Gå til innhold

Lookfantastic - nå før julen


Gjest Gjesta

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Je har bestilt masse fra de, og det har aldri tatt mer en fire dager. Untatt en gang hvor det ble stoppet i tollen, da måtte jeg vente i 14 dager, fordi de lå så etter på alnabru

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ethereal

Tenk over hvor mye posten har å gjøre nå i tida før jul, da er det vel ikke så rart at en pakke bruker litt lenger tid enn ellers i året???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dalwhinnie
Jeg har fått bekrefte på mailen min at de har sendt pakken...blir de stoppe i toll kanskje??.. :(

Det hender at pakken blir stoppet i tollen, men at de faktisk ikke sjekker den likevel. Siste bestillingen min ble sendt fra lookfantastic 21.11, men kom ikke til meg før rundt 10.12. Den var ikke åpnet/sjekket i tollen, men regner med den har ligget der en stund likevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg bestilte fra lookfantastic i dag.

Skal gi rapport på eventuell fortolling og når jeg får pakken min!

Pakken kom på lørdag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bestillt to pakker fra Strawberrynet i dag. Begge med en reell verdi på i underkant 1.000 kroner. Gråter ikke hvis jeg må betale for fortolling etc. for varene er enten ikke å få i Norge eller er ekstremt mye dyrere. Den ene har jeg betalt ekstra for å få levert raskere. Spennende å se... Skal fortelle hvordan det går.

Til de som måtte være interessert, kan jeg fortelle at begge mine pakker kom den 19. desember. Den jeg hadde betalt ekstra for å få levert raskere ble levert på døren av postbudet med lavendfarget silkebånd rundt. (Er ikke helt sikker på at det var verdt 100 kroner :ler: ). Verdiene var oppgitt til h.h.v. 120 og 300 kroner og ingen av dem hadde vært i nærheten av en toller så det ut til.

Bestilte også en pakke den 18. desember som gave til noen i USA. Den ble levert på døren der borte den 22. desember. Meget bra med tanke på at det var helg i mellom! Kjekt å vite neste gang man er sent ute med å sende gave til noen utenfor Norges grenser! En pakke til Sverige tar jo normalt lengre tid!

Alt i alt er jeg svært imponert! Og det beste av alt; Jeg kan igjen nyte en Salvatore Ferragamo-duftende ektemann :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 måneder senere...
Gjest Anonymous

Til de som måtte være interessert, kan jeg fortelle at begge mine pakker kom den 19. desember. Den jeg hadde betalt ekstra for å få levert raskere ble levert på døren av postbudet med lavendfarget silkebånd rundt. (Er ikke helt sikker på at det var verdt 100 kroner :ler: ). Verdiene var oppgitt til h.h.v. 120 og 300 kroner og ingen av dem hadde vært i nærheten av en toller så det ut til.

Sparte du på å kjøpe alt det der? I forhold til i Norge? Jeg vurderer sterkt å bestille varer fra enten strawberrynet eller hqhair. Det jeg er bekymret for er dersom jeg bestiller for en 400-500 kroner, blir det da garantert stoppet i tollen? Eller hva var det du sa om din pakke? At du bestilte for ca 1000 og den ble ikke stoppet? Hvor mye betaler en for porto på slikt da? Fortell meg alt du vet;) Jeg har ingen anelse..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...