Gå til innhold

Hvorfor blir damer "redde" i nærheten av kjekke menn?


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

det er noe som heter "å legge godviljen til".. da kan man kanskje spore opp en og annen

Det har vi gutter måtte lært å gjøre hele livet. er ikke veldig mange supermodeller av jenter der ute. Når kjæresten sier at dama er verdens vakreste, er hun ikke det for han en gang, men egoboosten må til, hvis ikke blir hun ulykkelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er en dødskjekk ansatt på SATS i Bergen Sentrum! Men han virker til å ikke skjønne det selv. :fnise:

Høy, 190+ og en ufattelig bra fysikk. :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Slowpoke

Jeg "skjønner" ikke spørsmålet. Aldri opplevd at jenter/kvinner oppfører seg annerledes rundt kjekke menn.

Hadde jeg blitt redd kjekke menn hadde jeg aldri fått min hunk. :popcorn:

Endret av Slowpoke
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er en dødskjekk ansatt på SATS i Bergen Sentrum! Men han virker til å ikke skjønne det selv. :fnise:

Høy, 190+ og en ufattelig bra fysikk. :popcorn:

Joda, han skjønner det. Han er bare sjenert og blyg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere vil ha kjekke selvsikre menn, men dere vil at han skal booste egoet deres og være skrekkelig klar over at dere er enda deiligere og at han er den heldige......not gonna happen.

Haha, jeg må bare le.

Det finns en mellomting. (For meg anyway) Vil ikke ha en fyr som er så bevisst på sitt eget utseende at han rett og slett blir motbydelig. Vil heller ikke ha en som føler seg "liten" ifh til meg , da det bare er turn-off og ofte fører til sjalusi.

Men vil ha en mann som er deilig, og VET det godt selv. Rett og slett ha så bra selvtillit at han ikke føler han må "flashe" det han har og være overlegen/cocky. Litt sånn "sexy and I know it" (Utenom jiggle greia) (Eller, den han være med i helgene)

There is a fine line.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har vi gutter måtte lært å gjøre hele livet. er ikke veldig mange supermodeller av jenter der ute. Når kjæresten sier at dama er verdens vakreste, er hun ikke det for han en gang, men egoboosten må til, hvis ikke blir hun ulykkelig.

Jeg er ikke "supermodell", men har vært modell i Norge og utlandet, og hadde ikke likt det dersom kjæresten min gikk rundt og stadig sa at jeg var verdens vakreste. Jeg hadde følt at jeg hadde fremstått som en klysete person med bare "utseende" og ingenting mellom øra. Ville heller blitt beskrevet som morsom, snill etc :) (Og han skulle ment det da, bare teit hvis ikke)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er en dødskjekk ansatt på SATS i Bergen Sentrum! Men han virker til å ikke skjønne det selv. :fnise:

Høy, 190+ og en ufattelig bra fysikk. :popcorn:

tror det ikke før jeg ser det.. bevis?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror det ikke før jeg ser det.. bevis?

Jeg trodde det nesten ikke selv, ser bare en sånn kjekkas en gang i skuddåret. :P Du får nesten bare henge litt der selv og se. :)Har ingen bilder av ham, og vil ikke gå såpass inn på stalker-tendenser at jeg sjekker om han er på sats.no. :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må innnrømme at det er noen kjekke menn som har gjort meg stum..

Bare de er lange nok :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grønnblomst

I frykt for at han skal opprette en tråd på KG om f.eks hvor hjulbeint og kortpusta jeg ble da jeg stirra på han. Det går an å bli redd av mindre.

:skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Må du terpe på den her høydefetisjen min da? :rodmer:

hvordan ellers skal man normalisere at tapere som meg sjekker opp heftige kvinner som deg?? :romeo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Blir vel litt redd for å si noe dumt bare, men ikke så ille at det synes. Kjenner jo hjertet dunker litt ekstra bare, noen ganger. :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere vil ha kjekke selvsikre menn, men dere vil at han skal booste egoet deres og være skrekkelig klar over at dere er enda deiligere og at han er den heldige......not gonna happen.

Den går vel begge veier Gjest!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir vel litt redd for å si noe dumt bare, men ikke så ille at det synes. Kjenner jo hjertet dunker litt ekstra bare, noen ganger. :rodmer:

Og svette handflater... DE er de aller verste med opplevelsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...