Gå til innhold

Menn som viger seg for å prate om følelser!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

"Jeg er livredd for å miste deg"-menn blir fort til "jeg kutter opp pulsårene mine og legger meg for å dø i badekaret hvis du forlater meg"-menn. Nei takk!

Endret av Cathrine88
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den dårligste taktikken for å beholde en kvinne er å la henne få følelsen av å ha deg rundt fingeren, så her i gården blir det ikke noe tøv. At hun er usikker på hvor hun har meg er det beste som skjer, fordi hun alltid vil strebe etter å få meg rundt fingeren, og går hun lei er det bare å smøre på å gi henne følelsen av at hun endelig har lyktes. Da betyr det faktisk noe for henne å få den rundt fingeren følelsen fordi da har hun kuet meg av egen innsats. Da har forholdet en sjans til å overleve.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke bare gutter som oppfører seg slik. Jeg er aldri den som tar intiativet til å prate om følelser, unngår det. Aldri sagt at jeg har elsket noen av de jeg har vært sammen med, enda mitt lengste forhold har vært på to år. Hadde det veldig bra sammen, men klarer rett og slett og ikke få ut ordene. Men når det er sagt så er jeg en tom-boy. Oppvokst med så og si bare guttevenner, har mange gutteinteresser. Og får høre veldig ofte at jeg ter meg som en gutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke bare gutter som oppfører seg slik. Jeg er aldri den som tar intiativet til å prate om følelser, unngår det. Aldri sagt at jeg har elsket noen av de jeg har vært sammen med, enda mitt lengste forhold har vært på to år. Hadde det veldig bra sammen, men klarer rett og slett og ikke få ut ordene. Men når det er sagt så er jeg en tom-boy. Oppvokst med så og si bare guttevenner, har mange gutteinteresser. Og får høre veldig ofte at jeg ter meg som en gutt.

Det er så irriterende med kvinner som ikke kan oppføre seg som kvinner altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sier alltid fra til dama at det er deilig å dyppe den inni henne og at hun suger godt :) Viktig å gi komlemanger i blant.

wow....

det er det eneste kompimentet hun får fra deg?

Kjære vene, kan det være vanskelig?! Det vrenger seg i meg av og til! KOMPLIMENTET!!!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei kan si litt selv som mann.

Sier ikke mine innerste følelser til noen kvinne og spesilet ikke til den en bor med.Den enkle grunn at det vil bli brukt mot meg i en konfliktsituasjon. Da vil en bli avkledd og gjort ukompetent bl.a i kampen om barn ved samlivsbrudd. Kvinner er spesielt flinke krigførere psykolgisk. Derfor holder en sine følelser og tanker for seg selv. Er bedre å si for lite enn for mye til kvinner. Det er også er stort anntell kvinner som ikke hodler de mest prvate ting for seg selvmen sier det til sine venniner. Dette er høyst betenkelig. Har selv sittet på buss og tog og hørt samboeren bli kringkastet over hele rommet når hun snakkket i tlf.med en venninne.Selvfølgelig sier en komplemanger og lignende men det er for å smigre henne. Men fottelle sine innerste føleser NEI.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den dårligste taktikken for å beholde en kvinne er å la henne få følelsen av å ha deg rundt fingeren, så her i gården blir det ikke noe tøv. At hun er usikker på hvor hun har meg er det beste som skjer, fordi hun alltid vil strebe etter å få meg rundt fingeren, og går hun lei er det bare å smøre på å gi henne følelsen av at hun endelig har lyktes. Da betyr det faktisk noe for henne å få den rundt fingeren følelsen fordi da har hun kuet meg av egen innsats. Da har forholdet en sjans til å overleve.

Hvor lenge er det greit med en sånn taktikk?

Er det i den innledende fasen eller er det noe du vil praktisere gjennom et langt samliv? Altså, tenke taktikk og være beregnende i mange, mange år for ikke å risikere at du kanskje blir lurt?

Er du virkelig så kynisk, og er du så usikker på deg selv og så til de grader mistroisk til andre (kvinner) mennesker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor lenge er det greit med en sånn taktikk?

Er det i den innledende fasen eller er det noe du vil praktisere gjennom et langt samliv? Altså, tenke taktikk og være beregnende i mange, mange år for ikke å risikere at du kanskje blir lurt?

Er du virkelig så kynisk, og er du så usikker på deg selv og så til de grader mistroisk til andre (kvinner) mennesker.

Skjerp deg. En kvinne behøver masse motstand, fordi motstand betyr at hun ikke kjeder seg. En kvinne som kjeder seg er en partners værste mareritt fordi da drar hun fort sin vei. Kvinner er ikke like selvstendige og flinke til å finne på ting selv og underholde seg selv, og trenger å bli underholdt av sin partner. Underholdning kan være så mangt, men det siste man gjør er å gi henne den bekreftelsen på at hun virkelig har kapret en mann uten å gjøre seg fortjent til det. Som en annen bruker sa, det er bedre å si for lite enn for mye til en kvinne. Og jeg er ikke en av de naive mennene som lar meg bli rådført av kvinner om kvinner, hva en kvinne reagerer på emosjonelt har sjeldent noen sammenheng med hva hun sier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så irriterende med kvinner som ikke kan oppføre seg som kvinner altså.

Så med andre ord, du liker ikke og bli behandlet slik du behandler kjæresten din, om situasjonen hadde vært snudd. Det er ihvertfall det du gir inntrykk av.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så med andre ord, du liker ikke og bli behandlet slik du behandler kjæresten din, om situasjonen hadde vært snudd. Det er ihvertfall det du gir inntrykk av.

Nettopp fordi jeg verdsetter ulikheter mellom kvinner og menn og missliker folk som forsøker å bryte med disse. En jente som faker gutt er lite appelerende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg er ikke en av de naive mennene som lar meg bli rådført av kvinner om kvinner, hva en kvinne reagerer på emosjonelt har sjeldent noen sammenheng med hva hun sier.

Hvorfor er du på Kvinneguiden?

Forreste, la meg svare for deg. Du føler at du som mann er mye bedre enn oss og du kjenner oss bedre enn vi kjenner oss selv. Right?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nja jeg er jo mann og har vært veldig glad i å prate om følelser men jeg føler det slår feil ut.pga de jentene jeg møter virker ukomfortable med en mann som kan vise følelser. kan være pga de ikke har opplevet det så mye,hvem vet.

men pga mine dårlige erfaringer så snakker jeg sjeldent om det nå. tar det heller med en kompis så er man ferdig med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er du på Kvinneguiden?

Forreste, la meg svare for deg. Du føler at du som mann er mye bedre enn oss og du kjenner oss bedre enn vi kjenner oss selv. Right?

Hva en kvinne sier har aldri noe med hva hun reagerer emosjonelt på. Emosjoner kan ikke kontrolleres. Kvinner er emosjonelle og lar seg styre av emosjoner, dette er ren vitenskap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nettopp fordi jeg verdsetter ulikheter mellom kvinner og menn og missliker folk som forsøker å bryte med disse. En jente som faker gutt er lite appelerende.

Så i dine er en jente som ter seg som en gutt, en fake? Latterlig spør du meg. Bare pga at en jente oppfører seg som en gutt betyr det ikke at hun faker. Uansett hver sin smak :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nja jeg er jo mann og har vært veldig glad i å prate om følelser men jeg føler det slår feil ut.pga de jentene jeg møter virker ukomfortable med en mann som kan vise følelser. kan være pga de ikke har opplevet det så mye,hvem vet.

men pga mine dårlige erfaringer så snakker jeg sjeldent om det nå. tar det heller med en kompis så er man ferdig med det.

Alle menn vil erfare en dag at kvinner forakter en myk mann. Du kan være svak en sjelden gang, men da skal hun ha kjent deg lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så i dine er en jente som ter seg som en gutt, en fake? Latterlig spør du meg. Bare pga at en jente oppfører seg som en gutt betyr det ikke at hun faker. Uansett hver sin smak :)

leste uansett det tullet og selvmotsigende du skrev om utseende, så skjønner at jeg ikke akkurat diskuterer med den skarpeste kniven her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

leste uansett det tullet og selvmotsigende du skrev om utseende, så skjønner at jeg ikke akkurat diskuterer med den skarpeste kniven her.

Og her er vi objektiv og holder oss på sporet ser, jeg. Slutt og tro deg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og her er vi objektiv og holder oss på sporet ser, jeg. Slutt og tro deg. :)

Det der ga ikke en gang mening. Helt totalt meningsløst, du formidler absolutt ingenting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der ga ikke en gang mening. Helt totalt meningsløst, du formidler absolutt ingenting.

Du svarte meg ikke på spørsmålet mitt, dermed er det du som ikke formidler noe.

"Så i dine er en jente som ter seg som en gutt, en fake? Latterlig spør du meg. Bare pga at en jente oppfører seg som en gutt betyr det ikke at hun faker"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du svarte meg ikke på spørsmålet mitt, dermed er det du som ikke formidler noe.

"Så i dine er en jente som ter seg som en gutt, en fake? Latterlig spør du meg. Bare pga at en jente oppfører seg som en gutt betyr det ikke at hun faker"

Nei hun er seg selv da eller som den kvinnen hun ble skapt som?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...