Gå til innhold

Gift mamma til vetlo

Fru Edderkopp

Anbefalte innlegg

Tjohoo i dag sa snikkeren at dei var før planen og at matrialer allerde kjem i juli ein mnd før egentlig planlagt. Det betyr at det kan bli stor familiejul i nytt hus. Ellers går eg å venter på eggløsningsdato slik at vi kan prøve på nytt. Helga vart brukt til avslappning, det var herlig. Eller vi var i fornøyelsespark på lørdag. Parken er rett her så null stress likevelEg har slitt litt med tanken om å bli uglesett fordi eg ønsker et barn til. Eg er redd at argumenter som holder det ikkje med ett? Eller det er ikkje staten sitt ansvar å hjelpe deg med dine barn. Det er jo ikkje det sterkeste argumentet siden, mannen min helst ynskjer å vera heima som vi ville sist, Ta permisjonen sammen med meg. Systemet er jo like firkanta som sist. No er jo ikkje problemstillingen kome endå heller. Eg håper vi klarer det i alle fall. Eggløsning er venta rundt 24 trur eg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vetlo har slutta med tutt og det går superbra. Ho sover godt kvar natt. No har eg fått billetter til Bruce Springsteen i Bergen. Eg gleder meg stort. Då er eg inn i eggløsningstid også. Vi får jå kor det bringer, orker ikkje teste etter eggløsning eller noko denne mnd. Berre sjå om mensen kjem. Orker ikkje stresse sånn som sist

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kvardagslykke er vel når mannen kjem heim og seier han elsker deg høgre enn alt og for vite at dottera har sagt "eg elske mamma" bortover på trilletur. I dag skal mannen ut mens eg skal vera heima å sjå jentefilm. I morgon skal vi til mamma og pappa å ete kake fordi pappa har bursdag på tirsdag. I går traff eg ei vennine og sønnen hennar som åt middag på resturant med oss. Snart skal vi kjøpe pølser og is og ta ein liten santansfering.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Då var eg hos mamma og pappa. Me har berre sove her nokon dagar. Mannen var hos tannlegen i ein by i nærheten her så eg vart med på lasset og feira bryllupsdag. Den første. Det var stas. Vi fant oss eit stakehouse og åt indrefilet og brownie med is til dessert. Føler at eg nettopp gifta meg tida går så fort. I går tok vi av vetlo bleia og ho gjekk på do ute i naturen fleire gonger sa farmoren min som passa ho. Vi er på rett veg mot å bli bleiefri.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nytt innkjøp i tiltak bleiestopp er dopapir med dyremotiv. Kvar gong ho går på do og det kjem noko får ho bruke papiret. Ellers griner eg for alt i dag dumme idotiske filleting. Tanken på graviditet popper opp i både midt og mannens hode. Eg bestilte meg kler på mango i går. Blant anna denne kjole og dette jobbskjørtet og denne veska

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oh, fine klær! :)

Godt at det finnes ting som motiverer vetla til å gå på toalettet. Hun er flink da :)

Spennende å følge med om du er gravid nå eller ikke! Når venter du mensen? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

• 2 uker senere...

Då er vi klare for prøveperiode tre. Eggløsning i følge babyverden 21. Vi har kost oss masse både på austlandet og sørlandet. Jento vår har kost seg i dyreparken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Då er det berre å vente om mensen kommer eller ikkje. På tirsdag var vi på Springsteenkonsert! Han var heilt rå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

No er det utvendige godt i gang med huset, no ser ein godt konturene av det som skal bli vårt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende med hus!

Jeg venter bare jeg også... Ca 6 dager til svar her. Enn hos deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende med hus!

Jeg venter bare jeg også... Ca 6 dager til svar her. Enn hos deg?

venter mensen ca 08 august. Ja, det er kjempe spennande med hus, det er ein vetikalt delt tomannsbolig på 100 m2. No er takstolane på plass og vindauger og dører er merka av. No er det festival her og svigers er på besøk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mensen er venta på mandag. Men er usikker på tegna. Kan like gjerne vera gravitegn men også omvendt sjølvsagt... I dag har vi kost oss masse ute både med fjorden og med leiligheten.

Endret av Fru Edderkopp
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I går kom mensen også var eg i pp4. Det var tyngre å takle at mensen kom denne gangen. Eg grein og var trist. Var så sikker på at den satt. Eg hadde vore så trøtt, men eg var visst berre trøtt og sliten etter masse besøk. Det postive er at no er vi 100 prosent innflytta før ny baby kommer. Det er veldig greit å sleppe å vera høggravid midt i flytting. Vetlo har blitt så flink til å gjera alt på do. Eg er så stolt! Det blir nok fort too much information for folk som ikkje har born. Det er berre ein skikkelig god milepæl. I dag har eg vore med mannen å handla inn til utdrikkningslaget til ein kompis, som han er forlover til. Eg trur det blir bra. Liker berre ikkje at han reiser bort. Men eg skal ha venninehelg og får besøk av ei vennina med sønnen sin. Handla inn vin og snacks og kakemix i dag.

I går satt eg meg ned på golvet med vetlo. Ho var overlukkeleg. Må gjere det oftere. Mannen står å lager vaffler no.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huffa, da! :( Jeg føler med deg! Jeg trodde den satt jeg også, men så var det bare urinveisinfeksjon! Vi har den neste mnd!

Flinke jenta! Se der ble det! :strix: Godt hun setter pris på besøket på gulvet! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, vi for ta det neste måned Miss I.W. Har hatt venninebesøk i helga og bortreist mann. Supert med besøk men uendelig godt å få mannen heim. Pusen vår er borte og det er utruleg trist for oss. Til helga drar vi i bryllup. Det vert kjekt, men slitsomt og hektisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pusen er komen tilbake og bryllup er unnagjort. No er mannen starta i jobb igjen og hverdagen er tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt pusen kom tilbake da.

Det er litt godt å være tilbake i hverdagen igjen, selv om det er så utrolig kos med ferie og sommer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...