Gå til innhold

Kastet min samboer og stesønns klær i søppelbøtta


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Man vet man bor i et samfunn av kvalmende overflod når man kan få seg til å kaste fullt brukbare klær for å få frem et poeng (som gjelder en bagatell i den større sammenheng)..

kan du da forklare hva du selv hadde gjort i tilsvarende situasjon?

TS har sagt ifra gang etter gang etter gang etter gang at det ikke skal ligge strødd på gulvet, likevel legger både mann og sønn ting strødd rundt om.

TS erfarer egenhendig at det er FARLIG når ting ligger strødd rundt der det ikke skal være, ved å snuble i sko som ligger slengt, slå hode i en benk og få et blødende kutt i hodet.

hva hadde du selv gjort, når blodet randt og skoene nok en gang lå slengt midt på gulvet? Ventet til det var en av unga som fallt og slo ut noen tenner?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Lottiplott

Det er jo bare å gi beskjed om at det tøyet som ikke ligger i skittentøyskurven blir ikke vasket. Å enhver i heimen har selv ansvar for å få det i skittentøyet. Kommer selvsagt an på alder på barn, men hvis mann og barn stadig ikke har rene klær, lærer de fort hvor skittentøykurven er, å det er ikke rundt om i huset :)

Jeg gjør som deg, nekter å vaske tøy med mindre det ligger I kurven. Hvis han plutselig mangler undertøy eller arbeidstøy, har han kun seg selv å skylde.. :-)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man vet man bor i et samfunn av kvalmende overflod når man kan få seg til å kaste fullt brukbare klær for å få frem et poeng (som gjelder en bagatell i den større sammenheng)..

Nå regner jeg ikke med at søppeltømmeren kom inn og tømte søppelbøtta direkte i søppelbilen rett etter dette ble gjort, så ingen skade er vel egentlig skjedd? Med mindre søppelbøtta var full av glasskår, klor eller andre ting som gjør uopprettelig skade på klærne, noe jeg anser for ganske usannsynlig. Tenker de etter å endelig ha tatt poenget fikk fisket tingene sine opp igjen, jeg. ;)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man vet man bor i et samfunn av kvalmende overflod når man kan få seg til å kaste fullt brukbare klær for å få frem et poeng (som gjelder en bagatell i den større sammenheng)..

Som andre her påpeker så kom ikke søppelbilen ryggende inn gjennom gangen for å tømme søppelspannet, jeg kastet klærne for å poengtere at nok var nok. En målløs samboer sprang kjapt bort til søpla og fisket ut klær og sko, og la de pent til vask uten at det var i veien. :)

Jeg synes ikke dette er en bagatell, jeg har flere ganger fortalt både stesønn og samboer at det kan være farlig med ting som flyter, at jeg er sliten og lei av å alltid passe på hvor det ligger klær og sko som jeg må rydde vekk, og at jeg føler meg som en direkte ryddehjelp for dem.

Nå er det ikke så lenge siden jeg gjorde dette, men både samboer og stesønn har skjerpet seg veldig! Så det fungerte jo!

Kuttet i panna mi har leget seg etterhvert og ser ikke så horribelt ut lenger, takk for trøst, og all støtte dere gode folk :hug:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...