Gå til innhold

Hadde du blitt sur?


Adonis

Anbefalte innlegg

Hadde dere blitt sinte for dette gutter?

Dama mi sier: Imorgen skal jeg vekke deg med en heftig blowjob. Etterpå skal jeg dusje med deg og vaske deg som om jeg er geishaen din. Deretter skal jeg lage frokost til deg, egg, bacon og proteinshake.

Dama mi sier: På kvelden skal jeg spandere en 10-retters degustation meny på Oscarsgate. Når vi kommer hjem skal jeg ta på meg skolepikekostymet og ri deg til du eksploderer.

Dama mi sier: Resten av kvelden kan vi se på en film med The Rock, mens jeg masserer føttene dine.

-Så finner du ut at dama fikk råd av en mannlig venn. Ingen av disse tingene kom hun på selv!

Ville dere bli sure da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vet denne er ment til gutter, men jeg klarer ikke dy meg, ts, Unnskyld.

...som dame hadde jeg reagert, om jeg var din søster eller noe. Jeg hadde ikke godtatt slike formaninger, samme hvor deilige de kan kjennes. Det er jo hersjeteknikk i aller høyeste grad...

Hva blir det neste? I dag skal vi først handle undertøy til meg, så skal vi på besøk til min venninde og barna hennes. Tilslutt spise hos svigers.... :kvalm:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet denne er ment til gutter, men jeg klarer ikke dy meg, ts, Unnskyld.

...som dame hadde jeg reagert, om jeg var din søster eller noe. Jeg hadde ikke godtatt slike formaninger, samme hvor deilige de kan kjennes. Det er jo hersjeteknikk i aller høyeste grad...

Hva blir det neste? I dag skal vi først handle undertøy til meg, så skal vi på besøk til min venninde og barna hennes. Tilslutt spise hos svigers.... :kvalm:

Jeg tror vel kanskje poenget med tråden er å se om menn ville reagert likt som et par av damene i denne tråden http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=605474 , ikke at TS føler seg kommandert rundt av dama. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror Wonders kødder tibake ;)

Adonis har skrevet i flere poster at han har et gammeldags syn på menn, kvinner og forhold, så min første tanke var at han følte seg avmaskulinisert. Ergo tenkte jeg at Wonders hadde et godt poeng. :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror Wonders kødder tibake ;)

:fnise: Jeg kjenner folk som faktisk mener nøyaktig det hun skrev, så ironien gikk meg hus forbi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...