Gå til innhold

La oss mimre :)

Fremhevede innlegg

Skrevet

Var ein periode i haust då mummi var på barne-TV om morgonen, ungane likte det veldig godt. Trur eg skal kjøpe mummi-DVD'ar til ungane i julegåve, og så kan me sjå saman :fnise: Dei lagar jo berre ræva barne-TV no for tida :ler:

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Støttes! :jepp:

Er så ufattelig glad jeg vokste opp med de Barne Tv-programmene jeg gjorde, blir nesten lei meg de gangene jeg kommer over Barne-Tv nå for tiden. Stakkars unger. :ler:

Endret av Fnisu
  • Liker 2
Skrevet

Ja, stakkars ungar. Det har sikkert ingenting og gjera med at me blir eldre :ler:

Skrevet

Asbjørnsen og Moe sine eventyr.Revenka,askeladden....

Tom og Jerry

Bamse

Skrevet

Åh, jeg glemte av Pompel og Pilt! LOVE IT :jepp: Og Mummitrollet selvfølgelig.

Skrevet

Repareres, revideres, registreres, reflektere, reformere, revitere, resignere, respirere, resultere, revultere, respektere, reparere, reglerere, respirere.. :Hehe:

• Liker 2
Skrevet

Repareres, revideres, registreres, reflektere, reformere, revitere, resignere, respirere, resultere, revultere, respektere, reparere, reglerere, respirere.. :Hehe:

Haha, liker det :lur:

Gjest Grønnblomst
Skrevet

Ååååå. Den Anda er så søt.

Jeg elsket å se den da jeg var liten :happy:

Gjest Grønnblomst
Skrevet

Frozen jack (i jula) (walking in the air)

Askepott (den når stemora har den teite paraply hatten) :gjeiper:

Anda

Brannmann sam

Karius og baktus

Eventyrsamlingen. F.eks askeladden og de tre gode hjelperne.

Postman pat

Alletiders bestemor

Dyrene fra dyreskogen. (husker en episode da ugle fant ketchup i et søppelspann, da de var i et byområde) Haha.

Pingu

huset med det rare i.

Mummitrollet

var mye gøy. Nå synes jeg barne TV har mest dritt. Var mye bedre før. Ikke fordi jeg har blitt voksen. liker faktisk å se barne TV, tegnefilm, disney videoer og nye filmer. :sjenert:

• Liker 1
Gjest Sjokoladebolle
Skrevet

Hun er ikke det jeg googla og det er henne. Hun er født i 1980. Hun er 31 år nå. Jenta som sang måtte vært ni år da

Dette programmet var kjent. Så rart å begynne å huske et program som man ikke har tenkt på på flere år :gjeiper:

Skrevet

pluss 1 fra meg:-)

Skrevet

ET PUSLESPILL ET PUSLESPILL DET KAN DU PUSLE MED NÅR DU VIL

Har den på hjernen omtrent annenhver dag, men finner ikke et eneste lite klipp på youtube! Utenom sangen har jeg et vagt minne om Vidar Lønn-Arnesen og mye rosa pastellfarger.

Jeg har kassetten. :)

Vidar Lønn Arnesen på coveret og masse ballonger i alle farger!

Spol til 8.30

Det der skremte meg så grusomt.

Husker jeg var livredd for å gå opp trappa til 2. etasjen når jeg skulle legge meg i lang tid etterpå.

Skrevet

Jeg husker at jeg hatet Tøydokke Anna. Synes det var alt for dumt at en gammel dame lekte med en sånn stygg tøydukke. Og nå kommer jeg sikkert til å få den sangen på hjernen - igjen...

Husker også To hus tett i tett . Kom på den nå etter den "Løping i sofaen"-tråden, de barna fikk nemlig lov til å leke med møblene og sånne raddisforeldre. Sånn var det ikke hjemme hos oss, der var det mahgnonimøbler og Høyrevelgere...

Andre favoritter:

Bernt og Erling - husker en episode der Erling ikke får sove, så sier Bernt at han skal telle sauer, men det er så kjedelig, så han teller lastebiler istedet. De bråker sånn at Bernt ikke får sove...

Alf

Ante

Bamse - verdens sterkeste bjørn

Brødrene Dahl

Colargol

Flode og Trond Viggo

Grim og gru

Guro

Mormor og de åtte ungene

Jul i Skomakergata

Julius

Kalles klatretre

Björnes magasin

Kroppen - kommer alltid å tenke på Trond Viggo løpe og kaste taustomper rundt seg når det er snakk om befruktning.

Majika - jenta fra verdensrommet

Madicken

Mens far var på Grini

Nattseilere - men den hadde sine skikkelig ekle scener. Husker hun jenta bodde på en gård der de hadde et funksjonshemmet barn som måtte bo i fjøset. Det verste er at det sikkert forekom.

Punky Brewster! :)

Pelle Parafins bøljeband

Postmann Pat - jeg elsker stemmen til Sverre Anker Ousdal.

Gullars

Romlingane

Vill villere villaveien

Ulrikke

To gode naboer

Sagostunden

Alt av Astrid Lindgren

Og selvfølgelig:

http://www.youtube.com/watch?v=SxDJmbuHnDg

• Liker 1
Skrevet

Kan jeg bare få spørre om no off topic ms kwang? Skulle ikke du flytte til Korea eller noe? Sør altså.. Jeg syns du skrev det i ett av de først innleggene dine. Jeg spør ikke fordi jeg vil ha deg bort altså, jeg liker det veldig godt. Men jeg er bare nysgjerrig. :)

Fraglene! Bompibjørnene! Kalle Klovn! Thomas Toget! Pernilles Jul! Jul i Skomakergata!

(sitter i sin egen verden) BOMPIBJØRNENE!!!!!!!! Var det DET de heter, ååååh, MÅ bare laste ned!! :D :D :D TAKKER! :D

(De som samlet honning og... Eh.. Og.... Hmm. Ja de måtte være inne klokken da og da.. Åh. Ja............ :lete: .. ) De var blå, gul, rød, alle slags farver!

Skrevet

Flukten fra Dyreskogen

Mummitrollet

Pingu

Thomastoget

Kroppen med Trond Viggo

Gamle Disneyfilmer

Brødrene Dahl

Skrevet

Kanskje litt OT, men mitt beste minne fra jeg var barn var at jeg fikk lov til å være oppe søndag kveld og se Vestavind...

http://www.youtube.com/watch?v=CZRWgYDxaio

Åhh, kvalitetsserie! Skulle ønske jeg kunne se den igjen.

• Liker 2
Skrevet

Kanskje litt OT, men mitt beste minne fra jeg var barn var at jeg fikk lov til å være oppe søndag kveld og se Vestavind...

Åhh, kvalitetsserie! Skulle ønske jeg kunne se den igjen.

Åh ja, det husker jeg også veldig godt, men jeg gikk på VGS da det gikk. Husker jeg satt mange søndagskvelder og så på mens jeg satt med en stil eller annen skoleoppgave... Synes det er på tide at den blir sendt i reprise!

Skrevet

Husker veldig godt denne serien som alltid startet med at bestefaren sa "morgenstund har gull i mund" og at den ene broren bomma på buksene sine.

Ååå, Jaja og Paja!!! Tusen takk for at du fant dette klippet, har lett etter det lenge!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...