AnonymBruker Skrevet 25. november 2011 #281 Del Skrevet 25. november 2011 Tilhører ikke denne diskusjonen en annen tråd? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2011 #282 Del Skrevet 25. november 2011 Jo, de som opprinnelig startet tråden ser jo ut til å ha forlatt den. De ble utmattet av sin egen hatpropaganda, kanskje 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Norna Skrevet 26. november 2011 #283 Del Skrevet 26. november 2011 Hva kulturmarxisme er har nok de fleste en god idé om, selv om ordet er nytt. Den viser daglig ansiktet sitt i norsk presse. Den viste ansiktet sitt i 'Hjernevask' og debatten som fulgte. Og den er godt synlig i denne tråden. Nei, faktisk ikke. Fortell! Jeg vet Karl Marx var sint fordi han ikke fikk gaver og skapte hatideologi, men... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. november 2011 #284 Del Skrevet 26. november 2011 Hva med å ha aksept for at andre mener noe annet enn seg selv? Det er nynazister (sosialister), ikke gidd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. november 2011 #285 Del Skrevet 26. november 2011 Det som bør kritiseres er naturligvis den katastrofalt dårlige beredskapen som AP er ansvarlig for, og som alle utenlandske medier var sjokkert over, Vet du...dette er Norge og befolkningens ønsker. Hadde AP fått viljen sin så ville overvåkningen og beredskapen vært uutholdelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. november 2011 #286 Del Skrevet 26. november 2011 Da jeg leste om dette i avisen i dagene etter udåden, ble det beskrevet at det ble skutt mot ferja, og at alle tok dekning fremst i båten, slik at de var skjermet av overbygget. edit. Ser ut til at jeg husker det jeg leste, feil, og at du har rett i det du sier om beskytning. Jeg tenker det er greiest å si det i en tilføyning til posten. Tror ferja ble beskutt på et senere tidspunkt. Folk svømte så. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest eksamenspause Skrevet 26. november 2011 #287 Del Skrevet 26. november 2011 Det er nynazister (sosialister), ikke gidd. Jeg går ut fra at dette er en spøk, hvis ikke har du en hel del å forklare Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. november 2011 #288 Del Skrevet 26. november 2011 Jeg går ut fra at dette er en spøk, hvis ikke har du en hel del å forklare Nazisme var sosialisme, det forstår du? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. november 2011 #289 Del Skrevet 26. november 2011 Nazisme var sosialisme, det forstår du? Selv om Hitler kalte det nasjonalsosialisme, så betyr ikke det at det er det samme som sosialisme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 26. november 2011 #290 Del Skrevet 26. november 2011 Nazisme var sosialisme, det forstår du? Nei, det forstår jeg virkelig ikke. Dette må du forklare inngående- det er nemlig ingen dekning for det du hevder, og jeg sier ikke nei til underholdning! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. november 2011 #291 Del Skrevet 26. november 2011 Nazisme er en forkortelse for nasjonalsosialisme.. Det eneste som skiller det fra ordinær sosialismen er den nasjonalistiske delen, alt annet handler om sosialistiske grunnverdier. Kanskje lese deg opp litt før du uttaler deg? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. november 2011 #292 Del Skrevet 26. november 2011 Nazisme er en forkortelse for nasjonalsosialisme.. Det eneste som skiller det fra ordinær sosialismen er den nasjonalistiske delen, alt annet handler om sosialistiske grunnverdier. Kanskje lese deg opp litt før du uttaler deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 26. november 2011 #293 Del Skrevet 26. november 2011 Nazisme er en forkortelse for nasjonalsosialisme.. Det eneste som skiller det fra ordinær sosialismen er den nasjonalistiske delen, alt annet handler om sosialistiske grunnverdier. Kanskje lese deg opp litt før du uttaler deg? Var dette det beste du kunne komme med? Dette tilsvarer jo stryk, det er omtrent det samme som å si at DDR var et demokratisk foregangsland!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mann 42 Skrevet 26. november 2011 #294 Del Skrevet 26. november 2011 Var dette det beste du kunne komme med? Dette tilsvarer jo stryk, det er omtrent det samme som å si at DDR var et demokratisk foregangsland!! Ja, det stod jo for Den Tyske Demokratiske Republikk. Og det eneste som skilte det fra en ordentlig demokratisk republikk, var at det hverken var demokratisk eller en republikk. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 26. november 2011 #295 Del Skrevet 26. november 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest outlandish Skrevet 26. november 2011 #296 Del Skrevet 26. november 2011 Ja, det stod jo for Den Tyske Demokratiske Republikk. Og det eneste som skilte det fra en ordentlig demokratisk republikk, var at det hverken var demokratisk eller en republikk. Man, you crack me up. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest outlandish Skrevet 26. november 2011 #297 Del Skrevet 26. november 2011 Nazisme er en forkortelse for nasjonalsosialisme.. Det eneste som skiller det fra ordinær sosialismen er den nasjonalistiske delen, alt annet handler om sosialistiske grunnverdier. Kanskje lese deg opp litt før du uttaler deg? Sånn som Mann42 så flott illustrerer her, så handler somregel det meste man finner ut i bøker om nøyaktig hvem som har skrevet bøkene... Rett, feil, svart, hvit-> alt avhenger av øyet som ser. Det eneste som er rimelig sikkert er at det ikke fins noen kollektiv eller objektiv sannhet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest outlandish Skrevet 26. november 2011 #298 Del Skrevet 26. november 2011 Nei, det forstår jeg virkelig ikke. Dette må du forklare inngående- det er nemlig ingen dekning for det du hevder, og jeg sier ikke nei til underholdning! Vil det bli utlodning etterpå? Jeg er intressert i alt fra kaffeposer til fruktkurv, jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mann 42 Skrevet 26. november 2011 #299 Del Skrevet 26. november 2011 Sånn som Mann42 så flott illustrerer her, så handler somregel det meste man finner ut i bøker om nøyaktig hvem som har skrevet bøkene... Rett, feil, svart, hvit-> alt avhenger av øyet som ser. Det eneste som er rimelig sikkert er at det ikke fins noen kollektiv eller objektiv sannhet. Det er ikke meg du siterer her. Jeg har gjort det til et poeng i seg selv at jeg ikke skriver under andre nick, eller som anonym, eller som gjest. Hvis innlegget er signert Mann42, så veit du at det var meg. Og hvis det ikke er det, så veit du at det IKKE var meg. M`keey? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malum Skrevet 26. november 2011 #300 Del Skrevet 26. november 2011 Jeg synes dere alle skal gå ut og kjøpe dagens utgave av Dagbladet, også skal dere lese hva Marie Simonsen skriver på side 3. Det hun skriver der er egentlig alt som trenger å bli sagt i en debatt som denne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå