Gå til innhold

Mannen skifter ikke bleier på egen initiativ


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Unnskyld, men får barna hans sår hud og utslett av at du ikke bytter dekk på bilen?

Jeg vil jo si at bytte av bildekk er ganske viktig også. Er mannen aleine bytter han selvfølgelig bleie, men jeg tar de gjerne når vi er hjemme sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Plenklipp og skifting av dekk er nok arbeid for en mann i husholdningen? Jeg tror nesten ikke det jeg leser... Her skifter ingen dekk, det gjør forhandler gratis som en del av super- forsikringen. Om mannen klipper selve plenen så er det jeg som raker og luker... Vi har to bleieunger (tvillinger) så her må begge skifte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Plenklipp og skifting av dekk er nok arbeid for en mann i husholdningen? Jeg tror nesten ikke det jeg leser... Her skifter ingen dekk, det gjør forhandler gratis som en del av super- forsikringen. Om mannen klipper selve plenen så er det jeg som raker og luker... Vi har to bleieunger (tvillinger) så her må begge skifte.

Har jeg sagt at det er alt han gjør? Det var bare to eksempler på typisk mannearbeid.

Vi har også to bleieunger, men sliter meg ikke ut av den grunn.

Mannen min hjelper til med det meste, men alt i alt skifter vel jeg flest bleier. Men gjør meg ingeting, for han gjør mer av andre ting.

Endret av Nuppa_
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...