Gå til innhold

Kan vi ikke være ærlige?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jo det er de. Gjerningsmenn med flerkulturell bakgrunn er overrepresentert i alle typer voldtekter.

https://www.politi.no/vedlegg/lokale_vedlegg/oslo/Vedlegg_1309.pdf se tabell 30

http://www.document.no/2011/05/ikke-vestlige-gjerningsmenn-betydelig-overrepresentert/

Du kan jo ikke komme med document no for å underbygge påstandene dine... Dessuten er det fortsatt større sjangs for å bli voldtatt på et natchspiel med bekjente. En det er for en dame å bli utsatt for en overfallsvoldtekt når hun går hjem fra byen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg synes bare man skal tenke over sin egen sikkerhet, og da tenker jeg f.eks. at man ikke bruker pirattaxi, eller går alene gjennom den mørkeste parken i byen. Sånt en kan unngå.

Det jeg prøver å si er at dette ikke alltid er nok. Jeg føler meg ikke høy i hatten når jeg skal gå ute lenger, uansett situasjon så lenge mørket har lagt seg. Jeg liker ikke å gå til jobb, jeg liker ikke å besøke venner, jeg liker ikke å gå til byen, jeg liker ikke å gå hjem fra byen. Jeg har alltid anstendig med klær på meg, og nå som det er vinter er det enda mer. Allikvel har jeg opp til flere ganger fått sendt ekle kommentarer etter meg som får meg til å føle meg veldig utrygg.

Er dette den nye virkeligheten jenter må begynne å innrette seg med?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dette den nye virkeligheten jenter må begynne å innrette seg med?

Det er noen av oss innvandrere som synes det nå har blitt for mange innvandrere i Norge, og en del ødelegger for oss andre som har bodd her en ganske lang stund.

Det er også slik at hvis det fortsetter slik så er det absolutt den nye virkeligheten norske jenter (og gutter) må innfinne seg vil være fremtiden. Med mindre man tar noen ordentlige grep da...

Jeg som muslim mener at man skal ha OPPLÆRING for innvandrere som kommer til Norge i hvordan man skal oppføre seg her i landet, norske koder og skikker.

Til nød lukkede asylmottak hvis ikke det hjelper.

Hjelp når man eventuelt har fått opphold.

Utkastelse hvis man begår overgrep/voldtekt og annen kriminalitet. Være streng på dette for jeg begynner å bli utrolig LEI av at det skal gå utover mine hver gang slikt skjer.

Jeg vet om folk som har null respekt for kvinner i sine egne miljøer og det viderefører de til norske kvinner.

De går på norskkurs men vil ikke hilse på læreren hvis denne er en kvinne (det gjør man jo vanligvis i Norge), de vil ikke snakke hvis det er kvinner i rommet- kvinner er underlagt mannen og mannen kan gjøre hva han enn vil. Her er det et stort problem!

Endret av Aliyyah
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan vi ikke for en gangs skyld være helt ærlige og innrømme at det er den massive innvandringens skyld at jeg norske kvinner ikke lenger har bevegelsesfrihet nattestid i hovedstaden? Det hjelper ikke med mer politi eller flere natteravner, det blir bare flere og flere innvandrere og man kan ikke overvåke hvert kratt eller sidegate 24/h.

Noen som har noe godt forslag for hva vi må gjøre med dette problemet. Det blir vanskelig å kaste ut alle sammen med det første. Søsteren min ble gruppevoldtatt av innvandrere og hun fikk ødelagt livet sitt fullstendig. Hvor mye mer skal vi tåle? Har vi ikke nok med våre egne idioter, hvorfor skal vi importere farlige folk på rullebånd? Jeg savner en seriøs debatt uten floskler som rasisme og stigmatisering. For hver uke man utsetter viktige beslutninger vil kvinner lide. Om ti år kan ikke kvinner lenger gå ut på dagtid, det er min spådom.

Så ingen norske men voldtar? Hell og lykke med denne tråd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan vi ikke for en gangs skyld være helt ærlige og innrømme at det er den massive innvandringens skyld at jeg norske kvinner ikke lenger har bevegelsesfrihet nattestid i hovedstaden? Det hjelper ikke med mer politi eller flere natteravner, det blir bare flere og flere innvandrere og man kan ikke overvåke hvert kratt eller sidegate 24/h.

Noen som har noe godt forslag for hva vi må gjøre med dette problemet. Det blir vanskelig å kaste ut alle sammen med det første. Søsteren min ble gruppevoldtatt av innvandrere og hun fikk ødelagt livet sitt fullstendig. Hvor mye mer skal vi tåle? Har vi ikke nok med våre egne idioter, hvorfor skal vi importere farlige folk på rullebånd? Jeg savner en seriøs debatt uten floskler som rasisme og stigmatisering. For hver uke man utsetter viktige beslutninger vil kvinner lide. Om ti år kan ikke kvinner lenger gå ut på dagtid, det er min spådom.

Fy faen, hvor dum er du? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så ingen norske men voldtar? Hell og lykke med denne tråd!

Hun skriver faktisk at "vi har mer enn nok med våre egne idioter".

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg prøver å si er at dette ikke alltid er nok. Jeg føler meg ikke høy i hatten når jeg skal gå ute lenger, uansett situasjon så lenge mørket har lagt seg. Jeg liker ikke å gå til jobb, jeg liker ikke å besøke venner, jeg liker ikke å gå til byen, jeg liker ikke å gå hjem fra byen. Jeg har alltid anstendig med klær på meg, og nå som det er vinter er det enda mer. Allikvel har jeg opp til flere ganger fått sendt ekle kommentarer etter meg som får meg til å føle meg veldig utrygg.

Er dette den nye virkeligheten jenter må begynne å innrette seg med?

Hvis du leser innleggene hans så er det ikke det han skriver.

Det er da ingen i tråden som sier at jenter ikke skal kunne gå ut lenger, da tolker du innleggene veldig feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun skriver faktisk at "vi har mer enn nok med våre egne idioter".

Ja, men idioten legger vekt på alle andre menn uten for landet vårt. Og det er mindre enn intelligent. Desuten er vedkommende Anonym! Det er dummere enn en spiker i en lort!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men idioten legger vekt på alle andre menn uten for landet vårt. Og det er mindre enn intelligent. Desuten er vedkommende Anonym! Det er dummere enn en spiker i en lort!

:klo:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men idioten legger vekt på alle andre menn uten for landet vårt. Og det er mindre enn intelligent. Desuten er vedkommende Anonym! Det er dummere enn en spiker i en lort!

Ja, dette var virkelig et intelligent innlegg, det får en si :fnise:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du leser innleggene hans så er det ikke det han skriver.

Det er da ingen i tråden som sier at jenter ikke skal kunne gå ut lenger, da tolker du innleggene veldig feil.

Jeg har heller aldri skrevet noe om at man ikke skal gå ut lenger. Eller har jeg det, siden du tydeligvis leser alle innlegg veldig godt?

Jeg kan vel nesten skrive akkuratt det samme som du siterte meg med, fordi det er ett svar som passer like godt til din kommentar.

... "Det jeg prøver å si er at dette ikke alltid er nok".

Jeg ser stadig disse argumentene at jenter har mye skyld i voldtekter selv når de går hjem fra byen og lignende, det jeg ønsker å belyse er at voldtekter skjer ikke bare med halvnakne fulle tenåringer. Folk har blitt overfalt midt på lyse dagen også! Så da spør jeg igjen, hvor går grensen? Når skal vi slippe å høre at det er vi som gjør noe feil? Og når skal det faktisk komme noen ordentlig forebyggende tiltak?

Endret av hederlig
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Sol Niger
Folk har blitt overfalt midt på lyse dagen også! Så da spør jeg igjen, hvor går grensen? Når skal vi slippe å høre at det er vi som gjør noe feil? Og når skal det faktisk komme noen ordentlig forebyggende tiltak?

Denne kampen mellom kjønnene og dette med motstanderen Satan er og blir for det moderne mennesket ren sci-fi, så lenge en ikke ser hvordan underbevisstheten og dødens tre henger i hop med fordreiningen som i dag kalles for lyst.. så blir det som det blir.

Det er tullete og ikke minst shituf/ shirk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...