Gå til innhold

La oss mimre :)

Fremhevede innlegg

Gjest BettyBoop28
Skrevet (endret)

Den med den ulven og de geitene går på teater nå, Rock`n roll wolf, heter den originalt og på norsk heter den Med Grimm og Gtu. Elsket den :D

Snøvsen husker jeg også forresten, og atte katte noa. Noen som husker den? Tror det lå en gedigen hvit kattesofa midt i studio :D

Men det er ikke de samme menneskene og da blir det ikke det samme.

Husker atte katte noa ja. men den jenta som sang. hun så gruelig kjent ut. Er det cecilie fra hotel cæsar?

Kommer på flere ting fra barnetv nå forresten. Flode og labbetuss. Husker jeg likte så godt smitt og smule

Endret av BettyBoop28
Videoannonse
Annonse
Gjest ZeroDollarBaby
Skrevet

Men det er ikke de samme menneskene og da blir det ikke det samme.

Husker atte katte noa ja. men den jenta som sang. hun så gruelig kjent ut. Er det cecilie fra hotel cæsar?

Kommer på flere ting fra barnetv nå forresten. Flode og labbetuss. Husker jeg likte så godt smitt og smule

Det kan ikke ha vært cecilie fra hotell cæsar, hun er vel født rundt 1985. Det var vel en voksen dame?

Gjest BettyBoop28
Skrevet (endret)

Det kan ikke ha vært cecilie fra hotell cæsar, hun er vel født rundt 1985. Det var vel en voksen dame?

Hun er ikke det jeg googla og det er henne. Hun er født i 1980. Hun er 31 år nå. Jenta som sang måtte vært ni år da

Endret av BettyBoop28
Gjest BettyBoop28
Skrevet (endret)

atte katte noa :D

Hvis du leser hele under så står det at gjesten var jannecke øinæs. Det er det cecilie fra hotel cæsar heter.

Endret av BettyBoop28
Skrevet

Med Grimm og Gru :D

Gjenoppdaget de i fjor. Dere vet at dere kan se forestillingen på nrk sine sider?

Med Grimm og Gru

Gjest ZeroDollarBaby
Skrevet

Hvis du leser hele under så står det at gjesten var jannecke øinæs. Det er det cecilie fra hotel cæsar heter.

Men det var en annen programleder jeg tenkte på, en med langt hår som også var med i labbetuss. Det var egentlig henne jeg mente først og som jeg trodde du mente var Jannecke Øynæs, vi bare misforsto hverandre :)

Gjest BettyBoop28
Skrevet

Men det var en annen programleder jeg tenkte på, en med langt hår som også var med i labbetuss. Det var egentlig henne jeg mente først og som jeg trodde du mente var Jannecke Øynæs, vi bare misforsto hverandre :)

Åååjaa

Gjest ms_kwang
Skrevet

-Mr Hickup, -stakkars mannen aldri bli kvitt hikken sin :fnise:

- Nudnik -JA kom på hva det het igjen!!

http://www.youtube.com/watch?v=PkV-n8a766E

Jeg har ett svaaaakt minne av noe som gikk på barnetv før, jeg aner ikke hva det het eller hva det handlet om, minnene jeg har er noe som

Man blir dratt med inn i ett eventyr, laaaaangt og dypt inne i skogen er det ett hus, inni husen bor det en veldig gammel rev/ulv? som skal fortelle ett eventyr eller noe sånt..

Enten er figurene av dukker, eller av plastelina eller noe sånt :fnise:

Det er det jeg husker, må ha gått tidlig 90tallet :P ihvertfall den siste episoden :)

Pompel og pilt, fyyyy den serien var skikkelig skummel!! o.o

Er redd dem fortsatt :fnise:

syntes Asylet var skummelt også, med de porselens dukkene! er alt jeg husker -.-

Er redd porselens dukker idag:p

Midt i smørøyet <3 også når de sendte de grøsser episodene :P

Skrevet

Tøydukke Anna!

Var ikke spesielt glad i programmet, men klarer ikke slette sangen fra hukommelsen...

♪Tøydukke Anna sier 'hei hei', tøydukke Anna legger i vei♪

Og Bamsebybjørnene :jepp:

Superted var helten min!

Og såklart likte jeg Bertha (Bertha kjære Bertha, du er en deilig maskin :fnise: )

• Liker 1
Skrevet

Jeg husker:

Fragglene :)

Labbetuss

Gullars

Portveien 2

Garfield

Ducktales

Bamsen Teodor

Titten tei

Skurt ja.Han hadde jeg nesten glemt :)

Også den der serien med Tigeren og bjørnen som snakket nynorsk.Husker aldri hva den heter,men den var så fiiiin :)

Vet ikke helt om det er barne tv,men jeg pleide å se på ALF som gikk på tvnorge.Kjøpte første sesong for noen år siden og jeg syns den var like gøy enda jeg :)

Skrevet (endret)

Aldri hørt om Snøvsen :klo:

Men jeg synes Bompibjørnene og Nalle Puu var gøy, selvfølgelig på svensk. Nasse er teit på norsk.

Også Albert Åberg da.

Ja,Nasse er kul på svensk."Å,kjæra nån" :)

Endret av Nenya82
  • Liker 2
Gjest BettyBoop28
Skrevet

Tøydukke Anna!

Var ikke spesielt glad i programmet, men klarer ikke slette sangen fra hukommelsen...

♪Tøydukke Anna sier 'hei hei', tøydukke Anna legger i vei♪

Og Bamsebybjørnene :jepp:

Superted var helten min!

Og såklart likte jeg Bertha (Bertha kjære Bertha, du er en deilig maskin :fnise: )

jeg likte alle de jeg. Inkludert tøydukke anna. Men husker katten irriterte meg.

Skrevet

Også den der serien med Tigeren og bjørnen som snakket nynorsk.Husker aldri hva den heter,men den var så fiiiin :)

Janosch :)

• Liker 2
Skrevet

Spol til 8.30

Hehehe, jeg hadde også mareritt om dette i lange tider! Vi hadde et tilsvarende portrett av en dame på veggen ikke langt unna tv-en, og foreldrene mine måtte flyte dama inn på soverommet deres, der jeg ikke så det. Syntes det var helt forferdelig grusomt, og følte øynene fulgte meg overalt. Fremdeles er det et av de mest skremmende tv/film-øyeblikkene jeg har erfart.

• Liker 2
Gjest BettyBoop28
Skrevet

Hehehe, jeg hadde også mareritt om dette i lange tider! Vi hadde et tilsvarende portrett av en dame på veggen ikke langt unna tv-en, og foreldrene mine måtte flyte dama inn på soverommet deres, der jeg ikke så det. Syntes det var helt forferdelig grusomt, og følte øynene fulgte meg overalt. Fremdeles er det et av de mest skremmende tv/film-øyeblikkene jeg har erfart.

Jaa syntes og det portrettet var skummelt. Verste av alt var at vi hadde et gammelt portrett av en tipp tipp tipp... etellerannet oldemor og oldefar og hver gang jeg gikk fordi de, så følte jeg øynene deres fulgte meg. Skikkelig creepy bilder.

Skrevet

Åh, eg hugsar eg hata "redda joppe" - tykte han guten var skikkeleg teit som heile tida mista den bamsen :ler:

• Liker 1
Skrevet

Brødrene Dahl var fantastiske.

Tøydokke Anna hugsar eg vagt, hugsar eg likte det i alle fall. Var det Sara sydame og Petra prøvedokke eller noko med?

Skrevet

Og eg digga Jaja og Paja (med dei brødrene som hoppa oppi buksene sine kvar morgon, og lillebroren som alltid bomma). Var det der "Herre kotelett" var med?

Atte katte noa hugsar eg og, den derre digre katte-sofaen :ler: Herregud, så mykje merkeleg barne-TV det var før!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...