Gå til innhold

La oss mimre :)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Andungen Kvakk Kvakk :D

Gjest ms_kwang
Skrevet

haha nå skjønte jeg jo hva jeg gjorde galt xD Feil side! ;)

Skrevet

Kan jeg bare få spørre om no off topic ms kwang? Skulle ikke du flytte til Korea eller noe? Sør altså.. Jeg syns du skrev det i ett av de først innleggene dine. Jeg spør ikke fordi jeg vil ha deg bort altså, jeg liker det veldig godt. Men jeg er bare nysgjerrig. :)

Fraglene! Bompibjørnene! Kalle Klovn! Thomas Toget! Pernilles Jul! Jul i Skomakergata!

Skrevet

Kan jeg bare få spørre om no off topic ms kwang? Skulle ikke du flytte til Korea eller noe? Sør altså.. Jeg syns du skrev det i ett av de først innleggene dine. Jeg spør ikke fordi jeg vil ha deg bort altså, jeg liker det veldig godt. Men jeg er bare nysgjerrig. :)

Jeg tror de har internett i Korea også :fnise:

• Liker 1
Gjest ms_kwang
Skrevet

Fraglene! Bompibjørnene! Kalle Klovn! Thomas Toget! Pernilles Jul! Jul i Skomakergata!

hehe jeg var nettopp i sør korea, september :)

Jeg skal tilbake igjen, må bare spare penger nå...litt vanskelig når man plutselig står arbeidsledig! :(

Men uansett om jeg hadde flyttet nå..

Så hadde jo hengt på KG uansett :)

på en måte...

Så liker jeg å henge på forumet :)

Gjest ms_kwang
Skrevet

Yeh.. Seoul, har flere 1000 internett cafeer, er sikkert mer enn det også.

ca hvert kvartal er det en " PC-Bang" x)

+ nett hjemme er ikke så dyrt å skaffe heller da :)

Skrevet

Nei de har faktisk ikke det ikke det. Kim Jung Il har betalt Sør Korea store summer for å legge ned hele internett fra September 2011.

Neida. Jeg såg selv at det kom til å rase inn på med kommentarer om det. Jeg bare spurte fordi jeg har ikke lest noe mer om at hun har begynt på flytteplanene på en måte. Sist leigde hun leilighet hos ei teit venninne på østlandet. Så derfor lurte jeg :)

Gjest ms_kwang
Skrevet

Nei de har faktisk ikke det ikke det. Kim Jung Il har betalt Sør Korea store summer for å legge ned hele internett fra September 2011.

Neida. Jeg såg selv at det kom til å rase inn på med kommentarer om det. Jeg bare spurte fordi jeg har ikke lest noe mer om at hun har begynt på flytteplanene på en måte. Sist leigde hun leilighet hos ei teit venninne på østlandet. Så derfor lurte jeg :)

hehe går bra å lure :P men du trenger jo ikke å bruke AB x)

Det er jo bare teeeeeit ;)

Siden jeg ikke ble fornærma :fnise:

Gjest ms_kwang
Skrevet

Hva med Gullars og Marianne? :fnise:

Han er såå søøøt :D

Skrevet

Jeg likte veldig godt;

Så tegner vi en sang

Lekestue (tror det het det)

Og det med Labbetuss og Smitt og Smule (mulig det var i Lekestue)

Pompel og Pilt

Colargol :rodmer:

Det var en gang et menneske (har kjøpt dvd-samlinga, 8-åringen elsker de filmene)

Og, men jeg husker ikke hva den het, men det var om ei jente fra verdensrommet...

Også likte jeg veldig godt Skomakergata og Teodors jul

Skrevet

Kvakk Kvakk var artig ;)

Eg likte godt Postmann Pat, Thomastoget og Brannmann Sam av utenlandske seriar. Brannmann Sam er på barne-TV innimellom no, men har blitt digitalt, ikkje dokker :sur: Heilt teit. Og alle figurane er blitt mykje høgare og slankare :ler:

Av norske hugsar eg godt Portveien 2 og Huset med det rare i. Såg på barne-TV sånn på slutten av 80 talet/starten av 90-talet.

Gjest Koala Lompa
Skrevet

Lærer Flukt, fortalt av Odd Børretzen.

Og Pat&Mat selvfølgelig!

Shagma var også noe for seg selv.

Jeg hatet forøvrig kvakk kvakk og God bok med Minken Fossheim.

Skrevet

ET PUSLESPILL ET PUSLESPILL DET KAN DU PUSLE MED NÅR DU VIL

Har den på hjernen omtrent annenhver dag, men finner ikke et eneste lite klipp på youtube! Utenom sangen har jeg et vagt minne om Vidar Lønn-Arnesen og mye rosa pastellfarger.

Skrevet

Jeg elsket Blikkbox og Smørøyet - særlig alle de forskjellige seriene - Frida, Forelska 87, Borgen skole for å nevne noen.

Alle Astrid Lindgren filmer og serier var og er jeg glad i.

Redda Joppe likte jeg - selv om jeg syntes at han gutten var rimelig tett som alltid mista Joppe. Husker ikke hva Joppe var?? Kanin???

Jeg var aldri noen fan av Vibeke Sæther og Eli Rygg - syntes de ble i overkant "kosekosekose".

Brødrene Dahl var også spennende - husker jeg syntes den med spektralsteinene var driiitskummel. Særlig den episoden hvor det er en dame som titter gjennom et bilde.

• Liker 2
Skrevet

Redda Joppe likte jeg - selv om jeg syntes at han gutten var rimelig tett som alltid mista Joppe. Husker ikke hva Joppe var?? Kanin???

Joppe var en muldvarp! Og Redda Joppe var dødsskummelt.

• Liker 1
Gjest BettyBoop28
Skrevet

Jeg likte andungen kvakk kvakk

Skomakergata i jula

Brannmann sam

Postmann pat

Portveien 2

Huset med det rare i

Den der med han bjørnen som snakka nynorsk, tror det var den bamsen som introduserte flukten fra dyreskogen som jeg eeelsket.

Skrevet

Jeg hatet forøvrig (...) God bok med Minken Fossheim.

Jeg og! Synes det var døøøkjedelig

ET PUSLESPILL ET PUSLESPILL DET KAN DU PUSLE MED NÅR DU VIL

Har den på hjernen omtrent annenhver dag, men finner ikke et eneste lite klipp på youtube! Utenom sangen har jeg et vagt minne om Vidar Lønn-Arnesen og mye rosa pastellfarger.

Husker den vagt jeg og. Må ha vært slutten av 80-tallet tror jeg, for det er da jeg har vagest minner fra.

Brødrene Dahl var også spennende - husker jeg syntes den med spektralsteinene var driiitskummel. Særlig den episoden hvor det er en dame som titter gjennom et bilde.

Jeg hadde mareritt i flere år etterpå om det der bildet. Har sett det i ettertid, og det ser slett ikke skummelt ut.

Ellers elsket jeg Portveien 2 og jul i Portveien. Synes Jarl Goli var så søt :fnise:

Gjest Koala Lompa
Skrevet

Joppe var en muldvarp! Og Redda Joppe var dødsskummelt.

Og den gutten der skulle ha blitt fratatt den bamsen! Klarte jo aldri å ta vare på den...

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...