Gå til innhold

Hadde du blitt sur?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hadde du blitt sur om du fant ut dette:

Kjæresten din sier: Jeg har fikset barnevakt og booket hotellrom for natten. La oss feire bryllupsdagen med et godt måltid ute, så ta noen drinker osv.

Kjæresten din sier: Det er valentinsdag og jeg har spesielle planer for oss!

Kjæresten din kommer med blomster til deg bare fordi han elsker deg!

-så finner du ut at det er søsteren hans som har styrt hele greia. Han har ikke funnet på noe av dette selv.

Hadde du blitt sur da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

kjedelig når en tror kjæresten har vært så oppfinnsom og så er det søsteren som har ordnet hele greia :( Mister litt av glansen kanskje...

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eh... jeg hadde rett og slett begynt å tvile på hele mannen! Er han virkelig så umoden at han får hjelp av SØSTRA si? lol? taper?

Jeg hadde f*** meg snakka til han. Bedt han begynne å oppføre seg som en selvstendig mann fra nå av eller så gidder jeg bare ikke.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde blitt glad uansett jeg. Typen vil gjerne være romantisk, men vet liksom ikke helt hva han skal gjøre. Han vil jo åpenbart lære å være romantisk, siden han tar i mot råd. Han vil glede deg :dagens-rose:

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg hadde ikke blitt sur. Derimot ville jeg blitt glad for at han brydde seg såpass at han spurte om hjelp for å finne på noe som ville falle i smak hos meg.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ble ikke sur egentlig.. jeg liker jo svigerinna mi kjempegodt og hun kjenner oss godt nok til å se når vi kanskje trenger litt tid sammen også.

Jeg syntes det var litt søtt jeg. Og jeg har jo alltid blitt glad når slike ting har skjedd..

Det er bare det at venninnene mine fyrte seg sånn opp da jeg fortalte hva jeg hadde funnet ut. De ble fly forbanna på mine vegne, først og fremst på mannen min men også på søstra hans. Hun ene ville ringe henne og kjefte på henne. (dette var etter et par glass vin men likevel.)

Hilsen trådstarter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Overhodet ikke noe å bli sint for. syntes jeg. Søsteren hadde ideene, men mannen utførte det.

Dette kan bare bety at de begge er veldig glade i deg, og vil vise deg oppmerksomhet. At mannen din er uoppfinnsom og trenger et lite push er ingenting å bli sur for. Venninnene dine høres litt dramatiske ut :fnise:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er jo veldig koselig når kjæresten gjør noe fint for en,men det mister litt av glansen når det ikke er hans ide. Høres kanskje rart ut,men vil gjerne at min kjære skal finne opp koselige ting selv:) (kanskje for mye å be om!!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha! okey... Ser nå at jeg kanskje var litt for brå :sjenert: Kanskje litt søtt... men herreguuud det ødelegger jo også litt da?? Da ville jeg ihvertfall ønsket at han sa til meg med det samme å. "Fått litt hjelp av søstra mi å da... :lol: "

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eh... jeg hadde rett og slett begynt å tvile på hele mannen! Er han virkelig så umoden at han får hjelp av SØSTRA si? lol? taper?

Jeg hadde f*** meg snakka til han. Bedt han begynne å oppføre seg som en selvstendig mann fra nå av eller så gidder jeg bare ikke.

lurer på hvem som er taperen her som må bruke "lol" for å få frem budskapet sitt.

Herregud, spiller det noen rolle om han har fått hjelp da? Var nok i beste mening! Vær glad for at han gjør slike ting i det heletatt!

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg hadde ikke blitt sur. Derimot ville jeg blitt glad for at han brydde seg såpass at han spurte om hjelp for å finne på noe som ville falle i smak hos meg.

Enig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

lurer på hvem som er taperen her som må bruke "lol" for å få frem budskapet sitt.

Herregud, spiller det noen rolle om han har fått hjelp da? Var nok i beste mening! Vær glad for at han gjør slike ting i det heletatt!

Herregud så pirkete du er

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde nok blitt skuffa, kanskje mest fordi det hadde virket som han ikke gadd selv. MEN, jeg hadde gitt ham en sjanse til å forklare seg, og det kan selvsagt være en god grunn til at det er slik.

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det at man henter hjelp når man ikke er flink på en ting selv, er jo bare bra! Eller??

Det er jo ikke alle som kan slike ting. Så det å hente ekspert hjelp fra noen som kan OG kjenner deg godt, er topp spørr du meg :)

Hvis man blir sur/lei seg/irritert/skuffet over dette og viser det, er det ikke sikkert det skjer flere ganger.. Men hvis man blir glad/lykkelig/fornøyd OG gir uttrykk for det, kan det hende at det vil skje flere ganger OG at han gjør alt selv..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det at man henter hjelp når man ikke er flink på en ting selv, er jo bare bra! Eller??

Det er jo ikke alle som kan slike ting. Så det å hente ekspert hjelp fra noen som kan OG kjenner deg godt, er topp spørr du meg :)

Hvis man blir sur/lei seg/irritert/skuffet over dette og viser det, er det ikke sikkert det skjer flere ganger.. Men hvis man blir glad/lykkelig/fornøyd OG gir uttrykk for det, kan det hende at det vil skje flere ganger OG at han gjør alt selv..

godt poeng!.. kanskje han kommer på det selv neste gang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud så pirkete du er

Da skal ikke jeg være pirkete, men slå fast at hele innlegget ditt var søppel, ikke bare "lol"en din.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde du blitt sur om du fant ut dette:

Kjæresten din sier: Jeg har fikset barnevakt og booket hotellrom for natten. La oss feire bryllupsdagen med et godt måltid ute, så ta noen drinker osv.

Kjæresten din sier: Det er valentinsdag og jeg har spesielle planer for oss!

Kjæresten din kommer med blomster til deg bare fordi han elsker deg!

-så finner du ut at det er søsteren hans som har styrt hele greia. Han har ikke funnet på noe av dette selv.

Hadde du blitt sur da?

Hadde sikkert blitt skuffet, men det hadde tross alt endt i noe godt for oss begge. Men jeg hadde etterpå gitt uttrykk for at det skulle være HAM og ham alene som ordnet de romantiske tingene. Og hadde følt at søsteren var litt på min side, når det gjelder hans valg av kvinner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som hadde blitt skuffet over dette, hadde dere blitt glad for ethvert påfunn som kom fra mannen selv? Selv om det så hadde blitt en romantisk kveld med frossenpizza og siste Transformers-film på DVD, hvis det var hans oppfatning av romantikk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...