Gå til innhold

Dagene til Misteltein

Gjest Misteltein

Anbefalte innlegg

Gjest Misteltein

Ny dagbok. :popcorn:

Jeg er en jente på 22 år som er alenemor til en liten gutt. På morningen når han våkner så hører jeg en halvtrøtt gutt som sier: ma'ma, ma'ma, ma'ma. Når han er trist så sier han ma'ma, også kommer han løpende. :hjerte: Han er i en periode hvor han prøver å lære seg flere ord. Han snakker masse. I dag så har han pekt på alt, og kalt det for hund. :fnise:

Jeg har alltid vært interessert i matematikk, men i det siste har jeg begynt å interessere meg mer og mer i fysikk. Det jeg syns er mest spennende (for øyeblikket) er oseanografi, og kosmologi. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Misteltein

Jeg har lagt den lille gutten min. Det var full nekt på for noe som helst soving på dagen, men han han var stuptrøtt 17 så jeg ordnet han, og la han. :)

I dag skal jeg gjøre litt skolearbeid, lete fram adressene til julekortene, og bestille noen julegaver. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Misteltein

Jupp! :popcorn:

Jeg er trøtt i dag! Jeg måtte lete og lete i går etter busskortet mitt. Var ikke helt med på skolen! :fnise: Samtidig, måtte jeg bære en blytung sekk! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Misteltein

:klem:

------

I morgen skal L og jeg ut tenker jeg. Finne på et eller annet. Kanskje se litt åp noen julegaver. Uff, jeg mangler julegaver. En del har jeg ikke peiling på hva jeg skal gi en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Annonse

Gjest Misteltein

:klemmer: Hvordan går det?

Det går bra. Jeg har masse fravær fra skolen, og prøver febrilsk å ta igjen hva som har blitt gjennomgått. Hvordan går det med deg?

Endret av Misteltein
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, sender en pm!

Huff, travelt med mye fravær.. Husker godt slutten av graviditeten! Det er tungt når en må ta igjen mye!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Misteltein

Ja, men sånn er det med sykt barn. Får ikke gjort noe med det, egentlig. Jeg prøver i tilegg til å komme meg litt igjennom R1 pensumet, så tja...... Sånn kan det gå! Samtidig, så har jeg dårlig samvittighet over at han lille har (to) lange dager i barnehagen (7 timer).

Skulle du ha eksamen snart?

Endret av Misteltein
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel alltid sånn i perioder. Men det går! Bare kanskje ikke alltid som man har tenkt :)

Ja, jeg har eksamen i religion på mandag. Gruer meg, for jeg har ikke lest noe særlig. Har liksom hatt andre ting i hodet... Så dette blir en intensiv og jævlig uke, men det skal bli godt å legge seg mandags kveld. Vi har også vært syke her. Eller, vi er det vel ennå... Heldigvis på bedringens vei! Håper det for mini der også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Misteltein

:heia:

Det kommer til å gå bra! Det blir en lang uke, men det kommer til å gå bra! Her så er det heldag snart. Blir noen lange og intensive uker her, også!

Godt å høre at hun er på bedringens vei!! :)

Endret av Misteltein
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Misteltein

Vi kommer nok i mål, begge to :duskedame:

Ja!!! :duskedame:

Gleder meg til juleferie!!!

Endelig skjønte jeg hvem du er :fnise: Kjekt at du ikke forsvant helt!

Hehe! Bare gjemte meg litt :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Misteltein

mmmmmm! kaker med smør og havremelk er knall! :hjerte:

Nå er det bare å starte kjøret her på skolen, også er det juleferie, ja, juleferie!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Misteltein

Bare i morgen igjen.....

Jeg følte at det gikk helt greit i dag, heldigvis. Ikke noe sånn supergod følelse, men helt greit. :)

Men fyttikatta! Nå er jeg sliten. Gleder meg til å ha juleferie!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pysepusen

Hurra for deg som snart har juleferie! :hoppe: Her er det en bunke tentamener, en med samfunnsfagprøver og ikke minst en hel del julekos før ferien slår til :nisse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Misteltein

Hurra for deg som snart har juleferie! :hoppe: Her er det en bunke tentamener, en med samfunnsfagprøver og ikke minst en hel del julekos før ferien slår til :nisse:

Du skal rette.....? Og, uff, samfunnsfagprøver. :sjenert:

Nå er det hvert øyeblikk juleferie! :duskedame:

Endret av Misteltein
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...