Gå til innhold

10 år gammel jente voldtatt,


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det er vel samme hvilet land jenta ble voldtatt i!!!

At folk som kan kan forsvare sånn jævler gang på gang. Du viser bare at du er like mye svin som han.

Da er det vel det samme hvilket land gjerningsmannen kommer fra? Poenget er at jeg er så utrolig lei av Christian og andre rasister ødelegger forumet med rasistiske og diskriminerende utsagn hver eneste dag.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er vel samme hvilet land jenta ble voldtatt i!!!

At folk som kan kan forsvare sånn jævler gang på gang. Du viser bare at du er like mye svin som han.

Det er ingen tvil om hvem som er et svin her. Jeg har ikke forsvart noe som helst. Jeg har reagert på at man bruker handlinger noen få begår til å spre fremmedfrykt og hat om store grupper som ikke har gjort noe som helst ulovlig. Måten du uttrykker deg på gjør at jeg tenker det motsatte om deg...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

har du ikke fått det med deg? I mange land der ute der innvandrermenn kommer fra, har de et helt skrudd kvinnesyn. Jeg har vært borti dette selv. Jeg ble ikke voldtatt, men de var fryktelig nedlatende mot oss jentene, selv om vi var venner (jeg slutta å henge med de tilslutt altså. Ble rett og slett drittlei).

JA det er mange som er jævlig greie og normale.

Men det er MANGE asylsøkere som ikke har peiling på hvordan normer og regler er i Norge. De TROR faktisk at kvinnfolk er mindre verdt enn de.

Og selv om ikke alle nødvendigvis har voldtatt, så har de den holdingen, og det KAN bli farlig...

Skal du absolutt argumentere på dén måten, kan man jo like gjerne si at det er skremmende at norske menn, som har fått et positivt kvinnesyn inn med morsmelka, også begår voldtekt. For der asylsøkere og innvandrere har vokst opp i en verden der kvinner ikke er verdt noenting, og menn bestemmer alt, har norske menn vokst opp i en verden der kvinner er likestilt menn.

Og da er det jo på sett og vis mer skremmende at norske menn også voldtar, selv småjenter. De burde jo virkelig vite bedre?

Voldtektsforbrytere uansett bakgrunn, kjønn og alder, burde behandles som nettopp det; voldtektsforbryter. Ikke norsk voldtektsforbryter, kongolesisk voldtektsforbryter, eller kinesisk voldtektsforbryter. Kun voldtektsforbryter.

Og straff og forebyggelse burde gå mot voldtektsforbrytere uansett alder, farge eller kjønn...

Men det er klart, det er alle afrikanerne som er problemet siden det var en afrikaner som voldtok jenta her i Danmark. Da må det vel være disse som er problemet i Norge?

Eller så kanskje problemet ligger i at enkelte tar seg til rette med andre, uavhengig av bakgrunn...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gorgonzola

Hvorfor virker det som om så mange tror at om en eller flere innvandrere begår en kriminell handling, blir alle slike handlinger begått utelukkende av innvandrere/asylsøkere..?

Psst!

Svaret er nok TV2, Dagbladet, VG, NRK, diverse blogger og nettforum.

Bare vi roper det høyt nok ofte nok så blir det en sannhet vett'u :)

Litt sånn som Adolf gjorde, funka det også, en stund :lur:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Psst!

Svaret er nok TV2, Dagbladet, VG, NRK, diverse blogger og nettforum.

Bare vi roper det høyt nok ofte nok så blir det en sannhet vett'u :)

Litt sånn som Adolf gjorde, funka det også, en stund :lur:

Mener du at folk ikke tenker selv..?? :lete:

Trist. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Også at det kunne skje i Danmark, hvor innvandringspolitikken har vært sånn FRP ønsker å få den her i landet i mange år allerede. Mon tro om dette ikke skyldes de elendige politikerne der? Eller gjelder det bare for norske politikere, fordi de ikke dyrker rasismen?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Christian

Skal du absolutt argumentere på dén måten, kan man jo like gjerne si at det er skremmende at norske menn, som har fått et positivt kvinnesyn inn med morsmelka, også begår voldtekt. For der asylsøkere og innvandrere har vokst opp i en verden der kvinner ikke er verdt noenting, og menn bestemmer alt, har norske menn vokst opp i en verden der kvinner er likestilt menn.

Og da er det jo på sett og vis mer skremmende at norske menn også voldtar, selv småjenter. De burde jo virkelig vite bedre?

Voldtektsforbrytere uansett bakgrunn, kjønn og alder, burde behandles som nettopp det; voldtektsforbryter. Ikke norsk voldtektsforbryter, kongolesisk voldtektsforbryter, eller kinesisk voldtektsforbryter. Kun voldtektsforbryter.

Og straff og forebyggelse burde gå mot voldtektsforbrytere uansett alder, farge eller kjønn...

Men det er klart, det er alle afrikanerne som er problemet siden det var en afrikaner som voldtok jenta her i Danmark. Da må det vel være disse som er problemet i Norge?

Eller så kanskje problemet ligger i at enkelte tar seg til rette med andre, uavhengig av bakgrunn...

Saken her er vel at afrikanere er i særdeleshet overrepresentert på blant annet voldtektsstatistikken. Og disse voldtektene hadde aldri forekommet hvis vi hadde vært mye strengere på hvem vi slapp inn i landet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Saken her er vel at afrikanere er i særdeleshet overrepresentert på blant annet voldtektsstatistikken. Og disse voldtektene hadde aldri forekommet hvis vi hadde vært mye strengere på hvem vi slapp inn i landet.

Voldtekt er mer enn overfallsvoldtekter. Størsteparten av for eksempel nachspiel-voldtektene hadde aldri forekommet om man innførte fullt alkohol-forbud. Eller nektet kvinner og menn å være sammen uten oppsyn. Eller...eller...eller...

La oss nå si at du fikk kvittet deg med alt som ikke hadde slektskap så langt bak som til Harald Hårfagre...hvordan skulle du fått bukt på voldtektene som begås av norske menn og kvinner? Fordi de hadde ikke magisk sluttet å skje om det ikke fantes en eneste utlending her.

Jeg må innrømme at det hender jeg tenker at du burde slå på lyset, sånn at du kanskje ser at verden er større enn det som blir opplyst av dataskjermen din.

Hate to disappoint ya honey :klem:

Takk for oppmuntring, klem hjalp litt. Men jeg tror jeg snakker for døve ører...så jeg legger årene inn her. Før panikken over hva jeg deler statsborgerskap med tar meg. =P :klemmer:

Endret av Raven Emerald
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller kanskje jeg skal invitere norsk ungdom på te?

Eller godslige, svenske menn?

Snakk om å være raske til å glemme. Drap, voldtekter, overfall, og vold begås av menn og kvinner uavhengig av kultur. Dere slenger dritt om folk som ikke er redd andre kulturer eller hudfarger, og påstår vi forsvarer innvandrere og asylsøkere som begår lovbrudd. Det gjør vi ikke, vi forsvarer de langt flere som ikke begår lovbrudd.

At dere selv ikke ser at det ensidige fokuset dere har på innvandrere/asylsøkere ("alle er kriminelle"), fører til at norske gjerningsmenn av minst like stygge handlinger, kan gjemme seg bak disse, er faktisk fryktelig skremmende. Det gir et stygt inntrykk av at det ikke er kriminaliteten dere vil til livs, men innvandrerne/asylsøkerne. Selv om ikke alle har gjort noe galt.

Jada, jada, vi vet du ikke liker fokuset. Men du kan gi deg med å koble det til generalisering. Det fins statistikk på tingene, noe du sikkert heller ikke liker (denne er passende nok fra danmark):

http://jp.dk/indland/krimi/article2269119.ece

Ifølge nye tal fra Danmarks Statistik blev 21 pct. af alle efterkommere af anden etnisk herkomst end dansk i alderen 20-29 år dømt for kriminalitet i 2009. For danskere i samme alder er tallet 8,4 pct.

Hjelpe meg, slå opp "nyanser" i ordboka... Ta gjerne med "gråsoner" mens dere er i gang.

Du bør kanskje slå opp bagatellisering og unnvikelse?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Christian

Voldtekt er mer enn overfallsvoldtekter. Størsteparten av for eksempel nachspiel-voldtektene hadde aldri forekommet om man innførte fullt alkohol-forbud. Eller nektet kvinner og menn å være sammen uten oppsyn. Eller...eller...eller...

La oss nå si at du fikk kvittet deg med alt som ikke hadde slektskap så langt bak som til Harald Hårfagre...hvordan skulle du fått bukt på voldtektene som begås av norske menn og kvinner? Fordi de hadde ikke magisk sluttet å skje om det ikke fantes en eneste utlending her.

Jeg må innrømme at det hender jeg tenker at du burde slå på lyset, sånn at du kanskje ser at verden er større enn det som blir opplyst av dataskjermen din.

Takk for oppmuntring, klem hjalp litt. Men jeg tror jeg snakker for døve ører...så jeg legger årene inn her. Før panikken over hva jeg deler statsborgerskap med tar meg. =P :klemmer:

Slå på lyset kan du gjøre selv.

Vold og voldtekter begått av nordmenn i Norge vil alltid forekomme, det er korrekt. Men når vi slipper inn en masse mennesker i landet som kommer fra en (u)kultur der det er greit å voldta kvinner, for deretter å steine de for utroskap, så er det lagt opp til flere overfallsvoldtekter, ran og kriminalitet enn strengt tatt nødvendig. Sagt på en måte:

Du har noen mus på loftet som spiser i stykker klær du har lagret der, du setter ut musefeller, tar noen, men ikke alle. Slik har det vært i alle år.

En dag bestemmer du deg for å være snill med dyra om vinteren, og legger ut matrester rundt huset, samt har døra oppe så nabokatten kan komme inn og varme seg litt. Du får nå en masse ekstra problemer med mus og rotter, i tillegg til det du hadde fra før.

Evner du og se sammenligningen overhodet ?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Voldtekt er mer enn overfallsvoldtekter. Størsteparten av for eksempel nachspiel-voldtektene hadde aldri forekommet om man innførte fullt alkohol-forbud. Eller nektet kvinner og menn å være sammen uten oppsyn. Eller...eller...eller...

La oss nå si at du fikk kvittet deg med alt som ikke hadde slektskap så langt bak som til Harald Hårfagre...hvordan skulle du fått bukt på voldtektene som begås av norske menn og kvinner? Fordi de hadde ikke magisk sluttet å skje om det ikke fantes en eneste utlending her.

Jeg må innrømme at det hender jeg tenker at du burde slå på lyset, sånn at du kanskje ser at verden er større enn det som blir opplyst av dataskjermen din.

Takk for oppmuntring, klem hjalp litt. Men jeg tror jeg snakker for døve ører...så jeg legger årene inn her. Før panikken over hva jeg deler statsborgerskap med tar meg. =P :klemmer:

En nachspiel-voldtekt kan man ihvertfall beskytte seg mot ved å IKKE dra på nachspiel. Å ferdes ute må vi alle....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Dr. Empati

Herregud, ass, går det an å lage så mye stress over litt sex? Hva gjorde dem i steinalderen sier nå jeg da. Gikk til støttekontakten og grein, lr? Du dør ikke om du unngår infeksjon og sånt, dramaqueens.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det vel det samme hvilket land gjerningsmannen kommer fra? Poenget er at jeg er så utrolig lei av Christian og andre rasister ødelegger forumet med rasistiske og diskriminerende utsagn hver eneste dag.

Som kanskje du også har fått med deg så er det litt vel mange av voldtekter som blir begått av afrikanere. Syns du ikke det sier litt om hva slags syn de har på kvinner og i dette tilfellet et barn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Som kanskje du også har fått med deg så er det litt vel mange av voldtekter som blir begått av afrikanere. Syns du ikke det sier litt om hva slags syn de har på kvinner og i dette tilfellet et barn?

De har sikkert traumer, stakkars folk. :ironi:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har sikkert traumer, stakkars folk. :ironi:

Ja, helt klart. Vi må da finne oss i at en tiåring må bøte med underlivet sitt fordi de har hatt det vondt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wolfmoon

Jeg reagerer forsåvidt ikke på at man ser på kulturell bakgrunn hos de som voldtar, dette vil helt sikker ha en innvirkning, på lik linje med f.eks. psykisk helse, integrering i samfunnet, omgangskrets etc. Foreløpig vet vi imidlertid relativt lite om disse gjerningsmennene, fordi så fordømt få av de faktisk blir tatt! Det synes jeg i grunn er mer skremmende, enn at et fåtall menn voldtar på gata. I tillegg undergraver det troen på politiet, og troen på rettssystemet er heller ikke stor da de ikke bruker de strengeste strafferammene de faktisk har fått.

Det jeg reagerer på i disse debattene er at et veldig lite mindretall som voldtar, og jeg ser ikke hvorfor den store og varierte gruppen "innvandrere" skal måtte ta ansvar for dette :klo: Nå vet ikke jeg, og vel ikke så mange andre heller med tanke på oppklaringsprosenten, hvor mange menn det er som har stått for voldtektene i Oslo. Men med enn ikke-vestlig innvandrerbefolkning i Oslo på rundt 100 000 (omtrentelige tall, rett gjerne på meg), der man kan tenke seg at menn utgjør omtrent halvparten. Så sier det seg selv at de som begår disse voldtektene er en forsvinnende liten gruppe. Og kanskje har disse mennene et dårlig kvinnesyn, men noe gjør disse forskjellig fra de som faktisk begår overgrep. Hva er forskjellen? Det hadde vært interessant å vite!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...