CalidumCor Skrevet 16. november 2011 #101 Del Skrevet 16. november 2011 Ja det er jo BARE å gå ut og finne seg en mann å dele livet med! Like enkelt for alle det vettu Og man er jo ikke et fullverdig menneske før man har rota seg til å gjøre det heller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2011 #102 Del Skrevet 16. november 2011 Hva med meg? Jeg er en gamer, så jeg har flere liv! Katter har vel ni liv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 16. november 2011 #103 Del Skrevet 16. november 2011 Ja det er jo BARE å gå ut og finne seg en mann å dele livet med! Like enkelt for alle det vettu Og man er jo ikke et fullverdig menneske før man har rota seg til å gjøre det heller Noen kvinner er jo faktisk slik, de hopper fra et forhold rett til et annet. Hver gang lurer jeg på hvordan hun fant ham? Jeg brukte 5 år på å finne samboeren min.. Selvsagt kan man møte noen med en gang et forhold er slutt, men noen kvinner er aldri single...da tenker jeg at de nesten bare tar den første og beste fordi de ikke makter å være alene. At selskap kommer foran lykke.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ruphus Skrevet 16. november 2011 #104 Del Skrevet 16. november 2011 Det går like mye begge veier tror jeg. Men man legger vel mer merke til nedrakking på den situasjonen man selv er i. Ut fra hva jeg har registrert de årene jeg har vært inn og ut i dette forumet har singel-leiren stått for den verste, høyeste og klart mest dominerende og omfangsrike bjeffingen, uten at jeg har giddet å bry meg så mye med det (man har faktisk vært singel selv i mange år). Syntes bare det var på sin plass å poengtere dette nå, da denne tråden bekrefter dette så til de grader. Men det er helt sikkert et aldersnivåaspekt dette også, som på så mange andre felter på KG den senere tid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katten. Skrevet 16. november 2011 #105 Del Skrevet 16. november 2011 Katter har vel ni liv? Har brukt opp betraktelig fler enn det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest norah Skrevet 16. november 2011 #106 Del Skrevet 16. november 2011 For noen av oss så er det ingenting som høres mer nitrist ut enn å bo i rekkehus sammen med sin første kjæreste. Jeg får nesten litt frysninger av å se de tanketomme facebookoppdateringene til et par av disse som aldri flyttet fra hjembyen engang, og når jeg drar hjem og treffer på dem så er de akkurat som de var for 5-10 år siden, vi kan faktisk ha en helt identisk samtale som sist gang vi møttes. Total stagnasjon, det eneste som utvikler seg der er livvidden. Men når de står der og prater om barn og bikkje siden det er det eneste de kan, og om charterturen til Sydenland siden det er det eneste de har gjort siden sist som er i nærheten av å være spennende, så tenker jeg faktisk ikke "skaff deg et liv". Deres valg har åpenbart gjort dem meget lykkelige. De hadde aldri trivdes alene i en storby med en jobb som krevde mye av dem, et hektisk sosialt liv, dating, festing og reiser osv. Og jeg hadde aldri trivdes i et rekkehus sammen med Kjell-Ronny hvor helgas høydepunkt var fredagstaco. Folk blir lykkelige av forskjellige ting og må virkelig kjenne på at de tar valgene for seg selv og ikke fordi andre forteller dem at det er det som er lykken. Ojsann.....nå fikk jeg lettere frysninger - jeg er sammen med såogsi min første kjæreste(nesten hvertfall) fortsatt som 30åring, OG vi har bodd i rekkehus sammen!!! Med hage....Aldri vært i Syden dog... Men er akkurat nå alene i en storby med en jobb som krever mye, altfor mye øl og cafèturer....check check check...... Hjelpes...kanskje jeg ER Olga som bor med Kjell-Johnny - nei jeg mener,Ronny... Cuntzilla, du gir meg panikkangst! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cuntzilla Skrevet 16. november 2011 #107 Del Skrevet 16. november 2011 Ojsann.....nå fikk jeg lettere frysninger - jeg er sammen med såogsi min første kjæreste(nesten hvertfall) fortsatt som 30åring, OG vi har bodd i rekkehus sammen!!! Med hage....Aldri vært i Syden dog... Men er akkurat nå alene i en storby med en jobb som krever mye, altfor mye øl og cafèturer....check check check...... Hjelpes...kanskje jeg ER Olga som bor med Kjell-Johnny - nei jeg mener,Ronny... Cuntzilla, du gir meg panikkangst! Få deg et liv!!! Jeg satt det nok litt på spissen, jeg vet utmerket godt at mange lever fullverdige og givende liv i rekkehus med Kjell-Johnnyronny. Poenget mitt var vel bare at når slike som TS poster på facebook en lørdagskveld "da var unga i sengs, gubben har laga tacolasagne og snart er det idol :-)" så vil nok ikke alle de single venninnene hennes rive seg i håret av misunnelse og tenke at hun virkelig lever drømmen, slik som hun innbiller seg. Hennes definisjon på å ha et liv er en annens definisjon på å ikke ha det, folk er forskjellige. Jeg kunne godt tenke meg å møte en spesiell jeg også, men det å bli gift, smelt på tjukken og eie halvdelen av en vertikaldelt tomannsbolig er ikke kulminasjonen av min tilværelse som jeg konstant higer mot. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest norah Skrevet 16. november 2011 #108 Del Skrevet 16. november 2011 Få deg et liv!!! Jeg satt det nok litt på spissen, jeg vet utmerket godt at mange lever fullverdige og givende liv i rekkehus med Kjell-Johnnyronny. Poenget mitt var vel bare at når slike som TS poster på facebook en lørdagskveld "da var unga i sengs, gubben har laga tacolasagne og snart er det idol :-)" så vil nok ikke alle de single venninnene hennes rive seg i håret av misunnelse og tenke at hun virkelig lever drømmen, slik som hun innbiller seg. Hennes definisjon på å ha et liv er en annens definisjon på å ikke ha det, folk er forskjellige. Jeg kunne godt tenke meg å møte en spesiell jeg også, men det å bli gift, smelt på tjukken og eie halvdelen av en vertikaldelt tomannsbolig er ikke kulminasjonen av min tilværelse som jeg konstant higer mot. Å herregud. Det der hjalp ingenting - jeg ble nettopp forlova, og vi begynner med bollebakeprøving om sånn et år eller noe.....Og jeg VEDDER på at vi ender i en tomannsbolig. Godt jeg skal ta på meg en promiskuøs kjole og drikke øl til fredag. Før jeg aner ordet av det står jeg over tacomiddagen med i slapp sloggitruse og onepiece mens jeg trykker meg videre til allsang på grensen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 16. november 2011 #109 Del Skrevet 16. november 2011 Jeg gjør begge deler jeg, går gjerne i onepiece hjemme etter en lang dag. Skal på julebord med jobbjentene neste lørdag i dritkort sort kjole. men jeg ser ikke Allsang på grensen, DER går grensa. :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cuntzilla Skrevet 16. november 2011 #110 Del Skrevet 16. november 2011 (endret) Å herregud. Det der hjalp ingenting - jeg ble nettopp forlova, og vi begynner med bollebakeprøving om sånn et år eller noe.....Og jeg VEDDER på at vi ender i en tomannsbolig. Godt jeg skal ta på meg en promiskuøs kjole og drikke øl til fredag. Før jeg aner ordet av det står jeg over tacomiddagen med i slapp sloggitruse og onepiece mens jeg trykker meg videre til allsang på grensen. Slapp av. Før jeg vet ordet av det så vakler jeg rundt på et utested med restene av min alkoholskadete, herpesinfiserte kropp presset inn i en 20 år gammel Versace for HM-kjole og prøver å gjenfange min ungdom, desperat etter en manns berøring. Alle vet at dette er skjebnen til single kvinner. Du må huske at det å være enslig og gå ut på vift og drikke øl er bare morsomt til man er 29, etter dette så har noen bestemt at det er helt grusomt. Jeg skulle til å legge til at "så du er heldig som har sluppet unna denne skjebnen". Men så kom jeg på at min beskrivelse også passer nyskilte. Vi sees på en eller annen bruktbu av en nattklubb om 20 år snuppa! Endret 16. november 2011 av Cuntzilla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fridr Skrevet 16. november 2011 #111 Del Skrevet 16. november 2011 Herregud, TS. Har du virkelig ikke annet å foreta deg enn å bry deg om hva andre gjør? Blir trist når jeg hører slikt. La nå folk få leve slik de vil... Du minner meg om ei sur, gammel kjerring som rakker ned på andre for å opphøye seg selv. PATETISK! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest strykebrett Skrevet 16. november 2011 #112 Del Skrevet 16. november 2011 (endret) Jeg lurer egentlig mest på en ting. . Når går fristen ut? Og hva for slags forferdielig grusom ting er det som plutselig skjer når det er "for sent"? Endret 16. november 2011 av strykebrett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hmrk Skrevet 16. november 2011 #113 Del Skrevet 16. november 2011 Noen kvinner er jo faktisk slik, de hopper fra et forhold rett til et annet. Hver gang lurer jeg på hvordan hun fant ham? Jeg brukte 5 år på å finne samboeren min.. Selvsagt kan man møte noen med en gang et forhold er slutt, men noen kvinner er aldri single...da tenker jeg at de nesten bare tar den første og beste fordi de ikke makter å være alene. At selskap kommer foran lykke.. This. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 16. november 2011 #114 Del Skrevet 16. november 2011 Jeg lurer egentlig mest på en ting. . Når går fristen ut? Og hva for slags forferdielig grusom ting er det som plutselig skjer når det er "for sent"? Du visner og smuldrer bort i løpet av noen timer . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bachata Skrevet 17. november 2011 #115 Del Skrevet 17. november 2011 Når man skriver slike tråder, får man nok frem noe hos alle de som IKKE drømmer om å leve A4. Det vil også tilsi at det er en hel hærskare folk, både A4-ere, ikke A4-ere og wonnabe-ikkeA4-ere som ikke svarer. De av oss som svarer, er stort sett de som da ikke har eller hadde drømmen om A4. Jeg er en av dem, jeg drømte aldri om mann og barn, hus og stasjonsvogn. Kunne alltids likt å hatt en mann, men ikke avhengig av det for å ha et supert liv. Kan alltids hende jeg ender opp med rekkehus/tomannsbolig en gang uten at det er noen nedtur, men det er heller ikke en drøm jeg jager for å oppnå eller er sjalu på andre for å ha. Jeg traff mannen, kanskje får vi barn kanskje ikke, VI er forberedt på å leve ett spennende og innholdsrikt liv både sånn eller slik. Og om det mot all formodning skulle bli slutt, så vet jeg at jeg nyter livet mitt selv når jeg er singel, og føler ikke jeg mangler noe. så det å ikke drømme om, er ikke for alle det samme som at man kommer til å motarbeide å finne seg en mann, eller hyle av skrekk ved tanken på barn eller bolig sammen. Bare ikke en drøm, og ikke nødvendigvis åp det viset TS har det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knirke Skrevet 17. november 2011 #116 Del Skrevet 17. november 2011 Hahahaha.. takk for god underholdning, folkens. Det gjorde virkelig dagen! Jeg klarer ikke å bli provosert engang (og jeg er vanligvis lett å fyre opp). Jeg bare gleder meg til den dagen jeg skal sitte på gamlehjemmet og fortelle de samme historiene 100 ganger om da jeg var ung. Om da jeg dykket med hai, hoppet i fallskjerm, sto på snowboard og hadde sex med kjendiser. Og TS (eller tilsvarende) som sitter ved siden av er nødt til å høre på fordi gamlehjemmet er underbemannet og ingen kan trille vekk rullestolen hennes... Mens hun selv sitter og mumler over barnebarn som aldri ringer Ut fra hva jeg har registrert de årene jeg har vært inn og ut i dette forumet har singel-leiren stått for den verste, høyeste og klart mest dominerende og omfangsrike bjeffingen, uten at jeg har giddet å bry meg så mye med det Det er fordi alle A4-erne ikke er her. De henger på mammaforumet og diskuterer bæsjebleier, amme-BH'er og om fargen på kjøkkenskapdørene matcher Ikeagardinene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2011 #117 Del Skrevet 17. november 2011 Vet du hva TS? Jeg synes synd på deg. Mens du klager over at venninnene dine ikke har noe liv, så er du jo helt ute av stand til å se at det er DU som ikke har fått leve livet enda. Du har hatt den samme kjæresten siden du var 18 år. Hallo. Jeg tror du bare er en av disse kjemperedde damene som hoppa på den første og beste lokale helten som ville ha deg, fordi du i en alder av 18 var livredd for å ende opp singel og barnløs som 30-åring. Du må innse at vi ikke lever på 50-tallet, og i 2011 er generasjonene annerledes enn slik de var for seksti år siden. Det må de være fordi at samfunnet vårt er endret. Veldig mange mennesker blir ikke foreldre før godt oppi 30-åra nå. Disse menneskene har brukt de siste 15 åra av livene sine på reiser, utdannelser, crazy kjærlighetsforhold, følelsesmessige katastrofer, følelsesmessige fantastiske oppturer, fantastiske venner, dårlige venner, OPPLEVELSER. Kort sagt, disse menneskene har levd et liv fyllt av mye større kontraster enn det du har, dersom du har "fått deg en godt betalt jobb, 3,4 barn", og hatt samme kjæreste som da du var 18. Stakkars, stakkars deg, så lite du har opplevd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest Skrevet 18. november 2011 #118 Del Skrevet 18. november 2011 Jeg levde tacolasagnelivet som singel, gjorde ikke de spennende tingene da. Mye mer rufsete tilværelse i parforhold med barn, egentlig. Men lykkelig uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest to leirer Skrevet 18. november 2011 #119 Del Skrevet 18. november 2011 Stakkars, stakkars deg, så lite du har opplevd. Der går du i samme fellen som TS, konkluderer med at hun ikke har noe liv ut fra dine oppfatninger av hva som er et liv. Begge leirer går i skyttergraven i stedet for å akseptere at alle ikke har samme oppfatning av hva livet dreier seg om. Peace, love and understanding 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2011 #120 Del Skrevet 18. november 2011 Unnskyld for at jeg sier det TS men du høres ut som ei drittkjerring. Du kaller disse menneskene venner, hva kaller de deg? Ja, jeg er ei pingle og poster derfor anonymt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå