Gå til innhold

Du er skyld i mannens utroskap


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Herrregud så teit. Hvis mannen er utro pga av at dama ikke lager delikatesser så må han jo finne seg en varig elskerinne....som kan tilfredstille han både med sex og mat. Tror ikke at menn som "havner i feil seng" hadde konas sviktende middagskunnskaper i tankene da han bedro henne.

Er mannen misfornøyd så regner jeg med at seperasjonspapirene kommer på bordet, og etter det så kan det ikke karaktriseres som utroskap.

Snakk om teite damer. Hadde min mann hatt det som forklaring på ett sidesprang så hadde jeg hatt mange grunner til å "få meg noe" hos en annen pga hans mangler som mann i daglig-livet....menn har sine oppgaver de også i hjemmet....dessuten i den verden vi lever så har menn like mye ansvar for matlaging...og menn som ikke vet det bør realitetsorienteres.

Og en utro mann blir vel stort sett bare "mettet" via sex....og ikke med sulten.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Luringen

Ja, hadde mannen bare kjøpt dyre nok ting til damene, så hadde de aldri vært utro..

Dersom mannen min alltid vil mate meg så kommer jeg sikkert ikke til å bli utro!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kravlista en kvinne stiller en mann er mye større enn den en mann stiller en kvinne. Jeg kjøper den påstanden ja, for jeg tror kvinner tar sine menn mye mer forgitt enn omvendt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det sier seg selv at kvinnen KAN ha skyld i det, på samme måten som en mann KAN ha skyld i at kjæresten hans er utro. Jeg vil nok påstå at det er mer vanlig at en tilfredstillt mann allikevel er utro enn at en tilfredstillt kvinne er utro, pga. førstnevntes naturlige behov for å spre sine gener.

Men selvsagt, hvis du behandler mannen din dårlig er det en større sjanse for at han finner seg ei ny dame (med mindre den dårlige behandlingen bidrar til å fullstendig knuse hans selvbilde og tro på at han noen gang kan få seg en annen kjæreste).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kravlista en kvinne stiller en mann er mye større enn den en mann stiller en kvinne. Jeg kjøper den påstanden ja, for jeg tror kvinner tar sine menn mye mer forgitt enn omvendt.

Jaja...., Men mannen ender jo opp i det samme, om han ikke velger en annen mann han har sidesprang med....-siden kvinner tar sine menn mye mer forgitt....

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Gorgonzola

Det er jo for så vidt hyggelig at hun skriver en bok om tips for å holde på mannen i sitt liv. Begge kjønn har vel godt av litt trening i så måte vil jeg tro. Men at kvinner som ikke er overbeigestret av å løpe mellom kjøkkenet og senga har seg selv og takke dersom mannen er utro er en påstand så tåpelig at den knapt er verdt å bruke energi på.

Det finnes vel et ikke ubetydelig antall historier om fok som er utro til tross for at partneren gjør det som er forventet, enten det handler om frekvensen på kjøkkenet, senga, oppussingsarbeider, omsorg for barn eller størrelse på lommeboka.

Utroskap er nok hakket mer nyansert enn hva denne dama innbiller seg.

Endret av Gorgonzola
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg syns at uansett hvor dårlig et forhold blir er det aldri en grunn for utroskap. Hvis du ikke elsker mannen din eller kona di, så må du forlate ham/henne. Det er verre for barn å vite at en av foreldrene deres har vært utro enn at faren og moren er skilt, og tro meg, barna KOMMER TIL å finne det ut en eller annen gang!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinner skylder jo stadig på mannen når hun er utro mot ham. "han så meg ikke lenger, jeg fikk ikke nok oppmerksomhet, han hadde for liten tiss, var for dårlig i senga, jobbet for mye, var ikke sterk nok for meg, gjorde bare alt jeg sa etc. etc. etc."

Det er unektelig et poeng at hvis du ikke har sex med mannen din eller har veldig lite sex med mannen din så er det bare to sannsynlige resultater. Enten forlater han deg eller så er han utro. For menn er det HELT fundamentalt å få dekket sine seksuelle behov i forhold. Får de ikke det så vil de på en eller annen måte gå utenfor forholdet for å få tilfredstilt behovene. Enten ved å forlate kvinnen eller å være utro. Du kan like det så lite du vil, men det er det som skjer om du har lite sex med mannen din. På den annen side har du mye sex med mannen din skal det ikke så veldig mye mere til for at han er veldig fornøyd med forholdet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest D_flatmajor

Det er unektelig et poeng at hvis du ikke har sex med mannen din eller har veldig lite sex med mannen din så er det bare to sannsynlige resultater. Enten forlater han deg eller så er han utro. For menn er det HELT fundamentalt å få dekket sine seksuelle behov i forhold. Får de ikke det så vil de på en eller annen måte gå utenfor forholdet for å få tilfredstilt behovene. Enten ved å forlate kvinnen eller å være utro. Du kan like det så lite du vil, men det er det som skjer om du har lite sex med mannen din. På den annen side har du mye sex med mannen din skal det ikke så veldig mye mere til for at han er veldig fornøyd med forholdet.

Hjelpe meg for en forhistorisk stigmatisering og generalisering av menn OG kvinner.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...