Gå til innhold

Hvor mye oppmerksomhet får dere, jenter?


Gjest Sebastian

Anbefalte innlegg

Jeg fikk ikke så mye oppmerksomhet før, men jeg har kommet inn i et nytt miljø nå, og der får jeg en GOD del oppmerksomhet. Koselig det, men det er kun én av dem jeg vil ha oppmerksomhet fra :rodmer: Tror jeg får en del oppmerksomhet fordi jeg er selvsikker, sjarmerende og generelt ikke redd for å si det jeg tenker på. Er nok ganske morsom også. Jeg er ikke drop dead gorgeous da, har noen kg for mye, men er ganske søt i ansiktet. Fikk nå høre på fredagskvelden at jeg er deilig av to forskjellige gutter jeg var med da ;) Det var gøy, som sagt, har ikke fått høre det så mye før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kva er eigentleg flørting? Kallar folk det flørt viss ein person av motsatt kjønn smiler til deg, pratar hyggeleg eller spøkjer? Det er jo berre vanleg kommunikasjon?

Flørting for meg har mye med blikkontakt å gjøre, og at man tar litt på hverandre (f.eks. en hånd på armen). Jeg flørter egentlig mest med blikket, litt sånn lurt blikk og et lurt smil hvis du skjønner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ikke på det som flørt hvis noen smiler eller prater hyggelig eller spøker. Man merker det relativt fort hvis noen flørter med deg, eller hvis noen bare er normalt hyggelige. Jeg merker i hvertfall forskjellen.. Det går på holdning, pratemåte, hva man gjør med hendene, hva man sier osv..

Viss fløritinga blir veldig åpenberr merkar jo eg det og, men då blir det berre ekkelt, tykkjer eg, og då trekk eg meg unna.

Flørting for meg har mye med blikkontakt å gjøre, og at man tar litt på hverandre (f.eks. en hånd på armen). Jeg flørter egentlig mest med blikket, litt sånn lurt blikk og et lurt smil hvis du skjønner.

OK, det ser ikkje eg på som flørting, i alle fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye. Jeg er veldig pen(nå får jeg vel "janteloverne" etter meg...), og er veldig hyggelig. Mange gutter synes jeg ser "bitchy" og overlegen ut i personlighet, men når de blir kjent med meg blir de overrasket over hvor utrolig hyggelig jeg er. :)

Det er en regel jeg aldri har sett slått feil: sier noen om seg selv at de er veldig pene er de aldri veldig pene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flørting for meg har mye med blikkontakt å gjøre, og at man tar litt på hverandre (f.eks. en hånd på armen). Jeg flørter egentlig mest med blikket, litt sånn lurt blikk og et lurt smil hvis du skjønner.

Du er hvertfall ingen flørteekspert. Før i tiden var det der faktisk en normal samtale, altså å ta litt på hverandre å holde blikkontakt. Vanlig folkeskikk det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Viss fløritinga blir veldig åpenberr merkar jo eg det og, men då blir det berre ekkelt, tykkjer eg, og då trekk eg meg unna.

OK, det ser ikkje eg på som flørting, i alle fall.

Det som er vanlig da er at gutten flørter mye, mens jenta bare sitter der og fniser og ser på som fin pynt. Så tror hun at hun flørter. De fleste jenter er relativt primitive når det kommer til kunnskap om noe som helst egentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror jeg er helt gjennomsnittlig når det kommer til utseende, og er nok mer søt enn jeg er blendende vakker. :sjenert: Det å bli sjekket opp på en helt vanlig mandag har jeg aldri opplevd. Og når jeg i tillegg er elendig på å oppdage interesse fra det motsatte kjønn sånn generelt (også på byn), sier det seg selv at det ikke blir voldsomt med oppmerksomhet på meg. :fnise:

Red: Tror ikke det heter "skjekket"

Endret av Bonito
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hvorfor får du denne oppmerksomheten. er det fordi du er pen? Er snill/sjarmerende? eller? da mener jeg hvor mye oppmerksomhet dere får av gutta..

Jeg bare lurer...

jeg fikke oppmerksom het fra nesten alle som såg meg

fike oftest kommentarer som delig sexy og nydelig

nå har jeg gått opp i vekt og den eneste kommentaren jeg for er hun er søt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, jeg ser på så mange damer og menn jeg kan når jeg er ute i det offentlige.. Jeg synes det er interessant å se ulike folk. Har inntrykk av at mange damer opplever det som om jeg har et godt øye for dem, og det virker det som om mange her inne også tror når menn ser på dere.

Det trenger faktisk ikke å bety noe som helst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får som regel sjeldent oppmerksomhet, anser meg selv for å være midt på treet? :sjenert:

Jeg tror alltid at jeg har noe i ansiktet, eller knappet skjorten feil osv hvis noen ser på meg :fnise: Blir like overrasket hver gang jeg blir sjekket opp, litt selvtillits boost er ikke dumt inni mellom :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som er vanlig da er at gutten flørter mye, mens jenta bare sitter der og fniser og ser på som fin pynt. Så tror hun at hun flørter. De fleste jenter er relativt primitive når det kommer til kunnskap om noe som helst egentlig.

Viss nokon flørtar mykje med meg, sit eg garantert ikkje og "fniser og ser på som fin pynt. Så tror hun at hun flørter." Eg likar ikkje sånn "ekstrem" flørting, type "hei søta, fin rumpe du har da" og det tykkjer eg verkeleg eg har rett til ikkje å like.

Primitive når det kjem til kunnskap? Kva i all verda meiner du med det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...