Gå til innhold

Han er GJERRIG


Gjest Petita

Anbefalte innlegg

Jenta forklarte jo flere ganger at det er ikke det med betalingen som plagde henne, men at han oppfører seg rart.. Les tidligere innlegg. Jeg tror problemet til TS er hvordna dette påvirker personligheten hans, at han svetter, oppfører seg som en raring når det kommer til betalingen osv.

Problemet til ts er at hun går utifra at alle menn har lyst og mulighet til å betale for henne!

Hvis hun bare hadde vært innstilt på å betale selv i utgangspunktet hadde ikke situasjonene oppstått!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Problemet til ts er at hun går utifra at alle menn har lyst og mulighet til å betale for henne!

Hvis hun bare hadde vært innstilt på å betale selv i utgangspunktet hadde ikke situasjonene oppstått!

Så det du vil komme frem til er at oppførselen hans er normalt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest badeand1

Jenta forklarte jo flere ganger at det er ikke det med betalingen som plagde henne, men at han oppfører seg rart.. Les tidligere innlegg. Jeg tror problemet til TS er hvordna dette påvirker personligheten hans, at han svetter, oppfører seg som en raring når det kommer til betalingen osv.

Har ikke lest tidligere innlegg fra hu så jeg svarte utifra det jeg tolka fra startinnlegget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så det du vil komme frem til er at oppførselen hans er normalt?

Nei!

Jeg vil frem til akkurat det jeg skrev! Var det uklart synes du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet til ts er at hun går utifra at alle menn har lyst og mulighet til å betale for henne!

Hvis hun bare hadde vært innstilt på å betale selv i utgangspunktet hadde ikke situasjonene oppstått!

Innstilt? Ta å pell deg vekk herfra. Jeg er alltid innstilt på å betale selv, men det plager meg skikkelig når han løper og får et helt anderldes personlighet når det kommer til penger.

Dette ser jeg på som unormalt, da jeg aldri har opplevd det før.

Takk for svar alle sammen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så det du vil komme frem til er at oppførselen hans er normalt?

jeg synes den ikke er normal men jeg har egentlig reagert litt på TS sine forventninger om å få roser og sånn første gangen.

Endret av padawan
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hahhaha...

ååååå jeg er sååå glad for at mannen min ikke er norsk. Som MANN_26 skrev her tidligere, så deler jeg og mannen min alt, men når vi er ute å spiser, elelr når jeg får lyst på et par sko eller noe, så kjøper han det. Det er jo småting, hvorfor skal det bety så mye?:P

Ja norske menn er kjent for å være gjerrige. Og du TS, du bor jo i norge, du må regne med at dette er helt normalt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er en tildels ømfintlig sak,det kommer veldig an på personligheten til vedkommende,

nemlig de som tar for gitt at du skal betale og de som ikke gjør det.

Så fremt hun ikke blir 'komfortabel' med at jeg legger ut er jeg enig i innlegget ditt.

haha. likestilling my ass.

Likestilling er jo viktig det også, men skal likestilling snike seg mellom oss når vi skal kjøpe is?middag?øl?vin? Er det nødvendig?. Som jeg nevnte tidligere her i tråden, så deler jeg og samboeren min regningene og alt mulig annet hjemme, da er vi ferdig med likestillinga?:P

Men å faktisk spandere på sin kjære skader jo ikke? Hvor mye koster de tingene hun vil ha vanligvis? Ikke mye vil jeg tippe. En jente er en søt vesen, å kjøpe småting til henne, å gjøre henne glad er ikke verdens undergang.

Nei kjæresten min trenger ikke spandere på meg, men om hun lager en god middag, gir meg kjærlighet, det tror jeg er nok.

Men som sagt det har mye å si på hvor man kommer fra, personligheten til vedkommende, måten en har oppvokst på osv.

Trådstarteren her klager nok på måten denne mannen er på. Dette vil skape problemer i lengden når hun er så missfornøyd som hun er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hahhaha...

ååååå jeg er sååå glad for at mannen min ikke er norsk. Som MANN_26 skrev her tidligere, så deler jeg og mannen min alt, men når vi er ute å spiser, elelr når jeg får lyst på et par sko eller noe, så kjøper han det. Det er jo småting, hvorfor skal det bety så mye?:P

Ja norske menn er kjent for å være gjerrige. Og du TS, du bor jo i norge, du må regne med at dette er helt normalt..

Er vel heller norske kvinner som er kjent for å være kravstore! Kjøper du sko og middag til han innemellom også? Det betyr jo ikke så mye som du sier...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg forstår TS ganske godt, jeg. Jeg hadde ikke synes det var så koselig at en mann så på meg som en snylter, og løp fra meg mens han holdt lommeboka tett til brystet. Man trenger jo ikke å regne med å bli påspandert ting bare fordi man legger til litt uvanlig oppførsel. Er jo ikke koselig at noen vokter pengene hardt fra en, som om en skulle vært en slags pengesuger. Det betyr ikke alltid at man krever å bli påspandert ting.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinner står på barrikadedene og skal ha like rettigheter som menn på alle områder, men å betale for seg selv gidder de ikke. Både kvinner og menn er i jobb i 2011, hvorfor i h...skal mannen spandere da?

Kunne ikke du tatt med roser til han?

Endret av Liquorice
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ho godt om han bokstavelig talt springer for å slippe unna å betale. Jeg og kjæresten deler alt sånn ca. likt, den ene betaler godteri og den andre billetter. Kunne ikke sett for meg noe annet :)

Men hva med å dele følelsene dine for ham da? Så får han kanskje en sjans til å forklare hvorfor han er gjerrig...virker som det er lettere for mange å bare dumpe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Skjønner ho godt om han bokstavelig talt springer for å slippe unna å betale. Jeg og kjæresten deler alt sånn ca. likt, den ene betaler godteri og den andre billetter.

jeg synes også det er en god løsning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Overraskende at folk sier "pøh, det er da bare småting..." Legg sammen mange småting, så får man en stor sum i løpet av et forhold. Vil ikke si det er like normal at damer spanderer på menn som damer forventer menn skal gjøre.

Og at folk sier at om han ikke spanderer, så ligger jeg ikke med han... Penger penger penger.

Nå svarer jeg ikke direkte på førstetråd, så det er sagt. Men holdningen til mange her inne er som beskrevet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Overraskende at folk sier "pøh, det er da bare småting..." Legg sammen mange småting, så får man en stor sum i løpet av et forhold. Vil ikke si det er like normal at damer spanderer på menn som damer forventer menn skal gjøre.

Og at folk sier at om han ikke spanderer, så ligger jeg ikke med han... Penger penger penger.

Nå svarer jeg ikke direkte på førstetråd, så det er sagt. Men holdningen til mange her inne er som beskrevet.

du er nok den eneste som tenker på penger her. Alle svarer at de deler med sin partner, det eneste folk reagerer på er hvordan denne mannen oppfører seg. du er virkelig rastløs

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

du er nok den eneste som tenker på penger her. Alle svarer at de deler med sin partner, det eneste folk reagerer på er hvordan denne mannen oppfører seg. du er virkelig rastløs

Ja jeg tenker på pengene nå. Jeg deler jeg også, det er ikke det. Men er forskjell på å spandere hele tiden (sko, klær, middag, kino osv osv) og å dele alle utgifter, dele litt når man er ute og spandere av og til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...