien hjem i bilen og sammen med pappa´n sin et par timer i stad, og så var han våken og hadde litt vondt i magen sin. Han og jeg strever litt med ammingen, men det går bedre og bedre gang for gang. Ellers er han en utrolig nydelig gutt som ligner masse på faren sin og litt på meg :hjerter:

Det er fantastisk å bli mor, og selv om fødselen var kjempeslitsom og vond så var alt det glemt idet han kom ut av meg, det var et øyeblikk jeg aldri kommer til å glemme. Skal skrive hele fødselshistorien senere, det jeg husker i hvert fall, jeg mista litt begrep om tid underveis og alt ble litt tåkete.

Vi har det veldig bra nå alle tre :hjerter:

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...