Gå til innhold

Auds rede


Aud Long

Anbefalte innlegg

Da er det klart for ny bok.

IKM 30. november - to blå samme dag. Svake (billig)tester. Spennende. Har en guttunge på 2 fra før - og bor i Trønderlandet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tusen takk for alle gratulasjoner! :) Foreløbig kjenner jeg ikke så mye til plager - bank i bordet.

Antydning til småkvalm på kveldstid. Ellers litt trøtt og sliten - men det var jeg for en måned siden også ;). Travle tider på jobb og med en toåring. Men det er jo kjekt også å ha litt å gjøre! :)

Prøver å jobbe meg opp en jobbebuffer fremover - så jeg kan slappe av litt ekstra fremover - dersom jeg blir veldig sliten f.eks.

Et annet symptom også: ømme bryst og muligens litt ekstra fyldige sådanne.

4+5 i dag - ennå leeenge igjen. Ordner nok en ticker når det har gått noen uker til.

Endret av Aud Long
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5+0 og dermed starter jeg så smått i 6. uke. Føler meg ikke så veldig gravid ennå, avventer litt og ser hvordan det går ;).

Har hatt en SA 6+3 og et fullgått svangerskap fra før.

Milepælliste:

6+0 hjertet begynner å slå ca (14. des)

6+4 gått forbi SA-tid (18. des)

8+ har da evt. "berget" forbi to menstrasjoner (28.des)

9-10 uker bestiller snart tidlig UL til ca uke 2 i januar.

12 uker (22. jan)

Endret av Aud Long
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Innom og hilser på siden vi er i samme terminklubb :goodbye:

Hvordan er formen? Jeg begynte å kjenne skikkelige symptomer rundt uke 6 (er 7 nå)

Håper kvelden er fin :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Innom og hilser på siden vi er i samme terminklubb :goodbye:

Hvordan er formen? Jeg begynte å kjenne skikkelige symptomer rundt uke 6 (er 7 nå)

Håper kvelden er fin :)

Hei hei! :) Hyggelig med besøk.

Formen er ganske fin. Litt kveldstrøtt - kjenner som smått litt kvalmeantydning om kvelden. Var slik sist graviditet også - kvalm om kvelden, og slapp det om morgenen, krysser fingrene for å slippe morgenkvalmen! :) Men det er hyggelig med bekreftende symptomer n som det er så tidlig.

Har du egen bok - så kan jeg komme og hilse på deg der og? :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg til du er forbi 6+3! :duskedame:

Men du, er det ikke 5+2, altså 22 dager etter befruktning, som er dagen hjertet begynner å slå? Mener å huske det fra svangerskapsdagboken? :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg blingsa nok litt på hjertestart, så nå skal hjertet ha begynt å banke :).

Er 5+5 i dag - det går da litt fremover.

Har bestilt tidlig UL i starten på januar -> 9+1. Bare å starte nedtelling. Mest for å sjekke at prikken er der :).

Trøtt om kveldene - og innimellom småkvalm. Veldig levelig per nå! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer med hjertebank :rodmer:

Så bra at kvalmen ikke er overveldene!

Jeg har ikke dagbok, men kommer nok etterhvert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk! :) Måtte ta en test i morges (har en haug billigtester) og teststreken kom før kontrollstreken - så her er det stigning! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

8+1 er et faktum. Letta over å ha passert et nytt menstidspunkt uten blod o.l.

Bare en uke til tidlig UL. Blir spennende håper jeg - dersom det er fart i prikken. Stadig kvalmere, mer mot morgenen, går spesielt mye i tine drikkeyougurt for å holde den i sjakk + tyrkisk pepper :D. Et par flere enn de nærmeste som vet, men ikke tanter/besteforeldre på ene sida - det kommer nok mer etter UL neste uke, tenker jeg :).

Håper dere har en fin julehøytid! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tyrkisk pepper er en hit her også, omtrent det eneste av drops/pastiller jeg ikke blir kvalm av ;)

Spennende med ul :) , her er det knappe to uker til nr. 5 i rekken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det! Det blir spennende ja, har begynt å erte tvillinger på oss :P. Så det blir spennende å se. Skal litt til da, men har hatt flerlinger et par generasjoner opp i slekta - men er nok ikke så stor sjans for det ;).

Har fått litt utslett på ene sida av magen, som har klødd, spesielt på natta, har roet seg litt nå :).

Litt heftig å starte på jobb igjen nå, etter mange rolige dager der jeg har fått spist meg skikkelig opp. Nå er jeg veldig kvalm til sånn i tolvtida. Mener å huske at jeg småspiste banan ol. om natta sist graviditet :P. Tror det hjelper å holde blodsukkeret sånn passe jevnt, men det er litt tvangsspisning innimellom og ikke bare kos.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper at du legger ut bilder når du har vært på UL :)

Magefølelsen min sier forresten at det er en gutt :babygutt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...