Gå til innhold

Damer driver å kikker på overarmene mine


Gjest justin

Anbefalte innlegg

Øy! My eyes are up here liksom. Skjer med damer som driver å ser på gunsa mine når jeg prater til dem? Når jeg har t-skjorte på meg og prater til ei jente så kikker hun meg i øynene og så ned på overarmene mine og så ser hun rett ned. TYCKS?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Hun sjekker vel ut kroppen din da. Personlig driter jeg i "gunsa" til gutter jeg snakker med. Kanskje de er rare? Da hadde kanskje jeg også sett.

Uansett, hva skjer med alle de innbilske guttene på KG for tida? Tenker på f.eks. denne, "damer blir hjulbeinte av å se meg", "damer puster tungt når de ser meg" osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øy! My eyes are up here liksom. Skjer med damer som driver å ser på gunsa mine når jeg prater til dem? Når jeg har t-skjorte på meg og prater til ei jente så kikker hun meg i øynene og så ned på overarmene mine og så ser hun rett ned. TYCKS?

Kanskje du skal slutte å bole deg, da.

:tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun sjekker vel ut kroppen din da. Personlig driter jeg i "gunsa" til gutter jeg snakker med. Kanskje de er rare? Da hadde kanskje jeg også sett.

Uansett, hva skjer med alle de innbilske guttene på KG for tida? Tenker på f.eks. denne, "damer blir hjulbeinte av å se meg", "damer puster tungt når de ser meg" osv.

Det er bare en viggo-venneløs som sitter hjemme og drømmer om at damer skal like han.

Evnt en som prøver å få stengt samlivsforumet for gjesteposting, også.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gunsa?

Sikkert ikke så mye annet å se på eller hente hos deg da, om jeg da får være så "hoe" eller "bitch" å gå utifra måten du skriver på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Du har helt sikkert store deilige overarmer da vet du, så damer klarer ikke holde øynene unna ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...