Gå til innhold

Drittlei av de singel vennene mine!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har verdens beste kjærste og vi har vært sammen siden helt siden jeg var 18. Nå er jeg 30 og vi er samboere, og vi har kjøpt rekkehus og har fått barn.

De fleste vennene mine har hatt to, tre kjærester før de har møtt den rette, og de har også etablert seg men ikke alle har fått barn enda.

Så har jeg tre venninner som er helt håååpløse.

Hun ene går fra de ene gutten til den andre. Hun klarer jo aldri å møte noen. Hun studerer fortsatt, men er endelig ferdig til våren! Hun bor i kollektiv, så når hun begynner å jobbe skal hun vel kjøpe seg bolig.

Hun andre er veldig sjenert og har nok aldri blitt kysset engang. Tror hun sliter med dårlig selvtillit, men hun må da ta seg i nakken snart. Hun jobber som pleieassistent på sykehjem og har ikke fått seg utdannelse enda. Kanskje på tide å få seg et liv og få orden på livet når man er 30?

Min tredje venninne har orden på alt. Bra utdannelse og kjøpt seg fin leilghet. Men mann har hun ikke. Hun er så kresen, atte.

Jeg skjønner meg ikke på sånne mennesker som ikke bare får seg et liv? Er det så vanskelig? Det ligger å venter på de, også surrer de rundt på den måten?

Vi er blitt 30, og vi blir ikke yngre med årene...

Hvis de irriterer deg så mye at du må skrive om dem her inne, så dump dem og finn deg kun venninner som er i par allerede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...