Gå til innhold

Kjøper NRK sex for lisenspengene våre?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jøss kan man virkelig velge det? :filer:

Du må selvsagt kvitte deg med en godt fungerende tvmottaker, og skaffe deg tvmonitor istedet. Live-underholdning får man via radio.

Blir litt som å hive postkassa for å kvitte seg med avisabonnementet, men det er nå engang sånn stortinget vil ha det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du mener at NRK har en egen grunnlov/eget juridisk system de kan følge?

hva tror du? *doh*

tror du det er så enkelt som at NRK har overført 5000 NOK rett på kontoen til denne dama, også filmet henne på TV uten å ha hatt NOEN slags avtaler på forhånd?

Du tror ikke at det kanskje er egne avtaler om dette MED politiet/staten eller noe... kanskje denne dama gjorde det frivillig?

Kanskje det faktisk er lov fordi det er på TV, eller fordi det 'er i undervisningsøyemed' eller noe sånt...,

Hvorfor er det ingen i NRK som er blitt tatt pga dette programmet? Hvorfor har ikke nrk blitt hengt ut i media?

Hvorfor har de hatt lov til å sende episoden?

Tror du virkelig at politiet/ressystemet i Norge er late mennesker som ikke gidder å følge med på noenting?

Tror du virkelig at NRK ikke har NOE som helst kontakt med lovgivningen i det hele tatt?

Man skulle kankje tro at siden det er informasjon som blir vist i alle norske stuer, så bør lovgivningen ha en finger med i saken. Jeg tviler på at NRK har helt frie tøyler. Og de føler nok reglene som er gitt om hva som kan og ikke kan vises på TV.

Uansett, er det virkelig noe å henge seg opp i ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man skulle kankje tro at siden det er informasjon som blir vist i alle norske stuer, så bør lovgivningen ha en finger med i saken. Jeg tviler på at NRK har helt frie tøyler. Og de føler nok reglene som er gitt om hva som kan og ikke kan vises på TV.

Uansett, er det virkelig noe å henge seg opp i ?

Og hvor mener du denne fingeren skulle plasseres? Ved siden av den 83 år gamle kvinnelige sex-eksperten da hun befølte den onanerende kvinnen, som da stønnet i velbehag? :skratte: (Ja, det hele var ganske motbydelig!)

Men alvorlig talt, tanken til TS slo meg også, men egentlig tviler jeg på at NRK har betalt denne kvinnen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hvor mener du denne fingeren skulle plasseres? Ved siden av den 83 år gamle kvinnelige sex-eksperten da hun befølte den onanerende kvinnen, som da stønnet i velbehag? :skratte: (Ja, det hele var ganske motbydelig!)

Men alvorlig talt, tanken til TS slo meg også, men egentlig tviler jeg på at NRK har betalt denne kvinnen.

syntes det var jævlig ært jeg og. men skjønner ikke vitsen med å være sur grinete kjærring når sånt kommer på tv....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...