Gå til innhold

Skravletråd 2012

rhubarb

Anbefalte innlegg

Jeg begynte med mammabukse på jobb i uke 12, fordi den jeg hadde ikke hadde en døyt stretch, og det var vondt når jeg satt. Jeg sitter endel, så det var en fryd å få på mammabukse der magen bare kunne flyte. :fnise: Forøvrig synes jeg ikke gravidmagen synes så veldig godt enda (er i uke 15 nå), men den har nok flytta den lille bilringen min opp, så jeg ser gravid ut.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mammabukse begynte jeg vel med i uke 9-10. Hadde ikke større mage - men veldig kvalm og det fristet utrolig lite med noe som kunne klemme på magen :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Hoppetau! Velkommen, og gratulerer med at det så fint ut på UL :)

Takk for tanker om bukser. Da skal jeg ta en kikk og prøve i løpet av noen dager. Jeg føler det som en milepæl å skulle kjøpe gravideklær. Enda en bekreftelse på at dette går veien :rodmer: Jeg er kanskje vel tilbakeholdene, men kjenner så utrolig mange som har opplevd SA/MA/BO osv. Jeg har liksom tenkt at alle opplever NOE, og ventet på at det derfor også for oss skulle gå galt. Men det ser jammen ut til at det blir barn på oss uten for mye om og men :strix:

Pusilus: Lykke til i morgen! Krysser fingre og tær for dere :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på hvor det har blitt av mine mammaklær jeg, for har jo flytta siden sist og hadde pakka dem i en pose som jeg skulle gi bort, siden jeg ikke hadde bruk for dem mer... Oops :fnise: Jeg har ikke gitt dem bort, så de bør være her et sted, men hvooooor ?

Endret av angelou
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hoppetau
Den 31. januar 2012 at 22.38, rhubarb skrev:

Hei Hoppetau! Velkommen, og gratulerer med at det så fint ut på UL :)

Takk for tanker om bukser. Da skal jeg ta en kikk og prøve i løpet av noen dager. Jeg føler det som en milepæl å skulle kjøpe gravideklær. Enda en bekreftelse på at dette går veien :rodmer:

...

Pusilus: Lykke til i morgen! Krysser fingre og tær for dere :klemmer:

...

Endret av Hoppetau
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ul gik kjempe bra i dag, og i hybelen bor det ei frisk, lita jente :hjerte:

Ååå, gratulerer så mye med ei jente! :) Her er det ultralyd om en uke, gleder meg til å forhåpentlivis få vite hva som bor i magen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer Pusilus! Deilig å vite at alt står bra til da :rodmer: Moro at de så kjønnet også! Jeg skal på mandag, er såå spent! Håper de kan se hva det blir hos meg også :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer Pusilus! Deilig å vite at alt står bra til da :rodmer: Moro at de så kjønnet også! Jeg skal på mandag, er såå spent! Håper de kan se hva det blir hos meg også :jepp:

Lykke til på mandag! Og gled deg :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ååååå jeg gleder meg så selv til UL nå! Skal den 13 februar, nærmer seg det å:) Det er jo SÅ spennende! Nå er jeg snart 17 hele uker på vei! Magen er på god vei må jeg si, forandret seg mye de to siste uken - NÅ er det fysisk umulig å holde den inne, haha!

Er 4 kg i pluss nå.. Ææææ! Jaja:) sånn er det bare!

God helg alle :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med jenta Pusilus :) Så koselig :) :)

Dere som vil ha sånn ticker, så kan dere gå inn på tickersiden ved å bruke noen andre sin ticker som link. Feks min ticker, høreklikk på den og velg "åpne link i ny tab feks"

eller gå til - http://lilypie.com/Maternity.php'>http://lilypie.com/Maternity.php

1- Velg scene

2 - velg slider (babyen)

3 - detaljer - skriv inn datoen du venter og evt annen info.

- Her kommer det som er litt vanskelig - du skal velge koden til din ticker. - velg "PseudoHTML, UBBCode and BB Code"

Kopier denne koden (marker tekst og copy) den ser ca slik ut: [url=http://lilypie.com

a39np1.png[/url

Og lim den inn i din signatur rute som du finner på

Kvinneguiden Forum> Ditt kontrollpanel> Profil> Endre signatur

Hilsen nerden :)

Endret av lillevill
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hilsen nerden :)

Fint med nerder som gidder å hjelpe til :jepp:

Takk :) Jeg gleder meg! Du har vel vært allerede kanskje?

Ja, jeg var for halvannen uke siden ca :) har ei frisk lita jente i magen :rodmer:

Har jo termin helt i slutten av juni, så sniker meg med litt i denne terminklubben også, siden jeg regner med at jeg ender med å føde i juli :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer Pusilus, spennende. Nå kan du si hun, tulla eller jenta og ikke bare "den".... :gjeiper:

Jeg ligger med influensa og må lese gjennom masse pakkevedlegg på hva jeg kan ta og ikke ta. har funnet en nesespray jeg kan ta 3 ganger om dagen. og litt paracet. håper det går greit. har hanglet i ukevis før jeg gikk over på medisin... nå forsvarer jeg meg med at babyen har det bedre når jeg har det bra.......... :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God bedring snartmor :klemmer:

Selma: Skjønner godt at du holder til her inne, jeg er også sikker på at jeg kommer til å gå litt på overtid;) Og gratulerer med en liten jente :rodmer:

Her har jeg jo kjent små dytt av og til om kvelden, men har måttet fokusere for å kjenne det. Men i sta når jeg satt her alene og så på tv (og ikke kjente etter) kom plutselig en skikkelig bevegelse, føltes som en stor fisk som plutselig snudde seg rundt/skiftet retning. Jeg skvatt :fnise: Hoho, så moro! Var litt dulting etter det også, men ikke noe så sterkt. Mannen er på nattevakt og jeg må bare dele det med noen, hehe :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå, så koselig med bevegelsene Julibaby! :rodmer: Man har jo egentlig bare lyst til å rope ut til hele verden :fnise:

Men er nok ikke alle osm skjønner hvor stas det er... :sjenert: Men vi her inne fryder oss jo over hver bevegelse hos alle, det er koselig! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...