Gå til innhold

Hvorfor blir damer "redde" i nærheten av kjekke menn?


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

I don't. Mennesker som alle andre.

Forskjellen er at damer vil bli pult av kjekke menn... Det er derfor damer oppfører seg TOTALT annerledes når de er i nærheten av kjekke menn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madelene1

Redde? :klo:

Om det hadde vært sånn at en kvinne var redd for en kjekk mann, så hadde jeg vært livredd hver eneste dag når mannen kom hjem fra jobb! :fnise: :fnise:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Forskjellen er at damer vil bli pult av kjekke menn... Det er derfor damer oppfører seg TOTALT annerledes når de er i nærheten av kjekke menn.

Jeg _er_ dame, og vil ikke bli pult av kjekke menn. Er faktisk litt mer tilbakeholden med 'kjekke' menn da de som OFTEST er kleine og selvopptatte, dette gjelder selvfølgelig ikke alle. Behandler dem ikke noe annerledes ellers da jeg ikke vil feede egoet dems. Men ellers hyggelig med alle.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest D_flatmajor

I frykt for at han skal opprette en tråd på KG om f.eks hvor hjulbeint og kortpusta jeg ble da jeg stirra på han. Det går an å bli redd av mindre.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Valiumsjunkie

Jeg blir ikke redd av kjekke og innbilske menn, men jeg blr skeptisk de gangene jeg møter usedvanlige kjekke menn som viser seg til å ikke ha peiling på at de er kjekke. Da må det være noe gale. :gjeiper:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De eneste mennene jeg blir "redd" for er de mennene som vet at de er kjekke og gjør et stort nummer ut av det. De får holde seg langt unna meg, noe mer skremmende finnes ikke.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjekke menn som vet det selv er jeg ikke redd, men jeg holder meg unna for varsellampa blinker lang vei "Stay away from this male". JA, vi vil ha selvsikre menn, men ikke arrogante og overlegne menn. Det er en hårfin linje.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kjekke menn som vet det selv er jeg ikke redd, men jeg holder meg unna for varsellampa blinker lang vei "Stay away from this male". JA, vi vil ha selvsikre menn, men ikke arrogante og overlegne menn. Det er en hårfin linje.

Dere vil ha kjekke selvsikre menn, men dere vil at han skal booste egoet deres og være skrekkelig klar over at dere er enda deiligere og at han er den heldige......not gonna happen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finnes det, når alt kommer til alt, kjekke menn da? :klo:

det er noe som heter "å legge godviljen til".. da kan man kanskje spore opp en og annen

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi det er så langt mellom dem at om vi tilfeldigvis skulle dumpe borti en så tror vi at vi hallusinerer :omg:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...