Gå til innhold

Damer driver å kikker på overarmene mine


Gjest justin

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Evnt en som prøver å få stengt samlivsforumet for gjesteposting, også.

På en måte skulle jeg ønske at han hadde lyktes med det. :glare:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Muligens sånn damer har det når menn stirrer rett på puppene våre når de snakker -.-

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet at du ikke TS, men klarte ikke la være å legge merke til overarmene dine. :)

Hehe! Jasså, så du er en av kikkerene? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

'Hvorfor hadde jeg et behov for å skrive det? At jeg fysisk tok meg tid for å gå inn der, på et kvinneforum, og poste det jeg gjorde... Hvorfor er ikke jeg en suksessfull smart mann som har langt bedre ting å bruke tiden på enn dette? Jeg burde vært ute på en fancy restaurant med en vakker dame ikveld. Istedenfor sitter jeg da her, og spør ukjente mennesker om hvorfor damer ser på muskler jeg egentlig ikke har. Er ikke jeg anlagt for å lykkes i livet? Ha en bra tidskrevende jobb, utdannelse, fritidssysler og viktige oppgaver som spiller en relevans for denne verden, som opptar tiden min? En kjekk, smart og overlegen person som har langt bedre ting å bruke tiden sin på enn dette. Damn, nå har jeg nådd rock bottom ass...'

Dette skal du tenke før du sovner. Og det kommer du til å gjøre og, det vet du.

Over og ut :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

'Hvorfor hadde jeg et behov for å skrive det? At jeg fysisk tok meg tid for å gå inn der, på et kvinneforum, og poste det jeg gjorde... Hvorfor er ikke jeg en suksessfull smart mann som har langt bedre ting å bruke tiden på enn dette? Jeg burde vært ute på en fancy restaurant med en vakker dame ikveld. Istedenfor sitter jeg da her, og spør ukjente mennesker om hvorfor damer ser på muskler jeg egentlig ikke har. Er ikke jeg anlagt for å lykkes i livet? Ha en bra tidskrevende jobb, utdannelse, fritidssysler og viktige oppgaver som spiller en relevans for denne verden, som opptar tiden min? En kjekk, smart og overlegen person som har langt bedre ting å bruke tiden sin på enn dette. Damn, nå har jeg nådd rock bottom ass...'

Dette skal du tenke før du sovner. Og det kommer du til å gjøre og, det vet du.

Over og ut :)

Opp med hodet gutt! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...