Gjest Bond Skrevet 16. november 2011 #81 Del Skrevet 16. november 2011 Tråden ryddet for innlegg skrevet under fullt navn og spekulasjoner Bond, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kine28 Skrevet 16. november 2011 #82 Del Skrevet 16. november 2011 Jeg har passert 30, ble singel i fjor, og skulle veldig gjerne hatt en ny kjæreste. MEN, siden jeg gikk ut av et dårlig forhold - er jeg veldig bevisst på at jeg ikke vil tilbake til noe lignende. Jeg er heller singel (og kresen) resten av livet, enn å være i et forhold som ikke fungerer. Har likevel venner som er/har vært i langvarige forhold og venninner som har vært single mer eller mindre hele livet. Vi har ikke alltid sammenfallende meninger og oppfatninger om hva som er riktig når det gjelder forhold, men jeg respekterer jo dem uansett hva slagt livssituasjon de er i. Og hvis jeg ikke gjorde det, ville vi vel strengt tatt ikke vært venner ... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 16. november 2011 #83 Del Skrevet 16. november 2011 Jeg tenker jo på de også, da. Jeg tenker jo at de burde møte noen snart før det er for sent. Jeg vet de egentlig vil møte noen, men de har ikke klart det enda. Venninnen min som hverken har utdannelse eller har hatt kjæreste, har veldig lyst på kjæreste. Det vet jeg. Men hun sliter sånn med dårlig selvtillit og selvbilde at jeg nesten lurer på om hun må gå til psykolog. Tror hun er ganske ensom. De to andre venninnene mine er litt sterkere der, men jeg vet jo at de tenker at de har lyst til å møte noen snart. Men det kommer ikke til å skje om man roter rundt, eller om man er kresen. Møte noen før det er for sent? For sent for hvem?? Det høres ut som det er du som har problemer med dette. Dette har da du ingenting med. Få deg et liv selv! Ikke heng deg oppi livene til de single venninnene dine!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sunshine23 Skrevet 16. november 2011 #84 Del Skrevet 16. november 2011 Få dere et liv? Må være det dummeste jeg har lest på lenge! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 16. november 2011 #85 Del Skrevet 16. november 2011 Forslag: Fortell venninnene dine det du skrev i denne tråden, så slipper du nok å irritere deg over de lenger. Da dumper deg nok, og prioriterer ekte venner i steden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest singel Skrevet 16. november 2011 #86 Del Skrevet 16. november 2011 Haha, synes det er motsatt eg. I min vennegjeng er det noen få som har fått seg kjæreste/samboer, og de har jo falt helt i do! De sitter hjemme med kjæresten og er aldri med på noe lengre, mens eg og mine single venner går på kino eller cafe eller shopping osv, ut på byn og har det gøy, reiser på turer, drar på trening og alt mulig. Spesielt når man får barn vil eg påstå at foreldrene ikke har noe særlig "liv" de første årene, da all fritid går med på å passe unger. Det er min mening ihvertfall=) Men eg liker å være singel da, da får eg tid til så mye mer og sitter sjeldent hjemme alene på kveldene! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hannee Skrevet 16. november 2011 #87 Del Skrevet 16. november 2011 Det du tenker er et liv er ikke nødvendigvis det andre tenker er et liv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
UnderCover Skrevet 16. november 2011 #88 Del Skrevet 16. november 2011 Nei, jeg er ikke misunnelig. Jeg har alt, jeg, og er veldig lykkelig Men jeg vet de er litt misunnelig på meg, for de vil jo egentlig ha et sånt vanlig liv de også. Sistedelen av HI var latterlig. Over til dette. De er hvertfall IKKE misunnelig på dine tanker og holdninger til andre "uten et liv". Og det er de nok sjeleglad for. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2011 #89 Del Skrevet 16. november 2011 Hun studerer fortsatt, men er endelig ferdig til våren! Hun bor i kollektiv, så når hun begynner å jobbe skal hun vel kjøpe seg bolig. Uff. Jeg kunne ALDRI tenkt meg ei venninne som straks er ferdigstudert, skaffer seg jobb og kjøper leilighet. Har rett og slett ikke plass til sånne i livet mitt. Venninnene mine er enten født med mastergrad og arvet bolig eller blir aldri ferdig med studiene sine og bor i kollektiv resten av livet. Ditt eksempel er hårreisende og det har jeg aldri sett i min vennegjeng. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ruphus Skrevet 16. november 2011 #90 Del Skrevet 16. november 2011 Hmm, har ikke lest alle innleggene i denne tråden, men må si jeg reagerer på den røde tråden i de jeg HAR lest. Nemlig at det å leve i et samboerskap/ekteskap, få barn, evt bikkje og stasjonsvogn rakkes ned på og dømmes i en grad at man skulle tro det måtte være siste tenkelige tilværelsesform i denne verden! Det kan lett virke som at majoriteten av KG`s brukere er tro kopier av Sex and the city-gjengen, Sex og singelliv-tilbedere av rang, og at det som kalles A4-liv for enhver pris ikke bør nevnes i dette fora, for DA tar det pinade fyr så det holder assa... Når det er sagt (og uten å favorisere noen av leirene sånn egentlig) synes også jeg det kanskje lå litt vel mye nedlatenhet innbakt i TS syn på sine single venninner. Ting kommer så avgjort ikke av seg selv i denne kronglete verden, og alle er ikke automatisk klare for mann, unger og Mondeo når de passerer 30. Så TS, gi dine venninner tid på seg, så KANSKJE de etterhvert finner noen de også, men ikke kapp hue av de om det likevel ikke skulle skje. Man kan da være gode venninner selv om den ene er singel... Til alle dere andre singelliv-tilbedere, prøv nå for guds skyld å fatt at det fins gode grunner for også å finne seg en livsledsager, stifte familie og alt det derre kjedelige A4-dritet. Om ingen skulle det dør vi faktisk ut, enkelt og greit. Er dèt greit kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 16. november 2011 #91 Del Skrevet 16. november 2011 Hmm, har ikke lest alle innleggene i denne tråden, men må si jeg reagerer på den røde tråden i de jeg HAR lest. Nemlig at det å leve i et samboerskap/ekteskap, få barn, evt bikkje og stasjonsvogn rakkes ned på og dømmes i en grad at man skulle tro det måtte være siste tenkelige tilværelsesform i denne verden! Det kan lett virke som at majoriteten av KG`s brukere er tro kopier av Sex and the city-gjengen, Sex og singelliv-tilbedere av rang, og at det som kalles A4-liv for enhver pris ikke bør nevnes i dette fora, for DA tar det pinade fyr så det holder assa... Når en side av leiern blir rakket ned på, har den siden en tendens til å rakke ned på den som begynte. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ruphus Skrevet 16. november 2011 #92 Del Skrevet 16. november 2011 Når en side av leiern blir rakket ned på, har den siden en tendens til å rakke ned på den som begynte. Unnskyld, glemte å skrive at jeg tenkte generelt når jeg skrev om det å rakke ned på A4`rne. Ikke bare i denne tråden... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 16. november 2011 #93 Del Skrevet 16. november 2011 Unnskyld, glemte å skrive at jeg tenkte generelt når jeg skrev om det å rakke ned på A4`rne. Ikke bare i denne tråden... Det går like mye begge veier tror jeg. Men man legger vel mer merke til nedrakking på den situasjonen man selv er i. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2011 #94 Del Skrevet 16. november 2011 Til alle dere andre singelliv-tilbedere, prøv nå for guds skyld å fatt at det fins gode grunner for også å finne seg en livsledsager, stifte familie og alt det derre kjedelige A4-dritet. Om ingen skulle det dør vi faktisk ut, enkelt og greit. Er dèt greit kanskje? Og hvor foreslår du så at vi finner disse menna hen? Skal vi hoppepå noen stakkars menn på toget? I køen på rema? På gudstjeneste? Please tell me! Er ikke alle som finner en mann selv om de vil. Må være noe som heter KJEMI i tillegg til at det må være gjensidig attraksjon. Virker som veldig mange i forhold tror det er like lett å få tak i en mann som det er å kjøpe brød.. sorry ass, men det er det ikke! TS, la de single venninnene dine være i fred. Du gjør det bare verre, enkelt og greit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 16. november 2011 #95 Del Skrevet 16. november 2011 Synes kvinner som må ha en mann i livet sitt for enhver pris er patetiske. De er aldri single mer enn 14 dager, er mørkredde, klarer ikke slå en spiker i veggen eller fylle olje på bilen. Hjelpeløse mennesker er det værste jeg vet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
muffin26 Skrevet 16. november 2011 #96 Del Skrevet 16. november 2011 Hva skal du gjøre når du fyller 35 og mannen din kanskje er utro eller finner seg seg en annen. Tenkt du er er da 35 og singel. Nei vettu hva da må du rett og slett bare grave deg ned. Går ikke ann å ha et liv uten mann og barn. IDOT er du rett og slett og en dårlig venn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hege Skrevet 16. november 2011 #97 Del Skrevet 16. november 2011 Jeg tenker jo på de også, da. Jeg tenker jo at de burde møte noen snart før det er for sent. Jeg vet de egentlig vil møte noen, men de har ikke klart det enda. Venninnen min som hverken har utdannelse eller har hatt kjæreste, har veldig lyst på kjæreste. Det vet jeg. Men hun sliter sånn med dårlig selvtillit og selvbilde at jeg nesten lurer på om hun må gå til psykolog. Tror hun er ganske ensom. De to andre venninnene mine er litt sterkere der, men jeg vet jo at de tenker at de har lyst til å møte noen snart. Men det kommer ikke til å skje om man roter rundt, eller om man er kresen. HAH! jeg vil heller være kresen og finne noen jeg virkelig vil være med, enn å ta hvasomhelst for å bare ha noen. DET er tragisk det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 16. november 2011 #98 Del Skrevet 16. november 2011 For en drittkjerring TS er. Hun fortjener ikke vennene sine i hvert fall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 16. november 2011 #99 Del Skrevet 16. november 2011 Faktisk TS så har jeg hatt slike tanker som har fart forbi, nærmest som en impuls.. det er noe jeg lar ligge og ikke noe jeg handler etter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katten. Skrevet 16. november 2011 #100 Del Skrevet 16. november 2011 Hva med meg? Jeg er en gamer, så jeg har flere liv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå