Gå til innhold

Hva er bra med IHERB, hva handler du der, og hvorfor?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

http://www.iherb.com/Yummy-Earth-Organic-Vitamin-C-Drops-Citrus-Grove-3-3-oz-93-5-g/44905

Disse hadde vond ettersmak. Liker bedre de andre jeg har kjøpt.

http://www.iherb.com/Annie-s-Homegrown-Creamy-Deluxe-Macaroni-Dinner-Elbows-Four-Cheese-Sauce-10-oz-283-g/31639

Denne er god, men dyr. Jeg vet ikke om jeg var veldig sulten den dagen, men jeg kunne spist mer. Men jeg kommer til å bestille flere ganger! Men neste gang skal jeg la ostesausen og makaronien stå en stund før jeg begynner å spise, er mye bedre da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så da var altså 8 dollars DHL, for inntil 8 lbs, tilbake...

Anonymous poster hash: a6913...160
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så da var altså 8 dollars DHL, for inntil 8 lbs, tilbake... Anonymous poster hash: a6913...160

Lurer på hva som skjedde!!?

Anonymous poster hash: a7c65...ede

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har iherb xtra mye å gjøre nå?Bestilte 3 pakker som ble sendt ut 22,25 og 26 mars,og på siden min står det at estimert leveringstid er mellom den 14 april-14 april(er ingen skrivefeil.det er samme datoen som står) Eg har bestilt mye fra iherb gjennom årene,men har aldri opplevd så lang leveringstid.

Anonymous poster hash: 4f715...d02
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ser nå at de har endret på dette. Du må trykke på "Trial". Det ser dessuten ut som om det er slutt på gratisprøvene. Dette må ha skjedd i løpet av uka, for jeg bestilte en pakke i forrige uke, og da fikk jeg med en gratis prøve av et produkt.

Anonymous poster hash: a4145...4d5

Jeg bestilte pakke 27. mars og da kunne jeg velge en freebie. Tror de må ha sluttet med det veldig nylig. Litt synd for det er jo ekstra gøy å plukke med seg en gratis greie.

Jeg er ikke veldig erfaren Iherb'er ennå men er veldig fornøyd med produktene derfra. Tok sjansen på å bestille laktasekapsler til samboeren og fikk faktisk pakken. Mulig det var flaks for jeg var veldig usikker på om de er lov til å kjøpe fra utlandet. Ellers er sjokoladene farlig gode og jeg er ivrig opptatt av å teste ut palmesukker, stevia og kokosolje i forskjellige matretter og bakverk. Neste bestilling tror jeg blir økologisk kanel og mandelmel.

Jeg var veldig fornøyd med at sjokoladestevia var på supertibud (special) da jeg bestilte sist. Den er jeg veldig spent på.

Anonymous poster hash: 23faa...200

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og den saltfrie krydderblandingen (fra Frontier)? Nam! Veldig fornøyd med den!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Woho.

Da har Iherb igjen DHL-leveranse til $8 for 8lbs, med + $1 for hver ekstra lbs.

Da er det endelig mulig å kjøpe tunge ting gjen. :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og den saltfrie krydderblandingen (fra Frontier)? Nam! Veldig fornøyd med den!

Link?

Anonymous poster hash: 3b24f...24d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

noen som har kjøpt jerntabletter/tilskudd før? hvem er best? :)

Anonymous poster hash: 979b9...26a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan fungerer dhl? Har lest at mange får pakken på døra uten at de ringer først. Jeg leier en kjellerleilighet og er redd de leverer pakken(e) til hun jeg leier av, siden jeg bor på baksiden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan fungerer dhl? Har lest at mange får pakken på døra uten at de ringer først. Jeg leier en kjellerleilighet og er redd de leverer pakken(e) til hun jeg leier av, siden jeg bor på baksiden

Jeg bruker bare å velge den billigste frakta, og da kommer pakken enten i postkassa eller så må du hente den på nærmeste post i butikk.

---

Physicians Formula Highlighter Pearl fikk jeg hjem i dag, og jeg synes den er absolutt nydelig :)

Perfekt for bruk på kinnbeina, og den gir en veldig naturlig glød. Denne passer ikke så godt til å bruke på neserygg og panne, ettersom den er såpass mye pigmentert.

Jeg fikk også hjem flytende foundation fra Beauty Without Cruelty, og jeg må si at dette er den verste foundationen jeg noen gang har prøvd. Det var rett og slett helt umulig å påføre den uten at ansiktet så skjoldete og kakete ut. Den blendet veldig dårlig med resten av huden, og jeg så rett og slett helt forferdelig ut. Denne foundationen er rett og slett det største bomkjøpet jeg noen gang har gjort på iherb.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg foretrekker jo å bruke billigste alternativ ettersom jeg kan hente det hos posten, men hvis jeg skal bestille litt tyngre ting er det jo praktisk å kunne bruke dhl alternativet, men skulle ønske de også kunne komme i posten

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg bruker bare å velge den billigste frakta, og da kommer pakken enten i postkassa eller så må du hente den på nærmeste post i butikk.

---

Physicians Formula Highlighter Pearl fikk jeg hjem i dag, og jeg synes den er absolutt nydelig :)

Perfekt for bruk på kinnbeina, og den gir en veldig naturlig glød. Denne passer ikke så godt til å bruke på neserygg og panne, ettersom den er såpass mye pigmentert.

Jeg fikk også hjem flytende foundation fra Beauty Without Cruelty, og jeg må si at dette er den verste foundationen jeg noen gang har prøvd. Det var rett og slett helt umulig å påføre den uten at ansiktet så skjoldete og kakete ut. Den blendet veldig dårlig med resten av huden, og jeg så rett og slett helt forferdelig ut. Denne foundationen er rett og slett det største bomkjøpet jeg noen gang har gjort på iherb.

Ble litt mange rett og slett her, men jeg skrev dette i frustrasjon over bortkastede penger :fnise:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å det fører vel til enda høyere priser for forbruker? Ting er jo dyrt nok egentlig.

Sånn jeg har forstått det så må produkter igjennom den cellegreia uansett om man tester på dyr eller ikke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hulderjenta

Jeg foretrekker jo å bruke billigste alternativ ettersom jeg kan hente det hos posten, men hvis jeg skal bestille litt tyngre ting er det jo praktisk å kunne bruke dhl alternativet, men skulle ønske de også kunne komme i posten

Si i fra om at du heller vil hente pakken selv på DHL-kontoret da, i stedet for å få den på døra? Hvis kontoret ikke er langt unna, vet jo ikke hvor du bor. :-) Det er et kontaktskjema på DHLs sider der man kan gi beskjed om at man henter pakken som er på vei selv i stedet eller endre adressen der man vil ha den levert (på jobb f.eks. i stedet), har brukt det selv et par ganger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kvier meg veldig for å bruke DHL som fraktalternativ. Her er min opplevelse fra den gangen jeg prøvde det: http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=806704&page=1&#entry13879215 Anonymous poster hash: 23faa...200

Prøv å heng ut lappen som jeg linket til for noen sider siden? Jeg skal få noen pakker på mandag og henger ut lappen i morgen. Krysser fingrene for at budet forstår hva skjemaet betyr. Ingen av budene her snakker norsk eller engelsk.

Anonymous poster hash: 92341...5ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...