Athene Skrevet 19. november 2011 #21 Skrevet 19. november 2011 Synes det er så mange menn som forfaller drastisk i 20 årene jeg. Utrolig mange har viker/måne, for ikke å snakke om alle magene som vokser utover. Også er det så mange som ikke kan kle seg, de fortsetter å kjøre dongeribukse+t-skjorte+sneakers, utrolig lite sjarmerende... Generelt synes jeg kvinner er flinkere til å ta vare på seg selv - spise sunt og trene. Men nå har jeg heller ikke vært blant de som synes menn blir kjekkere med årene, har alltid likt menn på min egen alder best. 2
AnonymBruker Skrevet 19. november 2011 #22 Skrevet 19. november 2011 Izabella Scorupco, 41 år gammel: http://www.google.no/imgres?q=izabella+scorupco&um=1&hl=no&biw=1920&bih=1019&tbm=isch&tbnid=ghqQk1am5lmjdM:&imgrefurl=http://www.baraoemfoco.com.br/barao/portal/cultura/cinema/estrelas/estrelass/Izabella%2520Scorupco.htm&docid=HHb35cE0pUWO4M&imgurl=http://www.baraoemfoco.com.br/barao/portal/cultura/cinema/estrelas/images11/Izabella-Scorupco4.jpg&w=300&h=425&ei=LQrITo3aG8mZhQeZpKjhDw&zoom=1&iact=hc&vpx=281&vpy=110&dur=187&hovh=267&hovw=189&tx=93&ty=173&sig=105600253990389800159&page=1&tbnh=132&tbnw=98&start=0&ndsp=70&ved=1t:429,r:1,s:0 Er du pen fra naturens side, altså velsignet med pene trekk, og i tillegg holder kropp og hud ved like ved hjelp av mosjon, sunn mat og gode produkter, så er det ingen ting i veien for at du kan være flott å se på leeeenge.. Virkelig vakre ansikter tåler et par rynker tilogmed, som er uunngåelig uansett hvor godt man tar vare på seg selv. Noen av disse medfødt flotte damene blir faktisk enda flottere med noen år på baken, de får liksom en moden, mer intens glød. Så har man damer som ikke er like heldige med trekk osv, men som i tyveårene klarer å kompensere til en viss grad ved hjelp av makeup, klær, hårfrisyrer og slikt som gjør at folk tror du er pen (tenk Fotballfrue, f.eks). Disse sliter etter fylte tredve, da de rett og slett ikke har naturlig skjønnhet nok til at det overskygger alderstegn (du kan ikke kompensere for alder med løshår og fake tan, det ser bare harry ut). De blir såkalte "hags" en plass ganske tidlig i tredveårene. Signerer denne! Ansiktstrekk og gode gener kan holde deg vakker leeeenge, men ogå viktig å ta vare på kroppen sin 1
AnonymBruker Skrevet 19. november 2011 #23 Skrevet 19. november 2011 For min del syns jeg det skjer noe med folk når de får barn, og det gjelder begge kjønn. 2
Gjest Odd Molly Skrevet 19. november 2011 #24 Skrevet 19. november 2011 Hvor mye man forfaller er helt og holdent opp til en selv!!! Og det finnes mange menn som forfaller vel så kjapt som kvinner. At menn er så flotte langt opp i alderdommen er vel snart noe som er gått ut på dato. Dog: man må slutte å bruke de merkeligste unnskyldninger for ikke å holde seg attraktiv. Bl.a.: "jeg har jo født barn"! ergo: må jeg være overvektig resten av mitt liv. Man kan også la være å sitte inne og se på all verdens tåpelige realityserier og heller ta ei treningsøkt! Det finnes hauger av flotte damer 35 pluss - som kan stille yngre medsøstre totalt i skyggen! Som sagt: Det er opp til deg selv! Man blir det man gjør det til.
AnonymBruker Skrevet 19. november 2011 #25 Skrevet 19. november 2011 Jeg har erfaring at jenter over 30 blir penere, de er mer selvsikre og trygge på seg selv. Jeg har alltid hatt draget og enda mer etter jeg fyllte 27. Jeg er nå 31 og har draget både på gutter i 20 årene og menn i 40+ årene. Jeg trener mye og ingen kan se at jeg har født et par med unger. Glimtet i øye er der fortsatt og jeg er den samme jenta som tidligere, bare en bedre utgave av meg selv. 3
AnonymBruker Skrevet 19. november 2011 #26 Skrevet 19. november 2011 Kvinner opplever ofte svangerskap da,noe som kan ha utfall på kroppen hennes i ettertid,dvs.ikke bare selve svangerskapet, men hele prossessen med å bli mor...enkelte greier overgangen greit,andre sliter.
AnonymBruker Skrevet 19. november 2011 #27 Skrevet 19. november 2011 Er ikke helt enig i at menn blir "bedre med årene". Noen blir jo det, med det er fordi de har gode gener og er pene uansett hvilken aldersgruppe de er i. Syns mange menn blir tjukke og mister håret i slutten av 20-årene. 1
AnonymBruker Skrevet 19. november 2011 #28 Skrevet 19. november 2011 Fra fylte 21 år. Det vil si de er på topp i alderen 17-20 år, og så går det rake veien utfor stupet. :gjeiper:
AnonymBruker Skrevet 19. november 2011 #29 Skrevet 19. november 2011 De fleste når de er rundt 25, mens noen få blir bare penere og penere! Og de som er virkelig vakre blir enormt vakre rundt 30! 1
AnonymBruker Skrevet 19. november 2011 #30 Skrevet 19. november 2011 Jeg var absolutt mye penere da jeg var 22 enn jeg er nå (25). Ser store forskjeller på bilder i løpet av disse små årene. Det var den toppen, liksom! Trist å peake utseendemessig allerede som 22åring.
AnonymBruker Skrevet 19. november 2011 #31 Skrevet 19. november 2011 Kjenner ei kvinne i snart 50års alderen som ser og holder seg mye bedre enn de fleste 20år gammel jentene rundt om kring i norge. 1
Adonis Skrevet 20. november 2011 #32 Skrevet 20. november 2011 Går nedover i studietida, blir for mye øl og festing for sarte kvinnekropper. Jentene er på topp rundt 17-18.
AnonymBruker Skrevet 20. november 2011 #33 Skrevet 20. november 2011 Går nedover i studietida, blir for mye øl og festing for sarte kvinnekropper. Jentene er på topp rundt 17-18. Hvor gammel er du selv?
Lumpelure Skrevet 20. november 2011 #35 Skrevet 20. november 2011 (endret) Uenig. Damer generellt holder seg - både fra naturens og sin egen side- bedre enn menn. Selvfølgelig med masse unntak. Ikke minst så er menn på topp seksuellt tidlig i tyveårene mens kvinner har en økende kurve frem til overgangsalderen. Endret 20. november 2011 av Lumpelure 1
rastløs_89 Skrevet 20. november 2011 #36 Skrevet 20. november 2011 Synes mange mennesker, av begge kjønn, bare blir penere jo eldre de blir jeg! Man blir gjerne mer sikker på seg selv og finner sin egen stil når man begynner å få noen år på baken, dessuten er mange både mer sosialt og økonomisk tilfredse. Hvis man i tillegg til å være lykkelig holder kroppen og psyken sunn, unngår røyking, soling og andre faktorer som skader utseendet med tiden, så er det mange som stråler til langt inn i pensjonistalderen! Og så gamle som oss som er unge voksne i dag spås å bli, så er det viktigere enn noensinne før å ikke gå ikke miste glansen allerede i 20-årene! 2
Steinar40 Skrevet 20. november 2011 #37 Skrevet 20. november 2011 Aldringer er helt naturlig og ikke minst uunngåelig. Man kan bare gjøre det beste ut av det mentalt sett.
lys Skrevet 20. november 2011 #38 Skrevet 20. november 2011 For min del syns jeg det skjer noe med folk når de får barn, og det gjelder begge kjønn. Livsstilen. Selv om jeg kanskje til en viss grad kan se at menn når "toppen" senere enn damer; de fleste jenter er slanke/stramme og har mer barnslige trekk som 19-20-åringer, og det er unektelig mange som plutselig eser en del ut og blir slappere i fisken allerede i løpet av de tidlige tjueårene. For menn sin del er det fortsatt mange som er ganske tynne i 19-20-årene, men som får litt mer kjøtt på kroppen de påfølgende årene. Også tror jeg det også handler om hva som oppleves som attraktivt hos det motsatte kjønn. Menn har nok mer sansen for "barnslige" trekk, mens det for kvinner er motsatt. MEN - det er på ingen måte alle menn som holder seg godt når de når tredveårene. Den kommer kanskje ikke i begynnelsen av tjueårene, men mange menn klarer for eks å pådra seg den beryktede ølmagen innen de passerer tredve. Trikset for oss alle er å holde oss i form. Særlig i slutten av tyveårene/begynnelsen av tredveårene ser i hvertfall jeg størst forskjell på de menneskene som faktisk har en sunn livsstil (trening/en viss bevissthet på kost) og de som ikke har det. 2
Månestråle** Skrevet 20. november 2011 #39 Skrevet 20. november 2011 Går nedover i studietida, blir for mye øl og festing for sarte kvinnekropper. Jentene er på topp rundt 17-18. Synd at kvinner ikke engang rekker å bli voksne før de forfaller...
Gjest Purple Haze Skrevet 20. november 2011 #40 Skrevet 20. november 2011 Jeg synes faktisk at ansiktet mitt ser bedre ut etter at jeg ble godt over 30 (nå er jeg godt over 40). Når jeg ser på bilder fra ungdommen, ser ansiktet mitt rundere og mer uferdig ut. Nå er trekkene kommet mer på plass, og jeg har en annen karakter i ansiktet enn jeg hadde som ung. Når en 25-åring mener at jenter forfaller etter 18 års alderen, tenker jeg at han er veldig umoden. Den som ikke kan se at f.eks Reese Witherspoon, Gwyneth Paltrow, Jennifer Aniston, Julia Roberts eller norske kvinner som Dorte Skappel er vakre kvinner, har et merkelig syn på hvordan voksne kvinner skal se ut. Å bli og se eldre ut er en naturlig del av livet. Jeg synes det er mer vakkert å se mennesker som eldes naturlig, framfor de som opererer og fikser seg så de ser helt merkelige ut. 5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå