Gå til innhold

Hva tenker du om jenter som har hatt trekant?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ja, hva tenker du om ei jente som har hatt trekant? Tenker du i retningen at hu er leken og har det gøy, eller at hu er mer "horete"?. Ville du likt at en potensiell kjæreste hadde fortalt hun hat hatt trekant? Hadde det vært forskjell om hun hadde hatt det med to jenter eller to menn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

SOm mann hadde jeg likt det svært godt. Det hadde i mine øyner vært at du var leken, du har sterkt seksualitet og som var noe jeg ville hatt glede av. Min kone har gjort sine ting før meg, det synes jeg er deilig å høre om.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dama har hatt det. Og jeg skulle ønske hun hadde gitt faen i å fortelle meg det (+ alt det andre hun har fortalt), for sånne ting vil jeg vite minst mulig om. (var ikke som at jeg på noen måte uttrykte noe ønske om å vite slikt)

Om en god gjeng mennesker har pelt i middagen din uten din viten så går det greit så lenge de er friske og renslige, men om man får vite det etter at maten er spist så blir det fortsatt litt guffent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tenker at hun er utforskende og leken. Kort sagt, villig til å prøve forskjellige ting i senga.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker det samme om både menn og kvinner som har hatt trekant, nemlig at de er horete og ikke en type mennesker jeg vil omgås verken som venner eller kjærester.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntes ikke noe særlig om det. Føler det vitner om et litt mer ukritisk syn på sex enn det jeg selv har.

Jeg er glad i sex og liker å prøve nye og spennende ting, men holder det til dama mi, og føler ikke noe behov for å blande inn en tredjepart.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg tenker er at hun har utforsket en del av sexens landevei som jeg kan tenke meg å rusle ved en senere anledning. Creds for å utforske hva livet har å by på (så sant det var et bevisst valg og ikke fylleuhell).

Ville ikke tenkt "leken og har det gøy", med mindre hun fremstilte det slik selv, men ville tenkt "villig til å utforske".

"Horete" er et svært misbrukt skjellsord, en hore er en som tar betalt for seksuelle tjenester, ferdig arbeid. Useriøst å sette det i forbindelse med folk som bare har mye/forskjellig sex.

Om en potensiellt kjæreste hadde fortalt hun hadde hatt trekant ville neppe forandret på om jeg likte henne eller ei, men det ville endret mitt syn på henne. All ny informasjon om noen gjør jo det. Og ja, for mitt vedkommende ville det vært forskjell på om det var MMK- eller KKM-trekant, da førstnevnte ville vært to potensielle konkurrenter, mens sistnevnte ville medført muligheter for at vi kunne prøvd en KKM-trekant med tid og stunder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det hadde kommet an på hvordan personen var ellers. Hadde det vært en løstøs hadde det forsterket minn intrykk den veien. Hadde det vært noen jeg hadde ansett for "anstendig" hadde jeg kansje tenkt mer "wow, good for you". For noen jeg ikke kjenner hadde jeg ikke tenkt så mye.

Syns det er en spennende tanke, men jeg hadde aldri turt :)Sex uten følelser finnes ikke i min verden, så for meg hadde det blitt litt feil i praksis. Men tanken på to menn kan være pirrende :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt trekanter, både MKK og MKM. Hvorfor skulle det være mer horete å ha ONS med to menn enn med en mann? Det er jo like løssluppent, bare at med to menn er det dobbelt så deilig som med en. Menn kan være ganske konkurranselystne, og overgår virkelig seg selv i kampen om å "vinne" :)

Trekant med en annen dame er ikke nødvendigvis like bra, med mindre mannen spiller en birolle. For mitt eget vedkommende liker jeg faktisk bedre å ha sex med en dame alene enn å ha med en mann i trekant, men det kan være at vi har brukt feil mann? Påtrengende type som mest var i veien og trodde det hele dreide seg om at vi skulle tilfredsstille ham.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det må bli slutt på å benevne på mennesker som har andre seksuelle prefereanser en monogam parsex som "horete". En hore er en som tar betalt for å yte seksuelle tjenester. En "løssluppen" person er en som nyter sex, for sexen og nytelsens del, uten andre forpliktelser enn å vise respekt for sine medmennesker. Det er ikke akseptert å snakke stygt om mennesker som har andre religiøse overbevisninger, eller om mennesker som liker helt andre typer idretter enn en selv. Alle bør derfor også lære seg å vise respekt for folk med annerledes seksuelle preferanser enn seg selv.

Jeg tror mye av intoleransen mot annet enn monogam parsex er begrunnet i frykt. Både jenter og gutter er redde for å ikke eie kjæresten sin, og det ser ut til at mange lar sin eiendomsfølelse true av andres seksuelle åpenhet. Jobb med dere selv heller enn å slenge dritt om mennesker som har andre livssyn.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest MikeWaters 2.0

"Oooooo, spennende" hadde jeg tenkt, og prøvd å lure henne med på en til!

Endret av MikeWaters 2.0
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

så lenge det hadde vært minst 10-15år siden, hun ikke ville gjenta det og hadde "roet seg" sexuelt hadde det vært greit. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...