Gå til innhold

Dagene til Misteltein


Gjest Misteltein

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest pysepusen

Du skal rette.....? Og, uff, samfunnsfagprøver. :sjenert:

Nå er det hvert øyeblikk juleferie! :duskedame:

Ja, jeg retter og retter! ;) Og det tar tiiiiid :sukk: *stønn*

Lykke til med juleferie! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pysepusen

Stakkar liten! :troest: Håper han kommer seg!

Her har vi også syk gutt. Jeg håper, håper, håper at de finner ut hva som er galt med ham, hvis ikke ser det ut som det blir en jul på sykehuset :sukk:

God jul forresten! :nisse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Misteltein

Stakkar liten! :troest: Håper han kommer seg!

Her har vi også syk gutt. Jeg håper, håper, håper at de finner ut hva som er galt med ham, hvis ikke ser det ut som det blir en jul på sykehuset :sukk:

God jul forresten! :nisse:

Sykehus? :haar: God bedring :troeste: Håper han er bedre....

Han begynner å komme seg litt nå, bitelitt. God jul til dere. :nisse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Misteltein

Dagene er litt tunge nå. Her har det som sagt vært sykdom i huset, og nå smitter det over på meg. Ørene mine. Fy!

Jeg hadde egentlig tenkt å gjøre litt skolearbeid i ferien, men gidder ikke. Masse tiden sammen med klumpen min! :hjerte::rodmer: Også, må jeg ha litt tid for meg selv. :) Får gjøre skolearbeid når jeg begynner på skolen igjen, men aner ikke når det er. Det som er litt positivt å gå på skole nå er at vi har alle feriene sammen, alle i romjulen uten stress på jobb. Knall!

Her så forstår han fryktelig mye om dagen, tror jeg. Men for en vilje han har. :daane: Og, som han skriker! :haar:

Ikke vil han pusse tenner, ikke vil han skifte bleie, ikke vil han klippe neglene, ikke vil at jeg skal kle på han, ikke vil han at jeg skal ta på han sko...... Gjør selv!!!! :snurt:

Han vil leke med melkekartongen, juicekartongen, romstere i kjøleskapet, leke med skuffene osv. :fnise:

Endret av Misteltein
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 uker senere...
Gjest Misteltein

17 måneder i morgen.

Her har det skjedd litt i det siste.

Jeg må kutte brød, og kumelk. Vet ikke helt hva jeg skal spise istedenfor. Jeg må antageligvis kutte havregrynsgrøt, også. Sukk! Akkurat, nå så smører jeg meg loff med diverse pålegg som f.eks leverpostei, kaviar, og alt mulig sunt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Misteltein

Jeg håper å kvikne til om dagen. Jeg føler meg ikke bra, men med tanke på karakterene som jeg fikk til jul så skal jeg bite tenna sammen til sommeren. Nå er det snart vinterferie, heldigvis, og jeg håper å få tatt meg inn litt ved hjelp av den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Gjest Misteltein

Snart har jeg et lite nurk på halvannet!

Dæven, altså!

Jeg gleder meg litt det blir varmere i været. Det er litt stress å kle på han nå. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 4 uker senere...
Gjest Misteltein

Trøtt.....

Dagene bare går, går og går.... Men nå er vi snart ferdig! Bare to måneder igjen, sånn cirka! Bare to måneder! JA! JA! JA! JA! JA! JA!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Send meg en PM om du vil skravle litt om det, evt. huk tak i meg på facebook.

:Nikke: Will do! Takk snille :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...