Gå til innhold

Hvorfor er kvinner gladere i menn enn menn er i kvinner?


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Hvorfor er kvinner flinkere til å godta menn som de er, både når det gjelder utseende og personlighet? Det virker som om menn synes at det meste er ekkelt med kvinner. Overalt på internett ser vi syrlige kommentarer om hvor ekkelt det er med "hårete fitter", gravide damer, store pupper, superkåte middelaldrende kvinner, osv. Det er som om hårløse og halvanorektiske tenåringsjenter er det eneste som ikke er ekkelt. Det er sjeldent jeg leser ondskapsfulle kommentarer som går på menns utseende og alder.

De fleste undersøkelser viser også at kvinner er langt mer fornøyde med partnerens kropp en det menn er. Gir kvinner mer kjærlighet enn de får tilbake?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fordi vi får barna deres, vi må holde på dem for at de skal beskytte og sørge for avkommet sitt og oss. Derfor er vi "mer glade" i dem...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinner er vel generelt mer opptatt av kjærlighet, men jeg tror ikke det betyr at menn ikke er like glad i kvinner som vi kvinner er i menn. Det er nok mer at dagens mann kan få akkurat det han vil ha, men i virkeligheten er en kvinne en kvinne, og en hetero mann vil være like tiltrukket uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

synes de fleste menn er ekle jeg. spesielt de som er feite, bleike og hårete. eller radmagre og fregnete for den saks skyld..

og ja, jeg er hetero.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ingen grunn til å fremstille kvinner som bedre enn de er. Bruk fem minutter her inne og du vil finne tråder om superkåte gamle griser, ølmager, hårete rygger, for små kuker, menn som er for lave, menn som er for feite, menn som er for spinkle osv. osv. i det uendelige.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har til gode å lese kommentar fra en mann om at store pupper er ekkelt.

Ever.

Da er det bare å gå inn på et par av trådene på seksualitet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen grunn til å fremstille kvinner som bedre enn de er. Bruk fem minutter her inne og du vil finne tråder om superkåte gamle griser, ølmager, hårete rygger, for små kuker, menn som er for lave, menn som er for feite, menn som er for spinkle osv. osv. i det uendelige.

Eller bare løfte blikket til innlegget over ditt. :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen grunn til å fremstille kvinner som bedre enn de er. Bruk fem minutter her inne og du vil finne tråder om superkåte gamle griser, ølmager, hårete rygger, for små kuker, menn som er for lave, menn som er for feite, menn som er for spinkle osv. osv. i det uendelige.

Jeg snakker på generelt grunnlag. På kjønnsnøytrale nettsider (altså de FLESTE nettaviser/nettsider/forum) så er tonen ganske så kvinnehatende. Både kvinner og menn er slemme og kyniske når det kommer til kvinnekroppen. Menn kan være som de er. De skal ikke la seg kue av media og moteindustriens ideal, mens kvinnene skal stadig slankes, barberes, forynges, osv. Det er OK for menn å ha krav, mens kvinner skal være snille og kun fokusere på mannes personlighet. Hvis ikke, så er hun en bitch. Mens gutter får lov til å være gutter...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Veldig enig med deg Ts.

Hva det skyldes? Usikkerhet og redd for å vise følelser? Eller at de er født med en egoisme og mangel på empati?

I virkelighetens verde viser det seg at ektefolk som ha levd sammen 30-40 år, der er mannen MER avhengig av sin partner enn motsatt.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva det skyldes? Usikkerhet og redd for å vise følelser? Eller at de er født med en egoisme og mangel på empati?

Here we go. Du mener med andre ord at alle menn er psykopater?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg snakker på generelt grunnlag. På kjønnsnøytrale nettsider (altså de FLESTE nettaviser/nettsider/forum) så er tonen ganske så kvinnehatende. Både kvinner og menn er slemme og kyniske når det kommer til kvinnekroppen. Menn kan være som de er. De skal ikke la seg kue av media og moteindustriens ideal, mens kvinnene skal stadig slankes, barberes, forynges, osv. Det er OK for menn å ha krav, mens kvinner skal være snille og kun fokusere på mannes personlighet. Hvis ikke, så er hun en bitch. Mens gutter får lov til å være gutter...

Kvinner fokuserer jo mer på personlighet enn menn i utgangspunktet ved valg av partner. Sosial status og personlighet er mye viktigere enn mannens utseende. Hos menn er utseendet det primære og andre ting sekundært (som regel). Dette burde da ikke komme som noen overraskelse. Hvorvidt dette er "snilt" eller ikke kommer nok an på øyet som ser, men sånn er nå engang kjønnene skrudd sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Når man håndhilser på noen liker man at den personen har kraft i håndtrykket og missliker sterkt å få en slapp hånd rundt neven. Jeg tror det ligger det samme til grunn for nærhet og kos, som kvinner er så glad i. Menn er sterkere, ofte større, og mye mer beskyttende, og det er en deiligere kos dere får av menn enn den menn får tilbake. Menn kan gi en kvinne mye mer enn en kvinne kan gi en mann, så enkelt er det bare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man håndhilser på noen liker man at den personen har kraft i håndtrykket og missliker sterkt å få en slapp hånd rundt neven. Jeg tror det ligger det samme til grunn for nærhet og kos, som kvinner er så glad i. Menn er sterkere, ofte større, og mye mer beskyttende, og det er en deiligere kos dere får av menn enn den menn får tilbake. Menn kan gi en kvinne mye mer enn en kvinne kan gi en mann, så enkelt er det bare.

wow! innsiktsfullt. :filer:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg snakker på generelt grunnlag. På kjønnsnøytrale nettsider (altså de FLESTE nettaviser/nettsider/forum) så er tonen ganske så kvinnehatende. Både kvinner og menn er slemme og kyniske når det kommer til kvinnekroppen. Menn kan være som de er. De skal ikke la seg kue av media og moteindustriens ideal, mens kvinnene skal stadig slankes, barberes, forynges, osv. Det er OK for menn å ha krav, mens kvinner skal være snille og kun fokusere på mannes personlighet. Hvis ikke, så er hun en bitch. Mens gutter får lov til å være gutter...

Jeg har vel ikke helt samme inntrykk. Synes også stadig jeg ser artikler om at guttene holder på å ta igjen jentene når det gjelder utseendefiksering. Flere gutter enn noensinne får spiseforstyrrelser, blir sykelig opptatt av trening og ødelegger huden i solarium. Bruk av for eksempel botox og plastisk kirurgi er også økende hos menn.

Endret av Cathrine88
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

herregud, en mann kan da ikke gi en døyt mer enn det kvinner kan. i noe ja, men i andre ting gir kvinnen mer. jeg vil ha meg frabedt å bli holdt rundt av en svær bamse av en fyr! skal noen holde rundt meg, liker jeg å holde luftrørene åpne. samme regel gjelder mtp å ha en mann oppå meg. ribbein, indre organer og luftør skal ikke skades!

ingen av kjønnene gir mer enn det andre, vi gir på forkjellige områder.

dessuten er det opp til den enkelte hva vedkommende vil gi og ikke, det er ikke kjønnsbasert. (noe ja, men langt ifra alt)

Endret av Moulu
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...