Gå til innhold

Tredje verdenskrig før jul i år?


Gjest Inkhat

Anbefalte innlegg

Vil jødene klare å sette verden i brann enda en gang, denne gang i en konlikt som vil koste milliarder av mennesker livet og endre jordens livsbetingelser for all fremtid?

Vi lever i dramatiske og interessante tider.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Med tanke på at verdens finanssystem er på randen av total kollaps og millioner av mennesker i hele verden begynner å våkne opp til det bedrag de har vært utsatt for så er dette høyst sannsynlig. Om det blir før eller etter jul skal jeg ikke uttale meg om, men at det vil komme i den nærmeste fremtid regner jeg som høyst sannsynlig.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville ikke sette penger på det nei .

Men det er det endel andre som gjør. Det er ikke få oljeopsjoner med utløp 31.12. 2011 som er solgt i det siste. Disse forutsetter en 3 til 4 dobling av prisen for å være lønnsomme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

...allerede nå i november mener de. Skulle jeg i denne sammenheng spekulere vilt, så ville jeg slenge ut 28.november som et stalltips.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det følger en pris med å støtte satans synagoge. Nå kommer regninga på bordet.

Men dette burde ikke komme som en overraskelse på noen. Alle disse tingene står jo rimelig detaljert beskrevet i Bibelen og andre religioners hellige skrifter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror USA vil ha en ledende rolle i 3. verdenskrig. Hvis USAs president ikke blir gjenvalgt neste år, frykter jeg 3. verdenskrig starter før en ny president blir innsatt i januar 2013.

(USA kommer ikke til å være på Israels side.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dommedagsprofetier har vi hatt mer enn nok av. Denne går nedi samme grøfta. Same shit, different wrapping.

Blir det dommedag i kommende måneder/år, vil den høyst sannsynlig være økonomisk, og samme type vi har nå. Bare mer av den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Dommedagsprofetier har vi hatt mer enn nok av. Denne går nedi samme grøfta. Same shit, different wrapping.

Blir det dommedag i kommende måneder/år, vil den høyst sannsynlig være økonomisk, og samme type vi har nå. Bare mer av den.

Så du tror ikke det vil bli noen krig i Iran? Hva er det du mener som vil hindre en slik utvikling?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du tror ikke det vil bli noen krig i Iran? Hva er det du mener som vil hindre en slik utvikling?

Jeg forholder meg til åpningsinnlegget, der er det jo dommedagspådommer over hele fjøla. At det ikke blir krig sa jeg ingenting om. Men jeg tviler på om USA har råd til det, rett og slett.

Endret av Lutetium 71
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et angrep på Iran vil bestå av droner/raketter/fly mot spesielle mål, mao en begrenset operasjon for å slå ut reaktorer og forskningsanlegg som produserer atomteknologi.

Iran sitt svar, blir antakelig terror via hamas og hizbolla, i værste fall svarer de med noen raketter, som jødene skyter med med sine anti-rakett forsvar, tviler sterkt på at dette eskalerer spesielt mye, uansett hva det står i dassrullene folk refererer til som "hellige skrifter".

Men timingen hadde vært bra for WWIII nå, økonomisk resesjon, forsvaret til norge og nato bygget ned til et minimum, USA på vei inn i en ny isolasjonsperiode, sterke nasjoner som kina og russland som higer etter makt.

Spennende, ja, WWIII, neppe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forholder meg til åpningsinnlegget, der er det jo dommedagspådommer over hele fjøla. At det ikke blir krig sa jeg ingenting om. Men jeg tviler på om USA har råd til det, rett og slett.

Så du mener at,git at det blir en krig i Iran,så vil denne ikke spre seg utenfor regionen? Russland og Kina vil ikke gripe inn slik de har uttrykt?

SCO alliansen er i dine øyne en papirtiger som ikke setter makt bak sine utsagn?

Hva får deg til og tro dette? har vi empiriske data på at konflikter som begynner lokalt, der stormakter setter stor politisk,økonomiskog militær prestisje bak sine krav, ikke fører til en eskalering? Hvordan begynte de to forrige verdenskrigene? Lokalt, eller på bred front? Hva var flertallets oppfatning av sikkerhetssituasjonen i Norge i februar 1940?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...