Gå til innhold

10 år gammel jente voldtatt,


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg sier det igjen! Få en skikk på disse utenlendingene før vi tar de inn i landet. Sett harde krav! Må man uforske seksuelt får man gjør det på seg selv eller med sexleketøy eller med en frivillig person.

Her fullbyrder en afrikansk ung mann en voldtekt på en 10 år gammel jente, mens den yngre venninnen springer hjem etter hjelp.

Min lenke

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff av meg! Blir helt kvalm, jeg! Så fælt å lese, og jenta hadde det etter omstendighetene bra???

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så grusomt at jeg ikke har ord. Jeg kan bare ikke forestille meg smerten den jenta gikk gjennom!? Tenker bare på min første gang, 15 år og brukte pinlig lang tid på å få inn pikken fordi det var så trangt. Var riktig nok ikke veldig vondt, men denne jenta har jo mest sannsynlig aldri hatt en finger oppi engang. GRUSOMT! :( At noen kan få seg til å gjøre noe sånt...

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sier det igjen! Få en skikk på disse utenlendingene før vi tar de inn i landet. Sett harde krav! Må man uforske seksuelt får man gjør det på seg selv eller med sexleketøy eller med en frivillig person.

Her fullbyrder en afrikansk ung mann en voldtekt på en 10 år gammel jente, mens den yngre venninnen springer hjem etter hjelp.

Min lenke

Dette var i Danmark, kjære deg. Men det fikk du vel ikke med deg i iveren over å kunne spre hatet ditt! :klemmer:

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Christian

Jeg sier det igjen! Få en skikk på disse utenlendingene før vi tar de inn i landet. Sett harde krav! Må man uforske seksuelt får man gjør det på seg selv eller med sexleketøy eller med en frivillig person.

Her fullbyrder en afrikansk ung mann en voldtekt på en 10 år gammel jente, mens den yngre venninnen springer hjem etter hjelp.

Min lenke

Dette er "Det nye vi", for å sitere Jonas Gahr Støre. Og til dere som vil si at dette var i DK og ikke Norge, det er uten betydning.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette var i Danmark, kjære deg. Men det fikk du vel ikke med deg i iveren over å kunne spre hatet ditt! :klemmer:

TS skriver da heller ingen ting om hvilket land det er snakk om.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor virker det som om så mange tror at om en eller flere innvandrere begår en kriminell handling, blir alle slike handlinger begått utelukkende av innvandrere/asylsøkere..?

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var i Danmark, kjære deg. Men det fikk du vel ikke med deg i iveren over å kunne spre hatet ditt! :klemmer:

Er det noen som sprer hat, så er det slike villdyr med oppførselen sin!:sinna:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor virker det som om så mange tror at om en eller flere innvandrere begår en kriminell handling, blir alle slike handlinger begått utelukkende av innvandrere/asylsøkere..?

Det er ikke snakk om generelle kriminelle handlinger i dette tilfellet. Det er snakk om overfallsvoldtekt. Der er det en enorm overrepresentasjon av ikke-vestlig gjerningsmann. Inntil nylig lå tallet på 100% (i Norge, tviler på at tallene i Danmark er så veldig mye lystigere).

Litt trist at man må ta det med teskje, når det har vært skrevet såpass mye om det. :(

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Christian

Hvorfor virker det som om så mange tror at om en eller flere innvandrere begår en kriminell handling, blir alle slike handlinger begått utelukkende av innvandrere/asylsøkere..?

Du kan jo henge opp en lapp på butikken med bilde av deg selv og dine barn, skrive ned adressen, og invitere fremmedkulturelle på te for å vise at du ikke er rasist.

Jeg garanterer at du blir kurert en gang for alle.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du kan jo henge opp en lapp på butikken med bilde av deg selv og dine barn, skrive ned adressen, og invitere fremmedkulturelle på te for å vise at du ikke er rasist.

Jeg garanterer at du blir kurert en gang for alle.

Eller kanskje jeg skal invitere norsk ungdom på te?

Eller godslige, svenske menn?

Snakk om å være raske til å glemme. Drap, voldtekter, overfall, og vold begås av menn og kvinner uavhengig av kultur. Dere slenger dritt om folk som ikke er redd andre kulturer eller hudfarger, og påstår vi forsvarer innvandrere og asylsøkere som begår lovbrudd. Det gjør vi ikke, vi forsvarer de langt flere som ikke begår lovbrudd.

At dere selv ikke ser at det ensidige fokuset dere har på innvandrere/asylsøkere ("alle er kriminelle"), fører til at norske gjerningsmenn av minst like stygge handlinger, kan gjemme seg bak disse, er faktisk fryktelig skremmende. Det gir et stygt inntrykk av at det ikke er kriminaliteten dere vil til livs, men innvandrerne/asylsøkerne. Selv om ikke alle har gjort noe galt.

Hjelpe meg, slå opp "nyanser" i ordboka... Ta gjerne med "gråsoner" mens dere er i gang.

Endret av Raven Emerald
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste denne artikkelen når den kom ut, og da var det mulig å kommentere den.

Det var en fyr som hadde skrevet noe alà

"I hjemlandet får mannfolk seg kone i den alderen"

Eller noe slikt tull.

Synes det er helt horribelt å gjøre noe slikt mot noen som er kun 10 år gammel, selv om uansett alderen er det gale.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste denne artikkelen når den kom ut, og da var det mulig å kommentere den.

Det var en fyr som hadde skrevet noe alà

"I hjemlandet får mannfolk seg kone i den alderen"

Eller noe slikt tull.

Synes det er helt horribelt å gjøre noe slikt mot noen som er kun 10 år gammel, selv om uansett alderen er det gale.

Uansett alder, kjønn, hudfarge, opprinnelses-land, og kultur; det er aldri greit. Men man må være forsiktig med å blande for mye innvandrer-debatt inn i debatter om mennesker som begår disse handlingene, fordi det har en tendens til at fokuset ender på innvandrer-delen av debatten, ikke på "hvordan hindre at slikt skjer"-debatten. Og dén er den viktigste, fordi dette er ting som begås av ikke bare innvandrere/asylsøkere, og dermed løser man ingen verdens ting ved å kaste ut alle innvandrere og asylsøkere. Ikke en gang om man bare kaster ut de kriminelle.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Dette var i Danmark, kjære deg. Men det fikk du vel ikke med deg i iveren over å kunne spre hatet ditt! :klemmer:

Det er vel samme hvilet land jenta ble voldtatt i!!!

At folk som kan kan forsvare sånn jævler gang på gang. Du viser bare at du er like mye svin som han.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uansett alder, kjønn, hudfarge, opprinnelses-land, og kultur; det er aldri greit. Men man må være forsiktig med å blande for mye innvandrer-debatt inn i debatter om mennesker som begår disse handlingene, fordi det har en tendens til at fokuset ender på innvandrer-delen av debatten, ikke på "hvordan hindre at slikt skjer"-debatten. Og dén er den viktigste, fordi dette er ting som begås av ikke bare innvandrere/asylsøkere, og dermed løser man ingen verdens ting ved å kaste ut alle innvandrere og asylsøkere. Ikke en gang om man bare kaster ut de kriminelle.

Men man må vel kunne sette fokus på holdninger som forsvarer handlingene. Uten at man dermed tror at alle innvandrere har disse holdningene.

Og uten at innvandrerorganisasjoner kommer løpende og bedyrer at disse holdningene ikke finnes.

For de finnes jo hos noen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men man må vel kunne sette fokus på holdninger som forsvarer handlingene. Uten at man dermed tror at alle innvandrere har disse holdningene.

Og uten at innvandrerorganisasjoner kommer løpende og bedyrer at disse holdningene ikke finnes.

For de finnes jo hos noen.

Selvsagt, men det er likevel viktig at det ikke er hovedfokuset, noe det har en tendens til å bli når den kriminelle handlingen begås av innvandrere/asylsøkere.

Og der har begge sider et ansvar, mener jeg. Man skal ikke forsvare dem som begår denne typen handlinger, men å angripe alle innvandrere fordi noen er pill råtne, er rett og slett manglende evne til å se hvor hovedproblemet ligger, tenker jeg.

Nå har ikke jeg tenkt å henge stort lenger i denne debatten, jeg blir utrolig provosert på den overforenklede "kast ut alt som ikke ser ut som oss"-løsningen. Men klarte bare ikke holde meg unna nå...

Som sagt, jeg synes slett ikke det på noen måte er greit å forsvare denne gjerningsmannen fordi han er asylsøker/innvandrer, men jeg synes heller ikke det er greit å gå så langt som mange gjør i å antyde at dette er et innvandrer/asylsøker-problem alene.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uansett alder, kjønn, hudfarge, opprinnelses-land, og kultur; det er aldri greit. Men man må være forsiktig med å blande for mye innvandrer-debatt inn i debatter om mennesker som begår disse handlingene, fordi det har en tendens til at fokuset ender på innvandrer-delen av debatten, ikke på "hvordan hindre at slikt skjer"-debatten. Og dén er den viktigste, fordi dette er ting som begås av ikke bare innvandrere/asylsøkere, og dermed løser man ingen verdens ting ved å kaste ut alle innvandrere og asylsøkere. Ikke en gang om man bare kaster ut de kriminelle.

har du ikke fått det med deg? I mange land der ute der innvandrermenn kommer fra, har de et helt skrudd kvinnesyn. Jeg har vært borti dette selv. Jeg ble ikke voldtatt, men de var fryktelig nedlatende mot oss jentene, selv om vi var venner (jeg slutta å henge med de tilslutt altså. Ble rett og slett drittlei).

JA det er mange som er jævlig greie og normale.

Men det er MANGE asylsøkere som ikke har peiling på hvordan normer og regler er i Norge. De TROR faktisk at kvinnfolk er mindre verdt enn de.

Og selv om ikke alle nødvendigvis har voldtatt, så har de den holdingen, og det KAN bli farlig...

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...