Gjest PinkLeaf Skrevet 20. mars 2012 #261 Del Skrevet 20. mars 2012 Ja, det stemmer. Åja, jeg tror ikke vi var så mye i der. Men artig, da Har du hatt en bra tirsdag, da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adeline*Jouvin Skrevet 20. mars 2012 #262 Del Skrevet 20. mars 2012 Der kan du se! Stor by:p Ja, tirsdagen har vært fin:) hatt fri i dag og gjort nada! Nå sitter meg og min beste halvdel å ser på Sons of Anarchy, før jeg skal legge meg og samle krefter til varelevering i morgen.Varelevering tror jeg er det verste som finnes.. Masse tunge esker som skal ned en vindeltrapp og stables inn i en iskald fryser. Men jeg slutter en time tidligere enn vanlig på dager med varelevering. Så det er deilig sånn sett:) Du da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest PinkLeaf Skrevet 21. mars 2012 #263 Del Skrevet 21. mars 2012 Deilig med kortere dag, da! Joda, i går var helt grei. Jeg var hjemme og leste pensum på dagen, og styret litt med å pakke i går kveld. Jeg skal nemlig på kurs I Oslo i to dager, og alle klærne jeg hadde planlagt å ha med lå selvfølgelig fortsatt i vaskemaskinen kl 20... Så da brukte jeg god tid på å stryke det tørt, og havna foran tv'en igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adeline*Jouvin Skrevet 21. mars 2012 #264 Del Skrevet 21. mars 2012 Tv er ingen skam! Hehe:) Nå har jeg akkurat kommet hjem fra jobb. Har jobbet som en gal i hele dag. Og nå er jeg sulten og kvalm, sliten og oser av pizza..*spy* Det har gått i ett bankende kjør i hele dag. Med varelevering, løfting av tunge esker, pizzalaging, kunder i restaurant og kutting av grønnsaker. Ikke nok med det, så har printeren som skriver ut bestillinger klikket helt, så alle bestillinger som kommer ut er delt i to. Og vi kan kun se det kunden skal betale. Så for hver bestilling som kom, måtte jeg gå inn på pc'n å sjekke hva kunden skulle ha. SLIIITEN! Nå skal jeg gå å lage meg to skiver med noe godt på, et glass iskaldt saft og sette meg ned i sofan med dynen min og se videre på the Big C! Shallabais!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest boblebrus Skrevet 21. mars 2012 #265 Del Skrevet 21. mars 2012 Hurra, du er tilbake! Kjedelig å lese om pcos-en din, men bra at du får hjelp Jeg er nesten overbevist om at jeg har pcos selv, må få sjekket meg snart. Ønsker jo å bli prøver snart jeg og! Blir spennende å følge deg fremover Kjenner meg litt igjen i det å "ose pizza". Siden jeg jobber på kino kommer jeg ofte hjem fra jobb og oser popcorn. Føler at det er en sånn sky som har lagt seg rundt meg som alle på t-banen kan lukte på mils avstand Håper du har fått slappe av og hatt en fin kveld da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adeline*Jouvin Skrevet 22. mars 2012 #266 Del Skrevet 22. mars 2012 Kom på jobb i dag klokken 10. 4-5 forordre ventet på meg. Den ène skulle leveres klokken 12. Den var på 13 pizza. Sto å laget pizza fra 10:30 til 12-ish.. Totalt 45 pizza på forordrene. Og da har jeg ikke en gang tatt med bestillingene som kom innimellom. Heller ikke restauranten med 11 personer som skulle ha litt av hvert å spise. Det kom bare flere og flere folk i restauranten. Løp frem og tilbake og lekte servitør og kokk. Svettet og skalv. Reiv ned et glass og sølte rømmedressing på kjøkkenet. Alle sjåførene var ute på tur. Jeg sto alene med hele fordømte driten. Jobbet fra 10 til 18:30. Sliten, utmattet og lei av å være underbemannet på torsdag. Nevnte jeg at INGENTING i oppgjøret mitt stemte? Men nå er jeg endelig hjemme med min elskede og ser på Sons of Anarchy. Har tent røkelse, ryddet, støvsugd og fylt glasset mitt med kald cola zero. Og i morgen har jeg FRI!!! Tenker å levere oppsigelsen min snart også. GUD hvor deilig det blir å slippe å være pizza-kokk!!!! FAN-FUCKING-TASTIC!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adeline*Jouvin Skrevet 23. mars 2012 #267 Del Skrevet 23. mars 2012 (endret) God dag, godtfolk! I helgen har vi bosatt oss hos min tante og onkel som har reist en liten tur til Sandnes for helgen. Så denne helgen er vi også hundepassere:) Har vært ute en tur i finværet (som ENDELIG kom) . Vi har kappløpt, hilst på mange nye mennesker og nå er vi tilbake i heimen, hvor den lille søte hunden sover etter en god treningsøkt. Senere i kveld skal jeg lage lasagne til min godeste kjæreste også skal vi bare slappe av og kose oss:) På søndag skal vi faktisk i dåpen til min lillebror som er 14, Haha! Verken meg eller han er døpt i kirken som nurk, så nå når han skal konfirmere seg må han døpe seg. Og meg og min bedre halvdel skal være faddere! Kan bli artig, det Testet for EL i dag, men ble negativ. Tenker å teste igjen om ikke så lenge. Har også forøvrig gått ned i vekt! Det ER så deilig å nesten være nær målet mitt og tenke at jeg kommer til å være fornøyd med bikinikroppen til sommeren! Jeg meldte meg inn i Vektklubb.no i fjor rett etter jul. Da veide jeg 69-70 kg. Og jeg er ikke en høy person, akkurat. Er 1.64 sist gang jeg sjekket. Og alt jeg spiser legger seg som en vannseng rundt magen og lårene. Spesielt lårene. På overkroppen er jeg ganske slank og fin..men ikke lenger ned Så målet mitt er 58kg. Og nå har jeg bare ca 3-4 kg igjen! Det som er så deilig med vektklubb, er at det ikke er noe shaker eller magiske kurer som skal få deg slank. Alt du behøver å gjøre, er å spise mat og tenke over hva du spiser. Merker jeg har blitt mye flinkere til å ikke spise drit, eller å ikke spise i det hele tatt. For før kunne jeg gå rundt på omtrent tom mage! Jeg ønsker også å nå målet mitt med tanke på graviditeten. For jeg tror ikke jeg hadde følt meg vel hvis jeg allerede veide 70kg og skulle legge på meg enda mer... Så nå tenker jeg det er på tide å få en liten spire snart! :rodmer: Håper alle får en herlig fredag Edit: Forresten har jeg noen sykt tidige musikkvideoer som dere bare må få med dere. Den ene er Devo med Whip it. En vanvittig merkelig musikkvideo. Lurer på hva de tenkte når de lagde den. Den andre er Mick Jagger og David Bowie i en KLEEEEEIN duo. Helt.. :skratte: Håper jeg klarte å sette de inn her... Se og le! Evt. flir... Endret 23. mars 2012 av Adeline*Jouvin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adeline*Jouvin Skrevet 23. mars 2012 #268 Del Skrevet 23. mars 2012 Sånn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest PinkLeaf Skrevet 23. mars 2012 #269 Del Skrevet 23. mars 2012 Å, ja nå har det vært fint vær i det siste! Da blir det sikkert deilige lufteturer! Det er ekstra digg å passe hund når været samarbeider - ikke fullt så kult når det sludder og hagler sidelengs! Det hadde jeg i vinter.. :-p Uff, det hørtes ut som en stressende dag på jobb! Jeg håper du får roet ned i helgen og spart opp litt overskudd! Jeg er også veldig glad i den måten å gå ned i vekt på! Jeg gikk ned ti kilo i fjor kun ved å fokusere på kosthold og trening - ingen snarveier. Jeg må innrømme at jeg jobbet så mye i vinter at jeg har slurvet med maten og ikke hatt tid til trening, så jeg har gått litt opp igjen.. Men jeg har endelig kommet meg tilbake på trening! Hver søndag eller mandag, og hver torsdag! Hvordan trener du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ara Skrevet 24. mars 2012 #270 Del Skrevet 24. mars 2012 Så herlig å høre fra deg igjen!! Har savnet å lese innleggene dine Virker som at ting er supert hos deg om dagen, og ingenting er jo bedre enn det!! :) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adeline*Jouvin Skrevet 24. mars 2012 #271 Del Skrevet 24. mars 2012 Å, ja nå har det vært fint vær i det siste! Da blir det sikkert deilige lufteturer! Det er ekstra digg å passe hund når været samarbeider - ikke fullt så kult når det sludder og hagler sidelengs! Det hadde jeg i vinter.. :-p Uff, det hørtes ut som en stressende dag på jobb! Jeg håper du får roet ned i helgen og spart opp litt overskudd! Jeg er også veldig glad i den måten å gå ned i vekt på! Jeg gikk ned ti kilo i fjor kun ved å fokusere på kosthold og trening - ingen snarveier. Jeg må innrømme at jeg jobbet så mye i vinter at jeg har slurvet med maten og ikke hatt tid til trening, så jeg har gått litt opp igjen.. Men jeg har endelig kommet meg tilbake på trening! Hver søndag eller mandag, og hver torsdag! Hvordan trener du? Ja, vi har fått gått mange herlige turer! I dag var vi faktisk i byen. Han var heeelt i 100. Masse nye inntrykk og lukter. Og nå ligger han vedsiden av meg under en pute og sover staaakar... Jeg er faktisk dårlig på å trene, for å være ærlig. Men når jeg trente, gikk det mye i zumba og elipsemaskin. Nå ser jeg rett og slett på arbeidsdagen som trening! Hehe.. Står og går hele dagen og løfter og stresser på. Også går jegen tur i ny og ne, da.. ________________________________________________________________________ Ja, ting går mye bedre om dagen! Det er ingenting som er bedre enn det, nei Som sagt, har vi gått masse ute i dag. Løpt litt og vært i byn på cafe. Litt slitsomt med en hund som ikke klarer å stå stille i 2 sekunder :gjeiper: Men det gikk ganske bra! Nå sitter jeg i stuen og venter på at jeg skal hente gubben på jobb. I kveld blir vel mye det samme som i går. Slappe av og se på film:) Tenkte å se den... Benjamin Button-filmen. Noen som har sett den? Orker ikke en langtekkelig film Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Macaron Skrevet 25. mars 2012 #272 Del Skrevet 25. mars 2012 Endte dere med å se Benjamin Button? Og hva syntes du i såfall? Jeg likte den veldig godt, bortsett fra at jeg syntes den kanskje ble en tanke lang. Den kunne godt vært kuttet ned littegrann. Men spennende og fascinerende historie! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 29. mars 2012 #273 Del Skrevet 29. mars 2012 Hei hei! *Følger med* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest PinkLeaf Skrevet 29. mars 2012 #274 Del Skrevet 29. mars 2012 Jeg har sett Benjamin Button, men jeg tror det holdt med den ene gangen.. Fant du ut av EL-dato, da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adeline*Jouvin Skrevet 2. april 2012 #275 Del Skrevet 2. april 2012 Hei igjen! Ja, vi endte opp med Benjamin Button! Jeg likte den faktisk veldig godt. Tenkte at den kom til å være langtekkeling og kjedelig. Men den var bra laget og..ja.. jeg koste meg Så koselig med enda en følger! Velkommen skal du være! Husker ikke om jeg nevte det, men har jo begynt på Metformin for å få eggløsning. Jeg har ikke fått El enda tror jeg. Men vi fortsetter som vanlig uansett Bivikningene fra medisinen som jeg merker, er kvalme! Skikkelige kvalmebyger.. På lørdag var vi å spiste frokost på en cafe. Da jeg var ferdig å spise ble jeg så kvalm at jeg ikke klarte verken å se på tinge eller gå. Så på veien hjem måtte jeg bare ligge i bilen. Min kjære er så fantastisk at han stoppet på en butikk for å kjøpe salte drops og brus til meg Men i morres da jeg våknet var jeg også skikkelig kvalm. Klarte å lage litt grøt med rosiner.. spiste bare den delen av grøten med rosiner på også klarte jeg ikke mer. Tok også tabeletten min før maten. Så jeg vet ikke om det var tabeletten eller bare generell kvalme jeg hadde i dag. Så da jeg kom på jobben måtte jeg bare ringe til en annen for å få dekket vakten min. Og så måtte jeg rett og slett bare få meg selv til å spy. Så jeg har vært hjemme i dag og bare ligget på sofan Nå har jeg endelig fått dusjet,da.. så jeg føler meg freshere nå enn tidligere :gjeiper: Kjenner jeg er litt kvalm nå også. Gubben skal lage litt middag nå.. men jeg kjenner at jeg absolutt ikke har lyst på noe mat egentlig.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Macaron Skrevet 3. april 2012 #276 Del Skrevet 3. april 2012 Uff stakkars deg, ikke godt å være så kvalm Men det er i det minste for et godt formål da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest PinkLeaf Skrevet 3. april 2012 #277 Del Skrevet 3. april 2012 Håper kvalmen roer seg etter hvert! Aldri så galt at det ikke er godt for noe, vet du. Er formen bedre i dag? :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Macaron Skrevet 9. april 2012 #278 Del Skrevet 9. april 2012 Lenge siden du har vært innom nå! Håper du har hatt en fin påske Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adeline*Jouvin Skrevet 16. april 2012 #279 Del Skrevet 16. april 2012 Hei! Beklager for at jeg er så treg med å svare! Skriver fra iphonen min.. Og det er litt tiltak til tider:p Nå er jeg på dag 43 i syklusen min, 5 dager for sen... Jeg skjønner ingenting, jeg. Har ikke en gang tegn til mensmutringer, eller noe!! Trodde kanskje at kroppen skulle bli liiitt mer normal nå som jeg går på Metformin. Men neida... Skjønner ingenting, jeg:/ absolutt ingenting..... Men nå skal jeg på jobb om 20 min! Solen skinner og jeg er ferdig om 6 timer<3 LOVER dere at jeg skal skrive mer utfyllende når jeg kommer hjem:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adeline*Jouvin Skrevet 16. april 2012 #280 Del Skrevet 16. april 2012 Sånn! Da var jeg tilbake fra jobb og diverse ærender! Denne uken på jobb har vi to jenter som er hos oss på arbeidsuke. Makan til late jenter.. Setter seg ned MED Èn gang de er ferdig med oppgavene sine, snakker med hverandre heeele tiden og ber han ene sjåføren vår om å gjøre ferdig det de holder på med av arbeidsoppgaver Men ikke nok med det, klokken 13:00-ish kom en venninne av de inn personalinngangen, satt seg rett ned, og sa at hun skulket i dag. Deretter dro hun opp en kebab og brus og sa at hun ville være inne hos oss helt til de jentene skulle gå. Klokken 4. And so she did. Satt på gulvet, gjorde hun. Skravlet med de to jentene innemellom jeg bae de gjøre ditt og datt. Når det var en time igjen av dagen deres, ba jeg de vaske vaskerommet. De brukte knapt en halvtime, så gikk de og satt seg igjen med venninnen deres. Som jeg ikke en gang vet hva heter. De kom ikke 1 1este gang bort og spurte om det var noe de skulle gjøre. Jeg blir så irritert! Og jeg kunne ikke gå rundt etter de hele dagen heller.. jeg måtte jo gjøre min jobb også. Blæh! Uansett! Nå er jeg hjemme=) Var å kjøpte en graviditetstest i sted som jeg tenkte å ta i morgen tidlig. Min 44. dag i syklusen. 6 dager overtid. Ingen tengn til noen ting Kjenner jeg er ganske lei nå! Begynte å trappe opp antal tabletteri dag også. Nå er det 3 tabletter daglig til poistiv test... Men når er deeeeet`a??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå