Gjest Adeline*Jouvin Skrevet 16. oktober 2012 #641 Del Skrevet 16. oktober 2012 Hei Adeline Jeg vet ikke hva fagene dine er, eller hvor tungt det må være, men kanskje det å selv kunne oppleve på kroppen hvordan det er, gjør deg til en bedre student/utdannet? Må du si noenting til familien? De har vel heller ingenting å gjøre med hva du velger? Kanskje gi deg selv et par dager, snakk med læreren din. Kanskje din reaksjon er mer normal i undervisningen enn du tror? Kanskje du ser om en liten stund, at reaksjonen din var verdt det? Jeg skjønner at ting er tungt, og at du har mye tanker for tiden - ta vare på deg selv!! Stooor stoor klem!! Ja, jeg har tenkt tanken.. men jeg vet ikke hvordan eller hva jeg skal si til læreren. Hun er... utrolig dyktig, men hun kan være ekstremt ubehagelig og hard til tider. Og akkurat nå har jeg ikke mot nok til å snakke med henne. Er bare helt utslitt...med en uggen følelse i magen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adeline*Jouvin Skrevet 16. oktober 2012 #642 Del Skrevet 16. oktober 2012 Det var godt når sambo kom hjem fra skolen. Han hadde kjøpt sjokolade til meg og jeg fikk ligge i armene hans mens han trøstet meg. Jeg føler meg mye bedre nå. Men er fortsatt helt utslitt og gruer meg til i morgen... Får bare ta en dag om gangen. I morgen begynner jeg på de nye tablettene, forresten! Og fredag 26.okt skal jeg på innvendig UL for å se om det er noe særlig til aktivitet:) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CathrineMic Skrevet 16. oktober 2012 #643 Del Skrevet 16. oktober 2012 Snille sambo som kom hjem med sjokolade til deg, og trøstet deg Blir spennende å se den 26 hvordan det har gått Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 16. oktober 2012 #644 Del Skrevet 16. oktober 2012 Stor klem til deg, Adeline Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest roseduft Skrevet 16. oktober 2012 #645 Del Skrevet 16. oktober 2012 Hei Vet ikke helt hvor jeg kom over deg, men leste litt rundt på Forum, så trykket jeg tilfeldigvis på dagboka de, og har nå skumlest litt gjennom den Om jeg forstå riktig har dere prøvd nå i over ett år..og du har vært gjennom runder med pergotime osv..uten hell.. Selv har jeg akuratt tatt min første pergotime, så venter i spenning på EL..om den i det heletatt skjer da.. All ære til deg og din tålmodighet. Skal følge deg videre, og håper spiren sitter snart hos dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adeline*Jouvin Skrevet 17. oktober 2012 #646 Del Skrevet 17. oktober 2012 Hei Vet ikke helt hvor jeg kom over deg, men leste litt rundt på Forum, så trykket jeg tilfeldigvis på dagboka de, og har nå skumlest litt gjennom den Om jeg forstå riktig har dere prøvd nå i over ett år..og du har vært gjennom runder med pergotime osv..uten hell.. Selv har jeg akuratt tatt min første pergotime, så venter i spenning på EL..om den i det heletatt skjer da.. All ære til deg og din tålmodighet. Skal følge deg videre, og håper spiren sitter snart hos dere Hei, Roseduft! Ja, det stemmer at vi har prøvd i litt over ett år nå. Og pergo funket jo bare den første gangen, men det klaffet ikke for oss da heller. Har bare gått på pergo ca 3-4 ganger med trippeltur, men er ikke så glad i å ta tabletter som ikke har noen virkning til slutt. Så jeg må innrømmet at jeg er veldig spent på Letrozol, som jeg begynte på i dag Men jeg håper og krysser alt som bør krysse, at pergotime fungerer for dere! Har jo lest en haaaug med historier hvor pergo har funket, så hvorfor ikke for deg også? Det som er litt rart å tenke på er jo at de kvinnene som har problemer med å få barn, ofte blir veldig fruktbar etter sitt førstefødte. Lurer på om det gjelder meg også Nå skal jeg i allefall snart ta turen til skolen. Kjenner at jeg gruer meg litt...hater den følelsen. Vil bare bli ferdig med denne uken. Det sa jeg sist uke også da vi måtte lage livshistorien vår som en topografi på gulvet (gulvmønster). Det høres utrolig teit og ikke slitsomt ut, men herregud.. det tok på Det verste var at min første visning for læreren var en katastrofe. Jeg hadde misforstått oppgaven helt. Men alle i klassen måtte gjøre den om igjen. Men den siste visningen var bedre. Vi gikk opp tre og tre og viste vår egen greie. Da vi var ferdig, sa hun at de to andre skulle gå ned igjen, mens jeg ble stående og måtte gjøre det 2-3 ganger til mens jeg i nøytral stemme skulle si teksten på en sang. Tro det eller ei, men gulvmønstret man viser helt nøytralt får 100 nye betydninger med en tekst til. Men nok om merkelige skoleaktiviteter. Ønsk meg lykke til i dag, og be til høyere makter om at beina mine ikke svikter meg i dag.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 17. oktober 2012 #647 Del Skrevet 17. oktober 2012 Det går fint, vet du Ingen som kommer for å ta deg! Og urimelige folk skal man ikke bry seg om, dersom det dukker opp..! Stooor klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adeline*Jouvin Skrevet 17. oktober 2012 #648 Del Skrevet 17. oktober 2012 Da var jeg hjemme igjen. Møtte heldigvis læreren på vei til skolen og fikk fortalt henne hva som skjer. Heldigvis forsto hun det og la merke til meg under oppvarmingen at jeg ikke var i form, så hun sendte meg hjem. Oppvarmingen var å hoppe tau. Jeg sveivet tauet og holdt på å gå i bakken.... så det sier vel litt om hvordan formen min er i dag. I morgen tror jeg at jeg blir hjemme. Hun sa at jeg burde komme tilbake når jeg var i form igjen. Att på til skal vi reise til Bergen i morgen. Gruer meg til å bruke krefter på reising.. også må jeg rydde før den tid også.. akk.. Nå tror jeg at jeg bare setter på en serie og faller i søvn asap. God natt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CathrineMic Skrevet 17. oktober 2012 #649 Del Skrevet 17. oktober 2012 Masse god bedring, så håper jeg formen kommer straka vegen tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adeline*Jouvin Skrevet 17. oktober 2012 #650 Del Skrevet 17. oktober 2012 God kveld i stuen:) Nå har jeg fått slappet av litt og gubben har kommet hjem. Vi har spist pølse og makaroni til middag, og nå støvsuger han! I morgen reiser vi jo til B-town en tur, og det blir skikkelig godt å bare slappe av i noen dager kjenner jeg! Vurderte i sted å gå på trening, men den tanken slo jeg raskt fra meg igjen for å se det sånn. Hadde vel ligget paddeflat på gulvet etter 5 minutter Gjett forresten hvem eller hva som har tatt bolig under terrassen vår? Jo, 3 små kattunger. Vet ikke hvor de kommer fra, men de er mest sannsynlig født utendørs. Stakkars små skapninger... jeg fikk ikke tak i de heller. Den jeg klarte å holde i ble livredd og kjempet for livet. Så jeg ga de mat og vann og to pledd som jeg plasserte så godt jeg kunne under her. Ville bare ta de med inn så de kunne sove på varmekablene på badet, jo Jeg tenker å ringe til dyrebeskyttelsen i morgen. For jeg blir helt nøtta av å vite at det bor tre små kalde puser under her som ikke har tilgang på nok mat. Jeg gir de alt jeg kommer over, jeg. Selv om jeg vet at det egentlig er morsmelk de skulle hatt. Så! Jeg ringer de i morgen den dag for å høre om det er noe de kan gjøre. De kan jo fryse ihjel der ute! Nå skal jeg lage meg ostesmørbrød og se på "New Girl"! Snakkes i morgen:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CathrineMic Skrevet 17. oktober 2012 #651 Del Skrevet 17. oktober 2012 Åååh, så god du er, så passer på de 3 pusebabyene Kos dere masse ikveld. Å masse god tur imorgen til Bergen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 17. oktober 2012 #652 Del Skrevet 17. oktober 2012 Stakkars små pusekatter Det er godt du passer på dem, Adeline God tur imorgen, kose dere maximalt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adeline*Jouvin Skrevet 17. oktober 2012 #653 Del Skrevet 17. oktober 2012 Huff.. ja, her sitter jeg inne med varm dyne og stearinlys, mens de deilige små pusene ligger under terrassen/altanen (skjønner ikke forskjellen!!!!) Håper virkelig at jeg får tak i noen som kan ta vare på kattene i morgen!! I HAVE TOOOO!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sullå Skrevet 18. oktober 2012 #654 Del Skrevet 18. oktober 2012 Uff, dumt å høre at du brøt sammen på skolen. Mistrives du på skolen, eller kan det være ytre faktorer som spiller inn? Alt stresset med pergo som ikke fungerte, og at du nå begynner på noe nytt... Dessuten har du flyttet til nytt sted, med nye folk. Du har begynt på ny skole med nytt fag... Ja i det hele tatt opplevd mye nytt og stessende i det siste! Hvis det er disse faktorene som gjorde at du brøt sammen og føler deg uvel, er det jo kjedelig å måtte slutte. Men hvis du lenge har følt at du ikke har valgt riktig linje, da er det nok greit å slutte nå. Da slipper du å "kaste bort" tida på å studere noe du ikke kommer til å få bruk for! Håper dere får en fin tur til Bergen, kos dere masse! Og så snill du er som tar vare på kattene, satser på at Dyrebeskyttelsen kan hjelpe til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Macaron Skrevet 18. oktober 2012 #655 Del Skrevet 18. oktober 2012 Så kjipt at du ikke føler deg bra om dagen, håper det blir bedre etter litt miljøskifte i Bergen Og så snill du er som tar deg av kattungene Hvis ikke Dyrebeskyttelsen har kapasitet til å taushet av dem kan dere også prøve å få en lokalavis til å lage en sak (med bilder!!) om kattungene. Det ble vi nødt til å gjøre da vi fant to forkomne kattunger i hagen til mamma og pappa for noen år siden. Da fikk vi gitt dem bort med én gang, for det var så mange som leste saken som syntes de var så søte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakaoen Skrevet 18. oktober 2012 #656 Del Skrevet 18. oktober 2012 Håper du får en kjempefin helg i Bergen Kjedelig å høre at det ikke går så bra på skolen. Hørtes jo ut som et spennende studie. Håper du finner noe anna å prøve deg på om du ikke ønsker å dra tilbake Spennende med nye medisiner. Krysser fingra for full klaff med EL. Følger med her, og er spent på resultatet. Jeg vil ha kattunger.. Elsker kattunger Men dumme samboer er allergisk, så jeg får ikke lov til å ha katt. Da vi bodde i Trøndelag fant jeg 3 kattunger bak huset vi leide. Fikk fanget en og den var også helt rabiat. Lukta kattepiss, så mora hadde tydeligvis forlatt dem Noen dager siden fant jeg de døde bak der. Tror reven hadde tatt de. Men herrgud å lei meg jeg var. Gjør vondt i hjertet å skrive om det Om ingen kan hjelpe deg, så kontakt Flekkerøyposten Aner ikke hvor ofte den kommer ut, men det er nok større sjans for at de skriver om sånne saker enn Fædrelandsvennen Kos deg i helga Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adeline*Jouvin Skrevet 22. oktober 2012 #657 Del Skrevet 22. oktober 2012 Hei! Ja, nå var jeg hjemme fra en fin helg i Bergen. Det var, tro det eller ei, mye travlere der enn det var her før jeg reiste. Fikk 2 timer for meg selv på lørdag da jeg skulle stelle meg. Det var sånn at jeg ikke gadde å dusje, fordi jeg aller helst ville sitte i sofaen og bare være litt hjernedød Jeg fikk i allefall truffet nesten alle jeg burde treffe, men skulle gjerne hatt mye bedre tid på meg! Så da jeg var ferdig med å slepe den tunge, fæle kofferten fra busstoppet og hjem, fikk jeg endelig tatt en lang og varm dusj, vasket klær og satt i oppvaskemaskinen. DEILIG å være hjemme igjen, selvom jeg vet at denne uken blir litt skummel, da vi skal igjennom et eksamenskrav til. Uæææ! Jeg har faktisk ikke sett noe til kattene. Har ikke vært å sett under terrassen enda, men jeg var det før jeg reiste på torsdag, og da var de borte vekk. Så jeg håper og tror at kattemamma har tatt de med seg. Forferdelig å lese det du opplevde med kattene, Kakaoen!! Det er det jeg er redd for også. Vil helst ikke finne de død.. for da blir jeg i fra meg. Jeg er også helt forelsket i katter. Men gubben min er også allergisk, så det blir nok ikke noe av med det første. Men min plan er å få en Sibirkatt: http://www.sibirkattensvenner.no/ De er allergivennlige fordi de ikke har det enzymet i spyttet som de andre kattene har. Det er nemlig det som legger seg på pelsen deres når de vasker seg, og blir til et slags støv. Så når vi kjøper hus, skal jeg gå til innkjøp av en luftrenser og en sibirkatt!!!! Jeg SKAL! Men gubben har veldig lyst på hund da. Så det blir nok sikkert det også skal du se Nå er jeg i allefall ferdig med letrozol for denne perioden. Og jeg skal som sagt til legen på fredag for å sjekke egga! Kjenner at jeg gleder meg! TENK bare om det klaffer denne gangen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakaoen Skrevet 22. oktober 2012 #658 Del Skrevet 22. oktober 2012 Vet du.. for ca et år siden så kikka jeg også veldig på sibirkatt. Da hadde vi prøvd i over et år uten hell så jeg trengte noe anna å styre tankene inn på. Men vi kom aldri så langt at det ble noe. Men kanskje senere Spennede uke på skolen da. Har du fått energien og lysten til å fortsette eller?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adeline*Jouvin Skrevet 22. oktober 2012 #659 Del Skrevet 22. oktober 2012 Vet du.. for ca et år siden så kikka jeg også veldig på sibirkatt. Da hadde vi prøvd i over et år uten hell så jeg trengte noe anna å styre tankene inn på. Men vi kom aldri så langt at det ble noe. Men kanskje senere Spennede uke på skolen da. Har du fått energien og lysten til å fortsette eller?? Ja, nå har jeg kommet meg til hektene igjen:) Det som er litt kjipt,da.. er at jeg ikke var der de 2 siste dagene forrige uke. Og det er det vi hadde om den uken som skal være i eksamenskravet. Men jeg tenkte å lese litt om det i kveld. Selvom det egentlig ikke går an å lese seg til Men igjennom det skal jeg i allefall! Kom forresten på at jeg har eksamenskrav OG innvendig UL på fredag! Og jeg er ikke helt sikker på når vi er ferdig. Så kanskje jeg er nødt til å få en time tidligere på dagen eller noe. Før skolen, kanskje? Det er kjipt å gå glipp av den timen.. og krise å gå glipp av eksamenskravet! Så vi får se. Tenkte å høre med læreren i morgen. Evt. ringe til legen. ÅÅååå.. jeg kjenner at jeg er skikkelig spent nå! Jeg hater å vente så lenge på noe. Og det virker som en evighet til jeg kan teste. Det er jo for så vidt en evighet også.. rundt 20.nov kan jeg teste. Kanskje jeg skal teste 23.nov? For det er bursdagen min Det er også duket for storproduksjonsperioden vår i november. Fulle dager hele tiden. Premiere og tunge dager vil jeg tro. Så det blir spennende å se. Håper bare ikke jeg blir dårlig eller noe hvis det skulle vre tilfellet at jeg blir gravid denne perioden Men heller dårlig og gravid enn frisk og ikke gravid, sier nå jeg! Sitter å ser på youtube om fertilitets massasje føler meg skikkelig teit. Har også sett noen videoblogger om letrozol. Men jeg burde jo egentlig bare begynne å lese pensum, egentlig. Men det er typisk meg. Er jeg nysgjerrig på noe, slutter jeg aldri å gjøre research. Også er det egentlig 50 andre ting jeg heller skulle gjort. Ah... meg i et nøtteskal. Et nøtteskall som er spent! Spent er bra! Og det er for så vidt nøtteskall også.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adeline*Jouvin Skrevet 22. oktober 2012 #660 Del Skrevet 22. oktober 2012 (endret) Da sier jeg god natt og takk for i dag! Er ganske klar for skolen i morgen, kjenner jeg! Endret 22. oktober 2012 av Adeline*Jouvin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå