Gjest otrivin Skrevet 30. november 2011 #101 Skrevet 30. november 2011 Sns faktisk mamma var penest når hun var 30 1
AnonymBruker Skrevet 30. november 2011 #102 Skrevet 30. november 2011 Jeg mener mange er penest når de er i 30 og 40-årene, men mange er penest når de er i tenårene og 20-årene. Så er det de som er penest i 50-60-årene. Jeg tror det er forskjellig. Gener, kosthold, å ta vare på seg selv. 2
Gjest hogwash Skrevet 30. november 2011 #103 Skrevet 30. november 2011 (endret) Jeg skulle ønske du AB kunne tone flagg og vise hvem du er. Sannsynligvis er du den samme som hakker løs på meg i samtlige tråder jeg skriver i. Du er feig. Jeg er en av de som tidligere har skrevet akkurat lignende innlegg som denne AB'en, men denne gangen er det ikke meg, så da er vi ihvertfall to som mener det Edit: Og kanskje grunnen til anonymiseringen er at den/de frykter å bli neste som blir stalket? Endret 30. november 2011 av hogwash
AnonymBruker Skrevet 30. november 2011 #104 Skrevet 30. november 2011 Godt over halvparten fra de er 17 til 20. Halvparten av de gjenværende fra 20 til 25 og halvparten av de som er igjen der før de er 35. Men derimot modner senere og blir gjerne ikke attraktive før de er 25-30 og holder seg gjerne til de er 45. 1
AnonymBruker Skrevet 30. november 2011 #105 Skrevet 30. november 2011 Godt over halvparten fra de er 17 til 20. Halvparten av de gjenværende fra 20 til 25 og halvparten av de som er igjen der før de er 35. Men derimot modner senere og blir gjerne ikke attraktive før de er 25-30 og holder seg gjerne til de er 45. Må vel nesten nevnes at med forfaller så menes det "Slutter å trene!" eller "Finner frem til skolekantina".
Gjest Purple Haze Skrevet 30. november 2011 #106 Skrevet 30. november 2011 Jeg tenker at vi snakker om to forskjellige ting her. Aldring og forfall, og det er to forskjellige ting. Å bli eldre og eldes naturlig er noe som skjer alle. Og personlig er jeg tilhenger av å eldes naturlig, ikke kjempe for å se ut som man er 25 hele livet. Vi har et hysterisk forhold til aldring her i landet. Alle midler skal taes i bruk for å forhindre at man ser ut som den alderen man faktisk er. Glorifisering av ungdommelighet er i ferd med å ta helt overhånd. Forfall handler om å gi blaffen i hvordan man ser ut. Bli overvektig, ha dårlig hygiene, blåse i hva man har på seg og generelt gi blaffen. Det har ingenting med alder å gjøre. 1
Gjest imli Skrevet 30. november 2011 #107 Skrevet 30. november 2011 Jeg tenker at vi snakker om to forskjellige ting her. Aldring og forfall, og det er to forskjellige ting. Å bli eldre og eldes naturlig er noe som skjer alle. Og personlig er jeg tilhenger av å eldes naturlig, ikke kjempe for å se ut som man er 25 hele livet. Vi har et hysterisk forhold til aldring her i landet. Alle midler skal taes i bruk for å forhindre at man ser ut som den alderen man faktisk er. Glorifisering av ungdommelighet er i ferd med å ta helt overhånd. Forfall handler om å gi blaffen i hvordan man ser ut. Bli overvektig, ha dårlig hygiene, blåse i hva man har på seg og generelt gi blaffen. Det har ingenting med alder å gjøre. Akkurat det eg prøvde å få fram Og forfall har ingenting med alder og gjera, er jo mange som tek vare på seg sjølv heile livet, men dei blir jo eldre likevel. 1
Steinar40 Skrevet 30. november 2011 #108 Skrevet 30. november 2011 (endret) Jeg tenker at vi snakker om to forskjellige ting her. Aldring og forfall, og det er to forskjellige ting. Å bli eldre og eldes naturlig er noe som skjer alle. Og personlig er jeg tilhenger av å eldes naturlig, ikke kjempe for å se ut som man er 25 hele livet. Vi har et hysterisk forhold til aldring her i landet. Alle midler skal taes i bruk for å forhindre at man ser ut som den alderen man faktisk er. Glorifisering av ungdommelighet er i ferd med å ta helt overhånd. Og dette kan vi først og fremst takke de Amerikanske Forente Stater for. Mye bra kommer derifra, men dessverre også uhorvelig mye dritt! Forfall handler om å gi blaffen i hvordan man ser ut. Bli overvektig, ha dårlig hygiene, blåse i hva man har på seg og generelt gi blaffen. Det har ingenting med alder å gjøre. Eller å ikke pusse tenna etc. Endret 30. november 2011 av Steinar40
Gjest Purple Haze Skrevet 30. november 2011 #109 Skrevet 30. november 2011 Og dette kan vi først og fremst takke de Amerikanske Forente Stater for. Mye bra kommer derifra, men dessverre også uhorvelig mye dritt! Eller å ikke pusse tenna etc. Å ikke pusse tenner går vel under dårlig hygiene, som jeg nevnte.
Gjest Purple Haze Skrevet 30. november 2011 #110 Skrevet 30. november 2011 Akkurat det eg prøvde å få fram Og forfall har ingenting med alder og gjera, er jo mange som tek vare på seg sjølv heile livet, men dei blir jo eldre likevel.
Steinar40 Skrevet 30. november 2011 #111 Skrevet 30. november 2011 Å ikke pusse tenner går vel under dårlig hygiene, som jeg nevnte. Joda, det var bare en eksemplifisering ifra min side. Dårlige tenner og munnhygiene er ikke akkurat veldig attraktivt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå