Gå til innhold

Leve videre med utro partner...


Sweet77

Anbefalte innlegg

Anonym bruker #30:

Akkurat dette jeg mener jeg også! Kjenner følelsen veldig godt igjen, og er ikke det minste i tvil om at jeg tok det riktige valget. Ihvertfall for oss.

Vil også legge til at vi fortsatt holder sammen nå mange år senere, og fikk faktisk et bedre forhold etterpå. Vi trengte kanskje den oppvekkeren, for ingenting er en selvfølge.

Og jeg føler meg slett ikke annenrangs. Bare noen erfaringer rikere, og litt klokere. VI kommer ikke til å gå i denne fella en gang til. Men mange av dere andre kommer til å gjøre det, dessverre.

Hilsen anonym bruker #29

#29: Takk.

Og jeg tviler ikke, jeg heller. For det kan jeg jo ikke - å elske noen under tvil unner jeg verken meg selv eller ham, når vi nå en gang har valgt å leve sammen.

Så rart: I dag har jeg tenkt en del på hva som faktisk skjedde. Det er trist, men likevel så fjernt. Har tenkt på morgenen vår sammen - Vi lo. Han sang. Og ropte jeg elsker deg før han løp ut døren.

Jeg har det fint. Og som du sier: -Bare noen erfaringer rikere, og litt klokere.

Og til alle dere andre, som dessverre, enten er midt i det, eller som en gang kommer til å oppleve det:

Huff. Og lykke til!

Hilsen anonym brukes #30

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...