Gå til innhold

Auds rede

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da er det klart for ny bok.

IKM 30. november - to blå samme dag. Svake (billig)tester. Spennende. Har en guttunge på 2 fra før - og bor i Trønderlandet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Wooohoo Aud, gratulerer så mye :klem:

Skrevet

Gratulerer så masse!

Skrevet

Oi, oi, så spennende!

Gratulerer så masse! :hug:

Skrevet

Åjåj, gratulerer så mye! :strix: Blir koselig å følge deg denne gangen også :)

Skrevet (endret)

Tusen takk for alle gratulasjoner! :) Foreløbig kjenner jeg ikke så mye til plager - bank i bordet.

Antydning til småkvalm på kveldstid. Ellers litt trøtt og sliten - men det var jeg for en måned siden også ;). Travle tider på jobb og med en toåring. Men det er jo kjekt også å ha litt å gjøre! :)

Prøver å jobbe meg opp en jobbebuffer fremover - så jeg kan slappe av litt ekstra fremover - dersom jeg blir veldig sliten f.eks.

Et annet symptom også: ømme bryst og muligens litt ekstra fyldige sådanne.

4+5 i dag - ennå leeenge igjen. Ordner nok en ticker når det har gått noen uker til.

Endret av Aud Long
Skrevet (endret)

5+0 og dermed starter jeg så smått i 6. uke. Føler meg ikke så veldig gravid ennå, avventer litt og ser hvordan det går ;).

Har hatt en SA 6+3 og et fullgått svangerskap fra før.

Milepælliste:

6+0 hjertet begynner å slå ca (14. des)

6+4 gått forbi SA-tid (18. des)

8+ har da evt. "berget" forbi to menstrasjoner (28.des)

9-10 uker bestiller snart tidlig UL til ca uke 2 i januar.

12 uker (22. jan)

Endret av Aud Long
Skrevet

Hei!

Innom og hilser på siden vi er i samme terminklubb :goodbye:

Hvordan er formen? Jeg begynte å kjenne skikkelige symptomer rundt uke 6 (er 7 nå)

Håper kvelden er fin :)

Skrevet

Hei!

Innom og hilser på siden vi er i samme terminklubb :goodbye:

Hvordan er formen? Jeg begynte å kjenne skikkelige symptomer rundt uke 6 (er 7 nå)

Håper kvelden er fin :)

Hei hei! :) Hyggelig med besøk.

Formen er ganske fin. Litt kveldstrøtt - kjenner som smått litt kvalmeantydning om kvelden. Var slik sist graviditet også - kvalm om kvelden, og slapp det om morgenen, krysser fingrene for å slippe morgenkvalmen! :) Men det er hyggelig med bekreftende symptomer n som det er så tidlig.

Har du egen bok - så kan jeg komme og hilse på deg der og? :).

Skrevet

Gleder meg til du er forbi 6+3! :duskedame:

Men du, er det ikke 5+2, altså 22 dager etter befruktning, som er dagen hjertet begynner å slå? Mener å huske det fra svangerskapsdagboken? :klo:

Skrevet

Ja, jeg blingsa nok litt på hjertestart, så nå skal hjertet ha begynt å banke :).

Er 5+5 i dag - det går da litt fremover.

Har bestilt tidlig UL i starten på januar -> 9+1. Bare å starte nedtelling. Mest for å sjekke at prikken er der :).

Trøtt om kveldene - og innimellom småkvalm. Veldig levelig per nå! :)

Skrevet

Så godt at kvalmen ikke tar overhånd :)

Skrevet

Ja! :) Veldig bra! Nå er det bare tre dager til jeg er forbi milepælen 6+3 :).

Skrevet

Gratulerer med hjertebank :rodmer:

Så bra at kvalmen ikke er overveldene!

Jeg har ikke dagbok, men kommer nok etterhvert :)

Skrevet

Takk! :) Måtte ta en test i morges (har en haug billigtester) og teststreken kom før kontrollstreken - så her er det stigning! :)

• 2 uker senere...
Skrevet

8+1 er et faktum. Letta over å ha passert et nytt menstidspunkt uten blod o.l.

Bare en uke til tidlig UL. Blir spennende håper jeg - dersom det er fart i prikken. Stadig kvalmere, mer mot morgenen, går spesielt mye i tine drikkeyougurt for å holde den i sjakk + tyrkisk pepper :D. Et par flere enn de nærmeste som vet, men ikke tanter/besteforeldre på ene sida - det kommer nok mer etter UL neste uke, tenker jeg :).

Håper dere har en fin julehøytid! :)

Skrevet

Tyrkisk pepper er en hit her også, omtrent det eneste av drops/pastiller jeg ikke blir kvalm av ;)

Spennende med ul :) , her er det knappe to uker til nr. 5 i rekken.

Skrevet

Så gøy med UL snart :)

Godt nytt år!

Skrevet

Takk for det! Det blir spennende ja, har begynt å erte tvillinger på oss :P. Så det blir spennende å se. Skal litt til da, men har hatt flerlinger et par generasjoner opp i slekta - men er nok ikke så stor sjans for det ;).

Har fått litt utslett på ene sida av magen, som har klødd, spesielt på natta, har roet seg litt nå :).

Litt heftig å starte på jobb igjen nå, etter mange rolige dager der jeg har fått spist meg skikkelig opp. Nå er jeg veldig kvalm til sånn i tolvtida. Mener å huske at jeg småspiste banan ol. om natta sist graviditet :P. Tror det hjelper å holde blodsukkeret sånn passe jevnt, men det er litt tvangsspisning innimellom og ikke bare kos.

Skrevet

Håper at du legger ut bilder når du har vært på UL :)

Magefølelsen min sier forresten at det er en gutt :babygutt:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...