Gjest Rastl0s Skrevet 21. november 2011 #81 Skrevet 21. november 2011 Selvsagt. Han er mann, så såpass må han tåle. Senere skal han jo ha alt etter sitt hode likevel.
AnonymBruker Skrevet 21. november 2011 #82 Skrevet 21. november 2011 Sitter ikke passiv å venter. Og jeg driter ikke i om mannen blir avvist. Det er veldig sjeldent jeg avviser en mann, kun fordi han ikke skal bli ydmyket. Du fordomsdømmer pga. det du ser jeg har skrevet, men selv om det ikke står i stil til dine meninger så betyr det ikke at jeg er en hjerteløs og dårlig person. Og det skal jo ikke være så vanskelig for en mann å vite om en dame er interessert. Enten så flørter hun, eller så gjør hun det ikke. Er vel ikke så vanskelig å se om en mann er interessert heller. Enten så flørter han eller så gjør han det ikke. Forresten, har du sett alle trådene her inne hvor det pekes på at menn ikke skjønner det når kvinner flørter? Det var litt off-topic, men,men... Awzm, jeg mener ikke å være slem eller stygg med deg og jeg sier ikke at du er en dårlig person. Men det er klart jeg dømmer deg ut ifra det du skriver. Det er jo det du skriver vi her inne ser, vi ser ikke hele deg. Og det du har skrevet i denne tråden har virket veldig egosentrisk, inntil du tok skjeen i en annen hånd i siste meldingen din. Du sier mer eller mindre rett ut at du ikke er villig til å gjøre noe for kjærligheten: Du ber ikke ut på date og du gjør alt for å slippe å betale for date. Det er mannens oppgave å ta seg av alt som koster noe eller som kan virke litt skummelt, som å be ut på date for eksempel...
AnonymBruker Skrevet 21. november 2011 #83 Skrevet 21. november 2011 Selvsagt. Han er mann, så såpass må han tåle. Senere skal han jo ha alt etter sitt hode likevel. Den var litt drøy vel... Dårlig opplevelse med en mann i det siste? Er du også redd for å ta initiativ og være litt utsatt for avvisning?
Gjest BettyBoop28 Skrevet 21. november 2011 #84 Skrevet 21. november 2011 Jeg tilbyr ofte å betale på date, men har opplevd flere ganger at jeg rett og slett ikke får lov.
AnonymBruker Skrevet 21. november 2011 #85 Skrevet 21. november 2011 Den var litt drøy vel... Dårlig opplevelse med en mann i det siste? Er du også redd for å ta initiativ og være litt utsatt for avvisning? Ja til nr. 1 og nei til nr. 2 . (Samme mann som jeg tok initiativ overfor behandlet meg litt...lite pent på et senere tidspunkt.) Det var i grunnen beregnet som et sleivspark til AB #77 som uttalte seg så bastant om damers manglende evne til å ta initiativ.
Gjest imli Skrevet 21. november 2011 #86 Skrevet 21. november 2011 Den som iniviterer ut på første date spanderer, synes jeg. Blir det flere dater, spleiser man, eller betaler annen hver gang. Det synes i hvert fall jeg er mest realt. Einig med deg Eg tilbyr meg alltid å betale/spleise med mindre det ligg i korta at det er han som spanderar... 1
Gjest imli Skrevet 21. november 2011 #87 Skrevet 21. november 2011 Når det er sagt, TS - kvifor ikkje berre seie til dama at du ynskjer å spleise/at ho betalar innimellom framfor at du alltid betalar? Istadet for berre å "drite i henne"? Folk gjer det vanskeleg for seg... 1
AnonymBruker Skrevet 21. november 2011 #88 Skrevet 21. november 2011 Ja til nr. 1 og nei til nr. 2 . (Samme mann som jeg tok initiativ overfor behandlet meg litt...lite pent på et senere tidspunkt.) Det var i grunnen beregnet som et sleivspark til AB #77 som uttalte seg så bastant om damers manglende evne til å ta initiativ. Tror ikke AB#77 tenkte på alle kvinners manglende evne til å ta initiativ. Han tenkte på Awzm sin manglende evne til¨å ta initiativ... Det er uten tvil jenter som kan ta og tar initiativ til date. Men de er nok ikke i flertall, det virker i hvertfall ikke slik her inne...
AnonymBruker Skrevet 21. november 2011 #89 Skrevet 21. november 2011 Når det er sagt, TS - kvifor ikkje berre seie til dama at du ynskjer å spleise/at ho betalar innimellom framfor at du alltid betalar? Istadet for berre å "drite i henne"? Folk gjer det vanskeleg for seg... TS her, Jo, det er en mulighet det. Men jeg synes at hun har vist hvem hun er ved å ikke engang tilby seg å betale noe som helst. Jeg har tatt initiativ til datene og har, som sagt, betalt hver gang. Etter hver date er hun veldig fornøyd og sier hun ønsker å treffe meg igjen, men det er jeg som har tatt initiativ til å treffes igjen. Det kommer jeg ikke til å gjøre nå. Det er på tide at hun gidder litt, ellers er hun historie for min del... 1
Gjest Awzm me Skrevet 21. november 2011 #90 Skrevet 21. november 2011 Er vel ikke så vanskelig å se om en mann er interessert heller. Enten så flørter han eller så gjør han det ikke. Forresten, har du sett alle trådene her inne hvor det pekes på at menn ikke skjønner det når kvinner flørter? Det var litt off-topic, men,men... Awzm, jeg mener ikke å være slem eller stygg med deg og jeg sier ikke at du er en dårlig person. Men det er klart jeg dømmer deg ut ifra det du skriver. Det er jo det du skriver vi her inne ser, vi ser ikke hele deg. Og det du har skrevet i denne tråden har virket veldig egosentrisk, inntil du tok skjeen i en annen hånd i siste meldingen din. Du sier mer eller mindre rett ut at du ikke er villig til å gjøre noe for kjærligheten: Du ber ikke ut på date og du gjør alt for å slippe å betale for date. Det er mannens oppgave å ta seg av alt som koster noe eller som kan virke litt skummelt, som å be ut på date for eksempel... Okok, ser den. Men greit, la oss bare sette en stopper her. Holder på med en nå, men om det ikke skulle fungere, så skal jeg prøve å invitere en mann ut på date, hvor jeg betaler alt (håper ikke dette skjer da, ettersom jeg er ganske fornøyd nå)
AnonymBruker Skrevet 21. november 2011 #91 Skrevet 21. november 2011 Denne quoten fra George Costanza sier alt: "You know she and I go out for dinner, she doesn't even reach for the check. Thats all Im asking for is a reach." 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå