Gå til innhold

Når forfaller jenter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er dere enig i det at menn holder seg flotte lenger enn kvinner.

Noen mener at menn bare blir penere med årene, mens jenter forfaller når de er i 20-årene.

Når er jentene egentlig penest og når "forfaller" man?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen mener at menn bare blir penere med årene, mens jenter forfaller når de er i 20-årene.

Når de er 17. Etter det er det raka vegen åt skogen.

• Liker 5
Gjest Purple Haze
Skrevet

I 20-årene faktisk! Definèr forfaller.

• Liker 1
Skrevet

Jeg er overhodet ikke enig. Og man forfaller når man lar seg selv forfalle.

• Liker 10
Skrevet

Altså, nå er jenter på sitt peneste og når blir de mindre pene?

Er dere enig i at menn er penere enn kvinner generellt ett når man kommer opp i 30-årene?

Skrevet

Er dere enig i at menn er penere enn kvinner generellt ett når man kommer opp i 30-årene?

Nei!

Skrevet

Dette er jo veldig individuelt da. De som velger å ikke passe på kroppen sin kan jo forfalle raskere enn andre. Mens noen kan blomstre og se mye bedre ut jo eldre de blir.

• Liker 3
Skrevet

Nei!

Mange av mine guttekompiser som mener jenter er penest når de er 19-20 år, deretter går det bare nedover.

Skrevet

Det varierer veldig.

Tar man vare på seg selv og bryr seg om søvn, kosthold og å bevege på stumpen, så holder man seg ung lenge. ;)

Mener, jeg er 30, og ser ut som en 18-åring!

• Liker 1
Skrevet

Mange av mine guttekompiser som mener jenter er penest når de er 19-20 år, deretter går det bare nedover.

Hvor gammel er disse kompisene?

• Liker 5
Skrevet

Menn holder seg ofte kjekkere i kvinners øyne, fordi vi kvinner liker mandige menn som tykk lommebok.

Menn ser på alle damer som ser ut som de er under 20, fordi de er mer opptatt av utseende enn kvinner.

Derfor blir det slik!

• Liker 3
Skrevet

Hvor gammel er disse kompisene?

26++ (kanskje ikke i hodet nei)

Skrevet

Dorte Skappel er rundt 15 år eldre enn Aksel Hennie. Jeg tror det er liten tvil om hvem av dem som holder seg best. ;)

• Liker 12
Skrevet

Jeg har inntrykk av at menn blir mer tiltrekkende med alderen oftere enn hva kvinner gjør - men unntak finnes såklart for begge kjønn.

Det er noe med menn når de får en viss 'ro' over seg - det endrer hele utstrålingen og oftest til det bedre.

Skrevet

Jeg syns det er mange flotte, eldre kvinner der ute. Er ikke enig i at kvinner forfaller etter en viss alder, men mange lar seg nok forfalle til en viss grad.

• Liker 2
Skrevet

Man får jo mer rynker i 30-årene, har lettere for å legge på seg og andre ting som gjør at en ikke er like attraktiv lenger enn man er i 20-årene!

Skrevet

Fysiologisk er mennesket på topp når man er ca 16 år. Uavhengig av kjønn.

Deretter holder det seg sånn noenlunde frem til 35 årsalderen.

Da begynner virkelig utforbakken. Spørsmålet er bare hvor bratt den blir.

Som igjen kommer an på arv (gener) og egen innsats.

• Liker 3
Skrevet

Jeg tenner mest på jenter i en bracket ca [-6,+3] av egen alder, og synes det høres merkelig ut om det finnes et universelt mål for idealalder.

• Liker 3
Skrevet

Det er ikke jeg enig i.

Syns egentlig det er sånn noenlunde likt og da tenker jeg ikke på kjendiser og sånn,men helt vanlige mennesker.

Menn som lar kroppen og alt forfalle er ikke noe flottere enn kvinner som gjør det samme..også kan man jo få litt hjelp av gener osv. også da.

• Liker 2
Skrevet

Izabella Scorupco, 41 år gammel:

http://www.google.no/imgres?q=izabella+scorupco&um=1&hl=no&biw=1920&bih=1019&tbm=isch&tbnid=ghqQk1am5lmjdM:&imgrefurl=http://www.baraoemfoco.com.br/barao/portal/cultura/cinema/estrelas/estrelass/Izabella%2520Scorupco.htm&docid=HHb35cE0pUWO4M&imgurl=http://www.baraoemfoco.com.br/barao/portal/cultura/cinema/estrelas/images11/Izabella-Scorupco4.jpg&w=300&h=425&ei=LQrITo3aG8mZhQeZpKjhDw&zoom=1&iact=hc&vpx=281&vpy=110&dur=187&hovh=267&hovw=189&tx=93&ty=173&sig=105600253990389800159&page=1&tbnh=132&tbnw=98&start=0&ndsp=70&ved=1t:429,r:1,s:0

Er du pen fra naturens side, altså velsignet med pene trekk, og i tillegg holder kropp og hud ved like ved hjelp av mosjon, sunn mat og gode produkter, så er det ingen ting i veien for at du kan være flott å se på leeeenge.. Virkelig vakre ansikter tåler et par rynker tilogmed, som er uunngåelig uansett hvor godt man tar vare på seg selv. Noen av disse medfødt flotte damene blir faktisk enda flottere med noen år på baken, de får liksom en moden, mer intens glød.

Så har man damer som ikke er like heldige med trekk osv, men som i tyveårene klarer å kompensere til en viss grad ved hjelp av makeup, klær, hårfrisyrer og slikt som gjør at folk tror du er pen (tenk Fotballfrue, f.eks). Disse sliter etter fylte tredve, da de rett og slett ikke har naturlig skjønnhet nok til at det overskygger alderstegn (du kan ikke kompensere for alder med løshår og fake tan, det ser bare harry ut). De blir såkalte "hags" en plass ganske tidlig i tredveårene.

• Liker 8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...