Gjest imli Skrevet 23. november 2011 #81 Skrevet 23. november 2011 Var ein periode i haust då mummi var på barne-TV om morgonen, ungane likte det veldig godt. Trur eg skal kjøpe mummi-DVD'ar til ungane i julegåve, og så kan me sjå saman Dei lagar jo berre ræva barne-TV no for tida 1
Fandenivoldsk Skrevet 23. november 2011 #82 Skrevet 23. november 2011 (endret) Støttes! Er så ufattelig glad jeg vokste opp med de Barne Tv-programmene jeg gjorde, blir nesten lei meg de gangene jeg kommer over Barne-Tv nå for tiden. Stakkars unger. Endret 23. november 2011 av Fnisu 2
Gjest imli Skrevet 23. november 2011 #83 Skrevet 23. november 2011 Ja, stakkars ungar. Det har sikkert ingenting og gjera med at me blir eldre
somla Skrevet 23. november 2011 #84 Skrevet 23. november 2011 Asbjørnsen og Moe sine eventyr.Revenka,askeladden.... Tom og Jerry Bamse
louise1 Skrevet 23. november 2011 #85 Skrevet 23. november 2011 Åh, jeg glemte av Pompel og Pilt! LOVE IT Og Mummitrollet selvfølgelig.
Fandenivoldsk Skrevet 23. november 2011 #86 Skrevet 23. november 2011 Repareres, revideres, registreres, reflektere, reformere, revitere, resignere, respirere, resultere, revultere, respektere, reparere, reglerere, respirere.. 2
louise1 Skrevet 24. november 2011 #87 Skrevet 24. november 2011 Repareres, revideres, registreres, reflektere, reformere, revitere, resignere, respirere, resultere, revultere, respektere, reparere, reglerere, respirere.. Haha, liker det
Gjest Grønnblomst Skrevet 24. november 2011 #88 Skrevet 24. november 2011 Ååååå. Den Anda er så søt. Jeg elsket å se den da jeg var liten :happy:
Gjest Grønnblomst Skrevet 24. november 2011 #89 Skrevet 24. november 2011 Frozen jack (i jula) (walking in the air) Askepott (den når stemora har den teite paraply hatten) :gjeiper: Anda Brannmann sam Karius og baktus Eventyrsamlingen. F.eks askeladden og de tre gode hjelperne. Postman pat Alletiders bestemor Dyrene fra dyreskogen. (husker en episode da ugle fant ketchup i et søppelspann, da de var i et byområde) Haha. Pingu huset med det rare i. Mummitrollet var mye gøy. Nå synes jeg barne TV har mest dritt. Var mye bedre før. Ikke fordi jeg har blitt voksen. liker faktisk å se barne TV, tegnefilm, disney videoer og nye filmer. 1
Gjest Sjokoladebolle Skrevet 24. november 2011 #90 Skrevet 24. november 2011 Hun er ikke det jeg googla og det er henne. Hun er født i 1980. Hun er 31 år nå. Jenta som sang måtte vært ni år da Dette programmet var kjent. Så rart å begynne å huske et program som man ikke har tenkt på på flere år :gjeiper:
skruf Skrevet 25. november 2011 #91 Skrevet 25. november 2011 Repareres, revideres, registreres, reflektere, reformere, revitere, resignere, respirere, resultere, revultere, respektere, reparere, reglerere, respirere.. pluss 1 fra meg:-)
Sol79 Skrevet 25. november 2011 #92 Skrevet 25. november 2011 ET PUSLESPILL ET PUSLESPILL DET KAN DU PUSLE MED NÅR DU VIL Har den på hjernen omtrent annenhver dag, men finner ikke et eneste lite klipp på youtube! Utenom sangen har jeg et vagt minne om Vidar Lønn-Arnesen og mye rosa pastellfarger. Jeg har kassetten. Vidar Lønn Arnesen på coveret og masse ballonger i alle farger! Spol til 8.30 Det der skremte meg så grusomt. Husker jeg var livredd for å gå opp trappa til 2. etasjen når jeg skulle legge meg i lang tid etterpå.
AnonymBruker Skrevet 26. november 2011 #93 Skrevet 26. november 2011 Jeg husker at jeg hatet Tøydokke Anna. Synes det var alt for dumt at en gammel dame lekte med en sånn stygg tøydukke. Og nå kommer jeg sikkert til å få den sangen på hjernen - igjen... Husker også To hus tett i tett . Kom på den nå etter den "Løping i sofaen"-tråden, de barna fikk nemlig lov til å leke med møblene og sånne raddisforeldre. Sånn var det ikke hjemme hos oss, der var det mahgnonimøbler og Høyrevelgere... Andre favoritter: Bernt og Erling - husker en episode der Erling ikke får sove, så sier Bernt at han skal telle sauer, men det er så kjedelig, så han teller lastebiler istedet. De bråker sånn at Bernt ikke får sove... Alf Ante Bamse - verdens sterkeste bjørn Brødrene Dahl Colargol Flode og Trond Viggo Grim og gru Guro Mormor og de åtte ungene Jul i Skomakergata Julius Kalles klatretre Björnes magasin Kroppen - kommer alltid å tenke på Trond Viggo løpe og kaste taustomper rundt seg når det er snakk om befruktning. Majika - jenta fra verdensrommet Madicken Mens far var på Grini Nattseilere - men den hadde sine skikkelig ekle scener. Husker hun jenta bodde på en gård der de hadde et funksjonshemmet barn som måtte bo i fjøset. Det verste er at det sikkert forekom. Punky Brewster! Pelle Parafins bøljeband Postmann Pat - jeg elsker stemmen til Sverre Anker Ousdal. Gullars Romlingane Vill villere villaveien Ulrikke To gode naboer Sagostunden Alt av Astrid Lindgren Og selvfølgelig: http://www.youtube.com/watch?v=SxDJmbuHnDg 1
hittah Skrevet 26. november 2011 #94 Skrevet 26. november 2011 Kan jeg bare få spørre om no off topic ms kwang? Skulle ikke du flytte til Korea eller noe? Sør altså.. Jeg syns du skrev det i ett av de først innleggene dine. Jeg spør ikke fordi jeg vil ha deg bort altså, jeg liker det veldig godt. Men jeg er bare nysgjerrig. Fraglene! Bompibjørnene! Kalle Klovn! Thomas Toget! Pernilles Jul! Jul i Skomakergata! (sitter i sin egen verden) BOMPIBJØRNENE!!!!!!!! Var det DET de heter, ååååh, MÅ bare laste ned!! :D :D :D TAKKER! :D (De som samlet honning og... Eh.. Og.... Hmm. Ja de måtte være inne klokken da og da.. Åh. Ja............ .. ) De var blå, gul, rød, alle slags farver!
Skylines Skrevet 26. november 2011 #95 Skrevet 26. november 2011 Flukten fra Dyreskogen Mummitrollet Pingu Thomastoget Kroppen med Trond Viggo Gamle Disneyfilmer Brødrene Dahl
AnonymBruker Skrevet 26. november 2011 #96 Skrevet 26. november 2011 Kanskje litt OT, men mitt beste minne fra jeg var barn var at jeg fikk lov til å være oppe søndag kveld og se Vestavind... http://www.youtube.com/watch?v=CZRWgYDxaio Åhh, kvalitetsserie! Skulle ønske jeg kunne se den igjen. 2
AnonymBruker Skrevet 26. november 2011 #97 Skrevet 26. november 2011 Kanskje litt OT, men mitt beste minne fra jeg var barn var at jeg fikk lov til å være oppe søndag kveld og se Vestavind... Åhh, kvalitetsserie! Skulle ønske jeg kunne se den igjen. Åh ja, det husker jeg også veldig godt, men jeg gikk på VGS da det gikk. Husker jeg satt mange søndagskvelder og så på mens jeg satt med en stil eller annen skoleoppgave... Synes det er på tide at den blir sendt i reprise!
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2011 #98 Skrevet 3. desember 2011 Husker veldig godt denne serien som alltid startet med at bestefaren sa "morgenstund har gull i mund" og at den ene broren bomma på buksene sine. Ååå, Jaja og Paja!!! Tusen takk for at du fant dette klippet, har lett etter det lenge!!
Lyra Skrevet 3. desember 2011 #99 Skrevet 3. desember 2011 Kom plutselig på Og Care Bears http://www.youtube.com/watch?v=rrlY273R0lYselvfølgelig Barney
Ruto Skrevet 3. desember 2011 #100 Skrevet 3. desember 2011 Har noen nevnt http://www.youtube.com/watch?v=bgAfoJhltGQ?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå