Gå til innhold

Menn som viger seg for å prate om følelser!

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det vanskelig for dere menn å prate om følelser?

Ja.

Er det det at dere følere dere mindre maskuline dersom dere legger ut alt?

Ja. Og det blir vi fort oppfattet som også.

Hvorfor er bla. settningen "elsker deg" så vanskelig å si?

Den er lett å si, men du mener sikkert å mene det samtidig :)

Fordi vi ikke har trening i å snakke om følelser. I hvert fall ikke til å håndtere konsekvensene av å snakke om følelser. "Ooooh, han sa noe om følelser! Det er en uimotståelig anledning til å tredjegrads kryssforhøre han om hele hans indre sjelsliv."

Fordi vi sjelden blir oppmuntret til å snakke om følelser. Vi skal tåle det, ikke sutre eller være svake. Ikke så ille som det sikkert var før, men likevel.

Fordi setningen helt sikkert betyr noe annet for deg enn for meg. Skal jeg prøve å snakke om dype ting blir det forstått og misforstått fordi jeg sa det på en feil måte jeg ikke hadde peiling på og plutselig er det en krise som er min skyld. Det blir fort noe negativt ut av en kompliment.

Fordi vi ikke alltid tenker på det på den måten. Uansett hva vi føler.

Den egentlige grunnen er sikkert litt av alt og en masse andre greier i tillegg.

Det er dessuten min mening at gjest-funksjonen godt kan avvikles.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å prate om følelser er hvertfall ikkeno sjakktrekk hvis man ønsker å få en dame til å bli forelsket. Da er det om å gjøre å sjule intensjonene så lenge som mulig for å holde på spenningen. At du bare har vært sammen med menn som ikke prater om følelser forteller vel litt om hva du faller for?

Ts her

Sier at de ikke prater om følelser, men de viger seg. Er ikke noe tema de tar opp for å si det slik!

Til dere andre, ta den andre diskusjonen en annen plass. Dere ødelegger tråden min! :nei:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts her

Sier at de ikke prater om følelser, men de viger seg. Er ikke noe tema de tar opp for å si det slik!

Er VIGER et ord? Mener du ikke vegrer, Ts?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...