Gå til innhold

Hva tenker du om jenter som har hatt trekant?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvorfor denne drittslengingen?

TS spør om hva folk mener gjør hun ikke?

Tips til deg; slutt å føle deg truffet med en gang du leser hore/skjøge.

Det snakkes heller ikke om en person. Det snakkes om hva man ville TENKT OM det TS sier var tilfellet. Derfor er det ingenting galt med dette innlegget.

Endret av Rastl0s
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS spør om hva folk mener gjør hun ikke?

Tips til deg; slutt å føle deg truffet med en gang du leser hore/skjøge.

Det snakkes heller ikke om en person. Det snakkes om hva man ville TENKT OM det TS sier var tilfellet. Derfor er det ingenting galt med dette innlegget.

Det er forskjell på å si at man ikke ville følt seg komfortabel med noe og å spytte ut at "hun er litt av en skjøge". Skjøge er ikke akkurat noen hedersbetegnelse, og en langt fra nøytral beskrivelse også.

Hva med å si: "Jeg ville ikke likt det" framfor å spytte stygge kallenavn på et annet menneske med annerledes livssyn enn seg selv?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er forskjell på å si at man ikke ville følt seg komfortabel med noe og å spytte ut at "hun er litt av en skjøge". Skjøge er ikke akkurat noen hedersbetegnelse, og en langt fra nøytral beskrivelse også.

Hva med å si: "Jeg ville ikke likt det" framfor å spytte stygge kallenavn på et annet menneske med annerledes livssyn enn seg selv?

Nok en gang; det snakkes ikke om en person her. Det er en hypotetisk fantasifigur. Hva man tenker er noe annet enn hva man sier. Tror ikke brukeren som skrev skjøge ville sagt det til kjæresten, men heller TENKT det om det var saken. Og folk må da få mene det de vil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da jeg var 18 år var jeg og venninna mi som jeg bodde sammen med forelsket i samme fyr. På en fest der vi tre bodde sammen (var på tur i utlandet med en gjeng) ble vi begge med han i senga. Hun var jomfru, så hun var strengt tatt ikke med på leken i stor grad. Vi var sørpe fulle også.. Det var knallbra sex, men jeg gjorde ingenting med jenta.

Vi gjentok det i edru tilstand senere, men det var ikke like bra.

Anser meg ikke som løs pga denne opplevelsen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor denne drittslengingen?

TS spør om hva vi tenker.

Dropp å ta alt så personlig og svar heller på spørsmålet! :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Topp for henne. Jeg hadde blitt litt mer skeptisk om hun drev med swinging og at en av de hun har pult er Rune Rudberg.

Han er visst en Eros i swinging-miljøet.

-Domino

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom dette var kjærestemateriell så ville jeg nok satt pris på at hun heller holdt kjeft framfor å fortelle meg det. Jeg har generelt svært lite behov for å vite slike ting om kjæresten min og det vil kun gå å gnage på meg og jeg liker ikke tanken på at hun har hatt sex med andre - selv om hun selvsagt har det. Jeg ønsker ikke å vite hvor mange, hvem, hvordan og hva. Det få bli hennes sak :)

Men for meg sender det signaler om at man er seksuell eventyrlysten og tørr å utforske ting. Hos en tilfeldig jente hadde jeg nokke bare synes det var en kul greie, men som sagt ikke med kjærestemateriell. Ikke pga hendelsen i seg selv, men generelt fordi jeg ikke ønsker slike opplysninger.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...