Gå til innhold

Drittlei av de singel vennene mine!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Men det kan da ikke være noe gøy å sitte alene hver kveld og i helger? De aller fleste ønsker jo å møte noen å dele livet med?

Vet at ikke alle har lyst på barn, men det å møte noen å føle nærhet med?

Jeg tror mange føler seg ensomme og deprimerte fordi de er alene.

Hadde de kjedet seg og savnet nærhet hadde de vel funnet seg noen for lenge siden? Kvinner som ikke takler å være alene i det hele tatt har jo somregel noen. De blir gjerne mindre kresne da..

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Haha, ts er så sykt misunnelig på de single venninnene sine!

Nei, jeg er ikke misunnelig. Jeg har alt, jeg, og er veldig lykkelig :)

Men jeg vet de er litt misunnelig på meg, for de vil jo egentlig ha et sånt vanlig liv de også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest D_flatmajor

Til og med amøber har ett liv. Selv om de ikke har stasjonsvogn.

Ja, jeg tenkte det kanskje var nok å gå til anskaffelse av hvilken som helst slags levende organisme da TS sa "skaffe seg et liv". *skuffa* :(

Endret av D_flatmajor
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det kan da ikke være noe gøy å sitte alene hver kveld og i helger? De aller fleste ønsker jo å møte noen å dele livet med?

Vet at ikke alle har lyst på barn, men det å møte noen å føle nærhet med?

Jeg tror mange føler seg ensomme og deprimerte fordi de er alene.

Newsflash; ikke alle mennesker ønsker seg en partner! Noen trives best alene, eller med å "rote rundt". Heller ikke alle er "lagd" for parforhold. Og at du kritiserer venninna di for å være "for kresen", er jo bare teit. Hun kan jo se etter helt andre ting i en partner enn det du gjør... Dessuten tror jeg det er bra å være kresen om man leter etter den rette. Man skal jo tross alt da finne den som er rett for seg, ikke den som fungerer sånn for øyeblikket...

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hva er 'for sent'? Og har du talt med venninen din om hennes selvbilde? Og de 2 andre er FOR kresne? Har det ikke vært tilfellet for deg? Skjønner ikke hva problemet DITT er! Og om de andre du omtaler har er usikkert...

Hun som er så kresen, men har orden på alt,har fortalt meg at hun ønsker seg jo barn med tiden, men man vil jo også kjenner den potensielle mannen i noen år også, så derfor burde hun kanskje møte noen snart.

Men hun er så kresen, fordi hun vil han skal se sånn ut og ditt og datt!

Hun som bor i kollektiv og studerer bare roter rundt med mange forskjellige. Hun klarer liksom ikke å møte noen å slå seg til ro med. Hun er jo kjempegrei jente, men hun vet vel ikke hva hun vil ha enda. Eller så klarer hun rett og slett ikke møte noen... Men hun kan da ikke holde på slik til hun blir 40 heller, da!

Hun sjenerte venninnen min fikk en pepperbøsse i 30-årsgave ... det var kanskje litt stygt av de som kjøpte den, men hun lo iallfall med :fnise:

Kanskje hun skjønte at hun måtte få opp selvtilliten og gripe dagen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest D_flatmajor

Hun som bor i kollektiv og studerer bare roter rundt med mange forskjellige. Hun klarer liksom ikke å møte noen å slå seg til ro med. Hun er jo kjempegrei jente, men hun vet vel ikke hva hun vil ha enda. Eller så klarer hun rett og slett ikke møte noen... Men hun kan da ikke holde på slik til hun blir 40 heller, da!

JO!

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun som bor i kollektiv og studerer bare roter rundt med mange forskjellige. Hun klarer liksom ikke å møte noen å slå seg til ro med. Hun er jo kjempegrei jente, men hun vet vel ikke hva hun vil ha enda. Eller så klarer hun rett og slett ikke møte noen... Men hun kan da ikke holde på slik til hun blir 40 heller, da!

Hvorfor ikke egentlig? Jeg tror du sliter med å se situasjonene fra noe annet enn ditt eget synspunkt.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun som er så kresen, men har orden på alt,har fortalt meg at hun ønsker seg jo barn med tiden, men man vil jo også kjenner den potensielle mannen i noen år også, så derfor burde hun kanskje møte noen snart.

Men hun er så kresen, fordi hun vil han skal se sånn ut og ditt og datt!

Hun som bor i kollektiv og studerer bare roter rundt med mange forskjellige. Hun klarer liksom ikke å møte noen å slå seg til ro med. Hun er jo kjempegrei jente, men hun vet vel ikke hva hun vil ha enda. Eller så klarer hun rett og slett ikke møte noen... Men hun kan da ikke holde på slik til hun blir 40 heller, da!

Hun sjenerte venninnen min fikk en pepperbøsse i 30-årsgave ... det var kanskje litt stygt av de som kjøpte den, men hun lo iallfall med :fnise:

Kanskje hun skjønte at hun måtte få opp selvtilliten og gripe dagen?

Og øyensynligt lo du med. Eller mot, hva vet jeg? Du virker som om en Stepford-wife, Bree van de Kamp! Som om alle BARE er lykkelige om de lever DITT liv...kanskje du burde leve ditt EGET og ikke DERES (da mener jeg ditt og hans sitt).

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men hvorfor er du DRITTLEI av de single venninnene dine? Hvorfor er det et problem for deg at de er single?

Jeg vet at de vil ha en mann, og jeg vet at de er litt ulykkelige innerst inne.

Det er ikke alle single som er lykkelige singel, vet du ... TS.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JO!

Jo, jo, men når hun blir 40 er det vel på tide å slå seg til ro med noen. Hun må da klare å møte noen de neste 10 årene iallfall?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jo, jo, men når hun blir 40 er det vel på tide å slå seg til ro med noen. Hun må da klare å møte noen de neste 10 årene iallfall?

Så, hvor vanskeligt det må virke. Kan du ikke slappe av de neste 9 årene i det minste???!!! BREE! :rope:

Synes denne fake profilen eller denne fake tråden begynner å bli LITT slitsom og ikke så nesten-morsom som i starten! :sovne:

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun ene går fra de ene gutten til den andre. Hun klarer jo aldri å møte noen. Hun studerer fortsatt, men er endelig ferdig til våren! Hun bor i kollektiv, så når hun begynner å jobbe skal hun vel kjøpe seg bolig.

Haha, her kjenner jeg meg fullstendg igjen :D Kanskje du faktisk er venninna mi? Mistenker nemlig at noen av de som har den samme livsstilen, med mann, barn og rekkehus tenker det samme som deg. Men vet du hva? Det gir jeg f... i! Jeg kan fortelle deg at jeg har et svært innholdsrikt og godt liv med spennende studier, mange og lange reiser langt utenfor charter-sonen, og jeg møter mange spennende folk nesten daglig. Veldig spennende å bo i kollektiv, da dette er en flott måte å bli kjent med nye folk, som stadig stikker innom for å besøke samboerne mine. Du synes sikkert at jeg er teit som bor på 12-mannsrom på hosteller, men guess what? Jeg digger det! Blir kjent med folk fra hele verden, som inspirerer meg til å reise enda mer, noe jeg finansierer ved å ha strøjobber her og der, både innenlands og utenlands. Nei takk til A4 livet. Det kan jeg faktisk leve når jeg fyller 40.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner meg ikke på folk som dømmer venninnene sine fordi de ikke har tatt akkurat samme valg som deg i livet. Kan du ikke akseptere at folk er forskjellige?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...