Gå til innhold

Er det normalt at damer "baksnakker" kjæresten til venninner?


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Er det vanlig at damer sier stygge ting om kjæresten sin til venninner? At han f.eks. har liten penis og har begynt å få litt mage..

Ikke stygt kanskje, men irriterende greier han gjør e.l

Om det faktisk fins en person der ute som ikke har gjort der, da er man virkelig flink til å overse ting!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I min vennegjeng dirskuterer vi aldri slike ting.. vi snakker om kjærestene våres, men aldri på en dårlig måte..

Og jeg snakker mer med kjæresten min om ting enn jeg gjør med veninnene mine.. føler jeg har et nærmere forhold til kjæresten min, og er ikke noe jeg ikke kan snakke med han om.

Synes det er rart at noen snakker mer med veninnene sine om ting enn kjæresten sin.. 0.o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er et par venninner som bruker hverandre som terapeuter. Vi deler frustrasjoner men også gleder. Er sexlivet, eller mangel på et, frustrasjonskilde, er det fint å ha noen å snakke med det om! Men inngående beskrivelser av anatomien deres har ikke forekommet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har skrevet om dette i en tidligere tråd, at jeg tror ja det er vanlig at kvinner gjør det. Og ja jeg hater det. Blir kvalm av damer som utlegger kjæresten på den måten.

Jeg tror ikke det er vanlig at kvinner gjør det - jeg har aldri opplevd det, faktisk.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maria_Marihøne

Jeg kan snakke med venninner hvis jeg og mannen har kranglet eller er uenige ja, men jeg sier aldri noe stygt om han.

Penisstørrelsen holder vi for oss selv :fnise: og jeg tviler på om vennninnene er interessert i deg uansett.

Men jeg har baksnakket venninner til mannnen min da :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kanskje hvis man er 14 år, men som voksen har jeg aldri hørt lignende i min omgangskrets. HAdde jeg hatt slike venninner så hadde jeg faktisk revurdert om dette var en person jeg ønsket å ha som venn, da det er tydelig at det er en karakteristikk jeg ikke synes er hyggelig, på bekostning av meg selv eller andre personer, til og med en ex.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er jente og jeg har ikke snakka stygt om kjæresten min til venninnene mine. kjæresten min derimot har en annen oppfatning og mente det var hans fulle rett å snakke dritt om meg til venner når han var sur en gang..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor i all verden tror du at du bare kan snakke negativt om eksene dine sånn uten videre? Uansett fortid så er det respektløst å gjøre det. Dere hadde et privat forhold, og selv om at det er slutt nå, bør fortiden også være privat, og det bør du forholde deg til.

Hvorfor er i grunn det et problem? Om eksen har behandlet en dårlig, osv så har jeg ingen problemer med å forstå at man lar frustrasjonen komme ut. Dessuten så vet du heller ingenting om hva denne brukeren sier, det kan være alt fra småting som irriterte til litt større ting. Det er lettere å betro seg til venninner etter at forholdet er slutt enn når man sitter midt oppi det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke vanlig i min omgangskrets i hvert fall. Jeg kan jo si noen ting som at han av og til spiller mye dataspill o.l, men mer personlige, intime ting snakker jeg aldri om. Når det er ting som irriterer meg eller noe vi sliter med i forholdet diskuterer vi det med hverandre, ikke blåser detaljene ut til felles kjente.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Survival

Jeg tror ikke det er vanlig at kvinner gjør det - jeg har aldri opplevd det, faktisk.

Vel, i mitt hode er det ganske normalt. Nettopp fordi jeg har hørt så mange damer som gjør det. Ikke bare mine nærmeste venninner, men flere andre damer jeg kjenner. Men det varierer nok fra sted til sted, og krets til krets.

Hvorfor er i grunn det et problem? Om eksen har behandlet en dårlig, osv så har jeg ingen problemer med å forstå at man lar frustrasjonen komme ut. Dessuten så vet du heller ingenting om hva denne brukeren sier, det kan være alt fra småting som irriterte til litt større ting. Det er lettere å betro seg til venninner etter at forholdet er slutt enn når man sitter midt oppi det.

Ja jeg forstår det godt, men jeg syns bare at alle parter som har vært involvert i et forhold har krav på et privatliv også etter forholdet har tatt slutt. Derfor mener jeg at selv om at exen har behandlet dama dårlig, så trenger ikke dama gå rundt å snakke om alle "problemområdene" hans og gå inn i detalj på han som person. Da kan hun heller prate om forholdet generelt, om hun ønsker å betro seg til venninner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, i mitt hode er det ganske normalt. Nettopp fordi jeg har hørt så mange damer som gjør det. Ikke bare mine nærmeste venninner, men flere andre damer jeg kjenner. Men det varierer nok fra sted til sted, og krets til krets.

Ja jeg forstår det godt, men jeg syns bare at alle parter som har vært involvert i et forhold har krav på et privatliv også etter forholdet har tatt slutt. Derfor mener jeg at selv om at exen har behandlet dama dårlig, så trenger ikke dama gå rundt å snakke om alle "problemområdene" hans og gå inn i detalj på han som person. Da kan hun heller prate om forholdet generelt, om hun ønsker å betro seg til venninner.

Jeg er enig med deg:) Men vi vet ennå ikke hvordan den aktuelle brukeren snakker om sin eks, det kan godt være at hun snakker om forholdet på et generelt nivå og at det er negativt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Survival

Jeg er enig med deg:) Men vi vet ennå ikke hvordan den aktuelle brukeren snakker om sin eks, det kan godt være at hun snakker om forholdet på et generelt nivå og at det er negativt.

Jepp, og hvis det er det så trekker jeg tilbake innlegget mitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...